Lachend weggaan en verder gaan met haar leven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:13 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Verlatingsangst?....Wat moet ze zonder huub in het huis...![]()
Heb je die zelluf gekantklost ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me..
[afbeelding]
Het wisselt per week. De ene keer is de linker groter dan de rechter of andersom. Ligt aan de ochtendmassage denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat Natasia een leuk topje aan heeft. Je kunt zo goed zien dat rechts kleiner is en meer hangt![]()
[afbeelding]
Dan kunnen er toch nog wel filmpjes van zijn? This is 2007!quote:
Morgen als het goed isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
Maarre... Dat etentje van Huub en Lieke is afgeblazen... te provocerend?
10 maakt geen onnodige kosten in de sterfhuisconstructie,quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
Maarre... Dat etentje van Huub en Lieke is afgeblazen... te provocerend?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
Ik heb een beetje moeite het binnen te houden... het valt toch niet op? Kan ik al naar de wc...
[afbeelding]
Deed ze dat maar, dan werd ze misschien nog interessantquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Lachend weggaan en verder gaan met haar leven.
Niets kan te ongepast zijn als het om Karate Natasia gaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk posten dat het midden beter kan hangen, maar dat is ongepast dus doe ik dat maar niet.
Ze heeft nog niet helemaal door hoe het luchtpompje werkt die ze er bij heeft gekregen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wisselt per week. De ene keer is de linker groter dan de rechter of andersom. Ligt aan de ochtendmassage denk ik.![]()
Schop er richting teasersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ligt het aan mij of gaan haar mondhoeken per dag meer zakken?
Ze krijgt zo'n ontevreden chagerijnig gezicht. Dan zie ik nog liever haar geile act gezicht.
Ze kijkt de laatste tijd zo verbitterd.
Laat Oma gaan werken, dan heeft ze geen tijd om 's nachts voor de streams te zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Attent toch ???? wie hier wil er voor de ogen van je oma of ma zich ff lekker uitleven ?? wees nu eerlijk!!!! zie je wel, dat is dus weer de sociale kant van Dennis, ga zo door Dennie van me
Als die net zo goed is als je beheersing van de Nederlandse taal hoop ik van harte dat je je sluitspieren beter beheerst!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Neej, ik vind het altijd zo lullig om te showen met mijn geweldige beheersing van de engelse taal
Dat gezicht heeft ze al weken idd. Liever zag ik haar kop helemaal niet meer, opzouten samen met die rotstem.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ze krijgt zo'n ontevreden chagerijnig gezicht. Dan zie ik nog liever haar geile act gezicht.
Iedereen gaat uiteindelijk naar huis maar voorlopig nog lang niet, ook Natasia nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Is het al zeker dat Natasia naar huis gaat?
Ligt niet aan jou, gelukkigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |