abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:03:14 #251
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_51680607
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, er is prima geïnvesteerd in de breedte van de selectie. Er zijn geen dragende spelers weg gegaan, dus waarom zou je nog meer toppers (die een basisplaats eisen) erbij halen?

De Mul is vertrokken, maar daar hebben we Rommedael en Kennedy voor terug. Dus gaan we er alleen maar op vooruit!

Alleen voor Babel moet nog een geschikte vervanger gezocht worden en de selectie is rond, er van uitgaande dat er niemand meer vertrekt.
Stom om perez weg te schoppen. verder best redelijke aankopen gedaan hoor.
pi_51680692
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

alleen al het feit dat ze de vraagprijs flink omhooggooien als ze hem ineens dreigen kwijt te raken maakt het absurd.
Is dat zo dan? Naar mijn weten heeft Ajax zich nooit uitgesproken wat Sneijder moet kosten. Dat de Telegraaf ineens met 15-20 miljoen euro aan komt zetten, wil nog niet zeggen dat Ajax dat bedrag voor Sneijder wilde hebben. Het enige wat ik gehoord heb, is dat Van Geel die 12 miljoen van Valencia belachelijk laag vond. En vergeleken met 30 miljoen die Ajax wilde hebben, is dat zeker een lachertje.

Persoonlijk vind ik 30 miljoen voor Sneijder een goed bedrag en ben ik erg blij dat Ajax zich zo heeft opgesteld. Mijn favoriete speler blijft nog een jaar in ons prachtige shirt voetballen. Fantastisch!
pi_51680813
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:03 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Perez was niet meer te behouden. Als voetballer vind ik dat erg jammer, maar als persoon mis ik hem geen seconde. Hopelijk lukt het Ajax om Suarez nog aan te trekken en de selectie is nagenoeg rond.

feyenoord heeft aardig ingekocht, maar onze selectie is bijna volledig in tact gebleven. Het zal mooi zijn als de titelrace weer eens ouderwets tussen Amsterdam en rotterdam gaat. Maar dat Ajax dit seizoen kampioen wordt, lijkt me duidelijk
pi_51680864
Precies! Ik kan niet wachten op aankomend seizoen, PSV gelijk pakken voor de Johan Cruijff schaal
AFC AJAX
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:15:19 #255
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51681002
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:03 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Mwah voor Perez heb je een gelijkwaardige speler gekocht, Kennedy dus. Wel een beetje vreemd dat Ten Cate het niet zag in Perez maar wel in Kennedy.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51681066
Dat had alles met karakter te maken denk ik zo...
pi_51681073
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

Mwah voor Perez heb je een gelijkwaardige speler gekocht, Kennedy dus. Wel een beetje vreemd dat Ten Cate het niet zag in Perez maar wel in Kennedy.
Henk gaat er vanuit dat Kennedy wat makkelijker in de omgang is denk ik.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:19:53 #258
80382 manny
30 is best veel
pi_51681163
Perez schat ik toch wel wat hoger in dan Kennedy. Perez heeft al laten zien dat ie het ook op het hoogste niveau op belangrijke momenten kan brengen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:23:54 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_51681325
als er iemand het verdient om weg te gaan is het Sneijder wel, en niet Babel. ik vind het heel sneu voor hem, al vind ik het uiteraard voor ons Ajax niet erg
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_51681353
"Ik denk ook dat we hebben laten zien dat we niet voor de minste spelers kiezen." aldus HtC.

Over Urzaiz klopt het misschien, maar de rest van de transfers?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:25:16 #261
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_51681375
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:19 schreef manny het volgende:
Perez schat ik toch wel wat hoger in dan Kennedy. Perez heeft al laten zien dat ie het ook op het hoogste niveau op belangrijke momenten kan brengen.
dat moet je als team zijnde oplossen. twente is niet echt een team voor als het echt moet, er ook echt staat. dat bleek de slotfase van de competitie ook wel
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:25:56 #262
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_51681401
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:24 schreef JeroenV het volgende:
"Ik denk ook dat we hebben laten zien dat we niet voor de minste spelers kiezen." aldus HtC.

tsja..
pi_51681413
quote:

Ach, als reservespeler is iemand als Rommedahl echt niet slecht
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:26:38 #264
125053 stefmans
pi_51681428
quote:

Wie verwacht jij dan, als de selectie grotendeels hetzelfde blijft hoef je alleen maar te investeren in de breedte.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51681503
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:26 schreef stefmans het volgende:

[..]

Wie verwacht jij dan, als de selectie grotendeels hetzelfde blijft hoef je alleen maar te investeren in de breedte.
Mwah, hij geeft aan dat de selectie 18 basisspelers moet kennen. Ook dat hij de aankopen niet de minste vindt.

Dus zijn Delorge, Rommedahl enzo in zijn ogen basispelers niveau en naar Ajax maatstaven hele goede aankopen. Het gemiddelde niveau kan hoger liggen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:29:27 #266
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51681539
van Geel heeft ons nog niet eerder teleurgesteld. Het Ajax van het afgelopen seizoen was het beste Ajax van de afgelopen 5 jaar.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:30:03 #267
125053 stefmans
pi_51681559
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:28 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Mwah, hij geeft aan dat de selectie 18 basisspelers moet kennen. Ook dat hij de aankopen niet de minste vindt.

Dus zijn Delorge, Rommedahl enzo in zijn ogen basispelers niveau en naar Ajax maatstaven hele goede aankopen. Het gemiddelde niveau kan hoger liggen.
Delorge kan heus nog wel een balletje trappen, alleen hij had de pech om bij het slecht draaiende Ado te spelen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:33:08 #268
80382 manny
30 is best veel
pi_51681657
Van een ezel maak je geen renpaard. Dus die Rommedaal blijft gewoon een snelle ezel.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_51681941
Hoezo een ezel :")
AFC AJAX
pi_51682643
Misschien is het wel zo verstandig om flink wat geld achter te houden. Er staat nu een goed elftal(ook wel kampioenswaardig!)

Volgend jaar moeten we wel flink aankopen!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_51682923
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:23 schreef Houniet het volgende:
als er iemand het verdient om weg te gaan is het Sneijder wel, en niet Babel. ik vind het heel sneu voor hem, al vind ik het uiteraard voor ons Ajax niet erg
Alsof het een martelgang is voor Ajax te spelen, alsjeblieft hoor. Wesley zou hoogstens nog 2 jaar in Nederland moeten voetballen, nou en? Hij heeft zelf zijn handtekening gezet en hij moet daar maar vrede mee hebben.
Ik support gevallen topclubs!
pi_51685786
Ik hoop dat die van geel nog 10 jaar blijft. Die man heeft echt een goede kijk op aankopen.
lollig
  zaterdag 21 juli 2007 @ 06:33:23 #273
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51686194
hey jongens, de ballen he! 9 dagen ff geen Ajax, behalve dinsdag misschien.

11 augustus mogen we weer.

mzzl!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51686336
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 22:47 schreef Steve_I. het volgende:
Maar even een serieuze vraag over sneijder, vinden jullie deze zaak zo nou ook niet een beetje triest? een speler die zo veel voor je heeft betekend gewoon verkapt dwingen om te blijven terwijl hij toe is aan een buitenlands avontuur is zowieso al niet netjes, maar het lijkt me ook dat de nieuwe lichting daar een les uit gaat trekken en minder snel zal bijtekenen omdat ze zien hoe ajax zich anders opstelt. En buiten dat, na dit seizoen heeft hij nog maar een contract voor 1 jaar, zal hij waarschijnlijk nog amper de helft kosten van wat hij nu op zou kunnen leveren....
Maar ze zien toch ook dat spelers voor de juiste prijs gewoon een stap hogerop mogen maken? Of is er bij Babel ook van alles in de weg gelegd?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51686595
Ik lees overal een beetje negatieve verhalen. Maar ik wel positief over de komst van Rommedahl, het lijkt mij een goede speler achter Kennedy, want daar is hij voor gehaald. Ik vind het duo Kennedy-Rommedahl beter dan Rosales-De Mul.

Tevens laat deze transfer weer zien hoe al die geruchtensites door de mand vallen. De meest exotische namen komen voorbij, en spelers die gehaald worden (Urzaiz en Rommedahl) zijn niet een keer genoemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')