Dat zou wel weer leuk zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:06 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens de voorbereiding van dit seizoen. Was voor het goede doel en volgens mij hadden de broertjes de Boer er iets mee te maken.
dat zal dan nog wel een reden zijn dat ze nog met Suarez bezig zijn. Wie is eigenlijk de standin voor Huntelaar?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is onzin. Er is praktisch geen verschil tussen de links- en rechtsbuiten, behalve dat je met je andere been moet voorgeven. Al kan Kennedy dat ook, want hij heeft dit seizoen al een paar keer linksbuiten gestaan bij Twente.
Urzaiz.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat zal dan nog wel een reden zijn dat ze nog met Suarez bezig zijn. Wie is eigenlijk de standin voor Huntelaar?
Ismael Urzaiz.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
dat zal dan nog wel een reden zijn dat ze nog met Suarez bezig zijn. Wie is eigenlijk de standin voor Huntelaar?
die voelde ik iig niet aankomenquote:
En dan geeft hij een voorzet, maar staat er nog niemand omdat Huntelaar hem niet bij kan houdenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat Rommedahl europees gezien zeker handig kan zijn tegen de sterkere ploegen. Dan speel je verder achteruit waardoor het gat op de helft van de tegenstander groter is. Als er iemand is die je die diepte in kan sturen is het Rommedahl wel.
Daarom gooien we Mitea op de andere kantquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan geeft hij een voorzet, maar staat er nog niemand omdat Huntelaar hem niet bij kan houden
in 2008 met drie sterrenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En dan geeft hij een voorzet, maar staat er nog niemand omdat Huntelaar hem niet bij kan houden
Hopen dat Suarez komt. Europees "gewoon" met twee spitsen spelen. Huntelaar en Suarez.
Wij worden kampioen!
Die raakt geblesseerd tijdens die sprintquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom gooien we Mitea op de andere kant.
We zullen zien. Ik zie Rommedael vooral als versterking in de Eredivisie. Hopelijk heb jij gelijk en kan hij ook Europees zijn steentje bij dragen.quote:Nee, maar als je de bal aanneemt, heel even ophoudt dan heb je Huntelaar wel op de rand 16 en dan moet de voorzet nog komen. Gaat goed komen.
Leo - Urzaiz - Rommedaelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef BB-boy het volgende:
Suarez - Huntelaar - Baki
Dat is toch geen kattepis.
Wij zijn het dus niet met elkaar eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
nog niemand - opa van bilbao - rommedahl
daarentegen....
alleen al het feit dat ze de vraagprijs flink omhooggooien als ze hem ineens dreigen kwijt te raken maakt het absurd. Daarbij, jongen, ga nou eens even na hoeveel spelers tegenwoordig nog 30 miljoen opleveren, dan kom je alleen bij wereldtoppers en commercieel zeer aantrekkelijke spelers uit. Zelfs een Henry haalt dat niet. Robben zou ook 21 miljoen zijn. In Nederland is sneijder van topniveau, maar internationaal nog lang niet. een subtopper uit spanje zou dan ook het beste voor hem zijn, laat hem eerst daar maar eens aardig mee zien te komen. Als hij naar een barca/real oid gaat zal hij voorlopig hooguit redelijk meekunnen (waar ik persoonlijk zelfs al aan twijfel), en heus niet ineens hun topspeler zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het is niet absurd, ik heb meer vertrouwen in Van Geel & co dan jij.
Bedoelde meer een jonkie, of gaan we weer 433 spelen? In 95 had je bijv Kluivert en Kanu, beide jonge gasten, nu sta je alleen met Huntelaar, denk dat daar nog iets bij moet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Urzaiz.
Ik bedenk me net dat Rommedahl europees gezien zeker handig kan zijn tegen de sterkere ploegen. Dan speel je verder achteruit waardoor het gat op de helft van de tegenstander groter is. Als er iemand is die je die diepte in kan sturen is het Rommedahl wel.
Als je het vergelijkt met een Hargreaves is hij echt wel 30 waard. Of een Iniesta van 60quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:58 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
alleen al het feit dat ze de vraagprijs flink omhooggooien als ze hem ineens dreigen kwijt te raken maakt het absurd. Daarbij, jongen, ga nou eens even na hoeveel spelers tegenwoordig nog 30 miljoen opleveren, dan kom je alleen bij wereldtoppers en commercieel zeer aantrekkelijke spelers uit. Zelfs een Henry haalt dat niet. In Nederland is sneijder van topniveau, maar internationaal nog lang niet. een subtopper uit spanje zou dan ook het beste voor hem zijn, laat hem eerst daar maar eens aardig mee zien te komen. Als hij naar een barca/real oid gaat zal hij voorlopig hooguit redelijk meekunnen (waar ik persoonlijk zelfs al aan twijfel), en heus niet ineens hun topspeler zijn.
Zoals ik al zei, er is prima geïnvesteerd in de breedte van de selectie. Er zijn geen dragende spelers weg gegaan, dus waarom zou je nog meer toppers (die een basisplaats eisen) erbij halen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:56 schreef VoreG het volgende:
Ik snap het gezeik niet op de aankopen. Wat wil je dan? Toppers? Die komen niet naar Nederland, behalve de oude Nederlandse spelers, maar noem eens die spelers die er zouden moeten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |