Toch vet ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef elilim het volgende:
Ik ben hier nu in nijmegen en wat zie ik voorbij komen: een groep agentjes (dus oude dikke lelijke mannen en vrouwen en een paar jonge kneusjes). ze waren aan het marcheren terwijl ze stoer keken en een lied ten gehore brachten over de 'mighty police force'.
klacht: dikzak agenten die denken stoere militairen te zijn.
nee en een plaatje van een pistool als ava is natuurlijk wel retestoer :'')_!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef elilim het volgende:
Ik ben hier nu in nijmegen en wat zie ik voorbij komen: een groep agentjes (dus oude dikke lelijke mannen en vrouwen en een paar jonge kneusjes). ze waren aan het marcheren terwijl ze stoer keken en een lied ten gehore brachten over de 'mighty police force'.
jeweetogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee en een plaatje van een pistool als ava is natuurlijk wel retestoer :'')_!
eindelijk begrip dank uquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
Of ze doen het in de vakantie ofzo..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:52 schreef B_BOY het volgende:
wandelvierdaagse
ga gewoon werken in plaats van vier datgen achter elkaar een beetje achterlijk rondlope.
en volgende week zeker in de ziektewet omdat je nat bent geworden![]()
Is geen pistool.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef PeZu het volgende:
quote:
DAT MAAKT HET NOG STOERDER !quote:
just put it in the care box [_]quote:
Surinamers ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:04 schreef Paramnesia het volgende:
Ach ja het is de politie, die horen uitgelachen en bespot te worden.
Ja maar wij roven je huis leeg, en stelen je geld. Vind ik genoeg compensatiequote:
Naar pis van dikke agentenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:01 schreef Elixabete het volgende:
Mensen die zeiken om de stomste dingen
TS je stinkt
stomme negert.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:16 schreef Paramnesia het volgende:
Anyways, we hadden het toch over de skout die faya deed, aaight?
Zo hoort het ook! Agenten dienen gezag uit te stralen! Ordnung muß sein!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:21 schreef elilim het volgende:
Amenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef EsDe het volgende:
TS is tijdens de 4daagse in Nijmegen en zit te fokken!
- overal feest
- overal muziek
- overal bier
- overal lekkere wijven
Maar nee, we gaan op een forum lopen zeiken op een zooi agenten die meelopen![]()
waarschijnlijk weegt TS > 100 KG en zou die zelf nooit meer dan 5 km kunnen lopen![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef EsDe het volgende:
- overal feest
- overal muziek
- overal bier
- overal lekkere wijven
Maar nee, we gaan op een forum lopen zeiken op een zooi agenten die meelopen![]()
waarschijnlijk weegt TS > 100 KG en zou die zelf nooit meer dan 5 km kunnen lopen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:02 schreef EsDe het volgende:
- overal feest
- overal muziek
- overal bier
- overal lekkere wijven
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:20 schreef MouzurX het volgende:
EIN ZWEI EIN ZWEI EIN ZWEI!
Dat moeten we gewoon hebben,
Legereenheden die door de stad marcheren, dat zal het uitschot wel afschikken!
Die overtuiging komt voort uit het feit dat je een angstig iemand bent.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zo hoort het ook! Agenten dienen gezag uit te stralen! Ordnung muß sein!![]()
Die opmerking van jou slaat nergens op en is juist triest...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die overtuiging komt voort uit het feit dat je een angstig iemand bent.
Beetje triest.
Welnee, integendeel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die opmerking van jou slaat nergens op en is juist triest...
Of hij is niet bang maar wilt dat dat tuig is een keer wordt aangepakt omdat hij ze zelf niet in elkaar mag meppen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Welnee, integendeel.
Als iemand graag WIL dat er veel politie op straat is, dan is dat het gevolg van het feit dat hij/zij bang is op straat, ergo dat hij/zij angst heeft.
Moeilijk he, logica.
O ja? En wie verkracht er dan mijn vrouw?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:10 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja maar wij roven je huis leeg, en stelen je geld. Vind ik genoeg compensatie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |