Turkse bazaarquote:Op donderdag 20 september 2007 13:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Om My God!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft ze gedacht toen ze dat kocht?? En waar koop je zoiets??
Bij de el cheapo tentenwinkelquote:
Ik maak me bij haar meer zorgen om de keuze van haar zonnebrilquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit niet zo'n mooie jurk. Het benadrukt juist dat ze niet meer zo slank is als weleer. Dat is niet erg, ze is nog steeds een schoonheid. Maar beter niet zo'n jurk uitkiezen.
HAAR zonnebril of ZIJN zonnebril?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik maak me bij haar meer zorgen om de keuze van haar zonnebril. En dat kapsel
.
Ik vind niets mis met de jurk of met de outfit als geheel. Ze had haar haar misschien anders kunnen doen, maar het is gewoon een erg mooie vrouw zo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dit niet zo'n mooie jurk. Het benadrukt juist dat ze niet meer zo slank is als weleer. Dat is niet erg, ze is nog steeds een schoonheid. Maar beter niet zo'n jurk uitkiezen.
Niet zo slank?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet slank?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Catherine is nog steeds hot. De outfit van Michael daarentegen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
David heeft stoere kleding aan!!!quote:Op maandag 17 september 2007 23:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit ding doet niks voor haar.
[afbeelding]
.. niet alleen van die leeftijd hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Niet zo slank?Man, een hoop wijven vrouwen van die leeftijd zouden een moord doen voor zo'n figuur.
Ze kan zo de SM inquote:Op maandag 24 september 2007 14:15 schreef --Globe-- het volgende:
Ik snap dat het een act is maar dit vind ik iets te.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |