de Monty Python reeks is altijd een aanraderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:32 schreef Bjoro het volgende:
rtl7 Monthy Pythons Meaning of Life..... is dat wat
Harrie Wie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef rubbereend het volgende:
ik kan nu al geen harrie potter meer horen
Tja, het gaat wel weer over denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef rubbereend het volgende:
ik kan nu al geen harry potter meer horen
we krijgen nog een hele rij van die films de komende jarenquote:
Vooralsnog komen er nog maar 2 films hoor De Halfbloed prins en De Relikiwien des Doods (of hoe dat nieuwe boek ook mag heten)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we krijgen nog een hele rij van die films de komende jaren
en toch ga ik morgen het nieuwe boek halenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef rubbereend het volgende:
ik kan nu al geen harrie potter meer horen
.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
en toch ga ik morgen het nieuwe boek halen
soms is het ook erg leuk om de Nederlandse vertaling te lezen. De vertalingen van de boeken van Terry Pratchett naar het Nederlands zijn werkelijk briljant! Zeker als je de originele Engelse tekst hebt gelezen, diep respect voor die vertaler!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
.
Ik hou het bij de Nederlandse versie (al een paar maanden geleden al gereserveerd)
Engelse boeken lezen is niet mijn sterkste kant. Al kan ik me indenken dat de Engelse boeken leuker zijn dan de Nederlandse
je gaat weer de beller uithangen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:37 schreef Againzender het volgende:
Ik heb de radio aanstaan. Eens kijken of ik mijn zendtijd vanavond nog verder kan uitbreiden
het was eerder vanavond al raakquote:
poesie mauwquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:39 schreef lookinforyou het volgende:
en hier ligt een heel klein zwart katje op mijn benen te slapen
dan noemen ze het stalker ipv bellenquote:
Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Bjoro het volgende:
The Phone deze keer vanuit Utrecht !
ik ga ff m'n moeder bellenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Bjoro het volgende:
The Phone deze keer vanuit Utrecht !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |