TS, ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Maar zoek dan wel een medium uit met een beetje goodwill, eentje waar positief over gesproken wordt door mensen die er geweest zijn.
Niet per definitie zijn alle mediums oplichters, er zijn er ook bij die gewoon dingen vertellen die ze gewoon NIET kunnen weten...dingen die bijvoorbeeld alleen jij en je vader weten.
Mijn vriendinnetje ging ook altijd naar een vrouw in Den Haag die van alles zei. Ook dingen die ze niet kone weten. Ze nam voorwerpen en foto's mee en die vrouw wist alles; zelfs dat er een ander vriendinnetje van haar binnen niet afzienbare tijd zou stereven ( ze had kanker). Ze wilde ook een foto van mij mee nemen, maar ik wilde niet dat ze dat zou doen omdat ik het eng vond.
Nu sta ik er wat minder negatief tegenover; mijn vader is er ook niet meer en ik zou toch dolgraag een teken willen krigen. Ik hoop dat ik de stoute schoenen durf aan te trekken en toch naar die vrouw toe ga. Als ze me dingen kan vertellen die alleen ik weet, dan weet ik genoeg. Mogelijk gebeurt dat bij jou ook als je gaat. Zo niet, dan heb je het in elk geval geprobeerd.....
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-