abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2007 @ 06:42:18 #161
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52113045
Best lang, duurt best vaak meer dan een jaar en bij sommigen is het pas na jaren (2 jaar of zelfs nog langer) echt helemaal over. Het kan gelukkig ook wel over zijn na een half jaar of iets langer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 5 augustus 2007 @ 07:42:52 #162
45621 Suzanna
Mama van...
pi_52113122
Marit wat naar zeg voor je... heel veel sterkte meid!
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:57:28 #163
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52113754
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 06:42 schreef Sugar het volgende:
Best lang, duurt best vaak meer dan een jaar en bij sommigen is het pas na jaren (2 jaar of zelfs nog langer) echt helemaal over. Het kan gelukkig ook wel over zijn na een half jaar of iets langer.
Pfoe..das niet niks zeg..

Marit heel veel sterkte hoor, en goed van je dat je meteen aan de bel trekt
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zondag 5 augustus 2007 @ 10:02:04 #164
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_52113799
marit wat goed dat je erover durft te praten en het niet wegstopt. Een bezoekje aan de huisarts kan zeker geen kwaad, maar wat ook belangrijk is om je directe omgeving (ouders, man) te informeren over hoe je je voelt. Ik heb ze echt gevraagd of ze mij in de gaten wilden houden omdat ik ook zo zwaar depressief was en me emotioneel afsloot (ook/juist voor Milo). Bij mij duurde het gelukkig maar een paar maanden en ik ben nu weer redelijk stabiel. Heel veel sterkte ermee.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:01:25 #165
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52123630
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
ik ben nu weer redelijk stabiel.
Da's mooi!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52124308
Vivi..ik noem dit nog geen pnd hoor
in godsnaam, alsjeblieft niet!
Ik hoop van harte dat ik morgen hartstikke ongesteld ben en daar de verklaring kan zoeken.
Voorlopig nog geen verandering hier, veel huil/paniek-buien maar gelukkig in de loop van de middag/avond wat meer lucht.
Ik zie het absoluut niet zitten om alleen te zijn...hoe was dat bij jullie (slaapmeisje? moonah? PM?)
Voor de komende week is het gelukt om (op morgenmiddag na) te regelen dat er evt. overdag iemand hier in huis kan zijn. Dat is een geruststellend idee.
Ik hoef nu niet al te gaan piekeren over dat ik donderdagochtend misschien wel alleen ben...
afbellen is tenslotte zo gedaan.
Morgenochtend de huisarts bellen, ik hoop dat hij me met zijn verstand weer even met mijn voeten terug op de grond kan zetten. Ik vrees dat vooral de angst voor een depressie met me op de loop gaat.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:47:36 #167
103793 kozakken
Living the life
pi_52124586
Of vrees je dat iemand je een aansteller noemt Marit? Denk je dat zelf nog?
Want dat is natuurlijk nosenses als dat door je hoofd zou spelen! -streng kijkt-

Je hebt in alle posts een heerlijke wijze van schrijven over je. Ietsje nuchter bv. Maar dat beeld krijg ik de laatste tijd niet door vanuit jouw posts. Echt... Het klinkt mij absoluut niet in de oren als een voor-ongesteldheidsbui of kraamtranen hoor. Lieve Marit, je bent een bijzonder mens. Laat je dan ook bijzonder behandelen. Al is het alleen al door jezelf serieus te nemen in je heftige gevoelens.
pi_52124823
ja, ik denk ook wel dat ik niet als overdreven wil overkomen
je hebt me snel door
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:14:02 #169
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_52125159
Marit, heel goed dat je naar de huisarts gaat misschien kan hij je helpen met een goed gesprek of iets van medicatie dat je rust kan geven. En aanstellen?? kom op zeg! Beter nu aan de bel trekken dan te laat. Fijn dat de hulptroepen gereed staan en er mensen zijn die je helpen de komende dagen.
Veel succes morgen bij de huisarts en je niet groter voor doen als je bent hé.
Mama van Isa en Ties
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:34:15 #170
103793 kozakken
Living the life
pi_52127115
Herkenning doet herkennen ;*

Wees eerlijk tegenover jezelf, maar ook tegenover al die mensen die van je houden. Dat betekent dat toegeven dat het allemaal niet helemaal fijn gaat ook prima is. Toegeven (in je hoofd) dat het wel eens wat heftiger kan zijn dan je graag wilt is al een grote stap hoor!
Wees nou trots op ook die dingen. Dat je gewoon zorgt dat er mensen om je heen zijn en dat jij daardoor de kans krijgt om snel de stappen te zetten naar herstel.

Dappere meid. Kracht zit in herkennen, erkennen en niet in negeren.
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:55:00 #171
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52127758
Pffff, Koz, wat ben je toch een ontzettend lief mens. Ik zit hier echt met tranen door jouw lieve woorden.
Marit, ik ben het wel met Kozakken eens. Ik vrees ook dat hetgeen jij nu doormaakt geen PMS is...
En ik herken het 'niet willen weten'.
Bij mij sluimerde het al in mijn kraambed. De VK en de kraamhulp maakten zich zorgen. Maar ik stak gewoon mijn kop in het zand en mijn vingers in mijn oren. Lalalalala, niets aan de hand. Terwijl ik wíst dat ik een behoorlijk risico liep. Ik heb het later zelfs nog eens teruggelezen in een topic van me, dat ik zo graag een kind wilde, maar bang was dat ik er emotioneel aan onderdoor zou gaan.
Over alleen zijn. Ik vond dat ook afschuwelijk. Gelukkig werkt J 's avonds en 's nachts en was ik dus overdag niet zo heel erg veel alleen, iig niet lange tijd aaneengesloten. Erg fijn voor je dat je mensen hebt kunnen 'regelen' die bij je zijn.
Marit, ik heb het je eerder gezegd, ik hoop van harte voor je dat dit vanzelf en weer snel overgaat. maar steek alsjeblieft je kop niet in het zand als het niet zo blijkt te zijn...
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:55:09 #172
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52127762
Marit, ik heb tranen met tuiten gehuild, gepaniekt, toen de kraamverzorgster wegging en PM-papa ook weer meteen moest werken. Wat moest ik in godsnaam doen allemaal, de hele dag. Ik zit maar thuis en kan niks, weet niks.
De eerste kraamvisites alleen heb ik familie ingeschakeld voor de koffie en thee, zodat ik niets hoefde te doen wat dat betreft. Al vlug kon ik wat beter wandelen, boodschapjes doen en langzaam sleet het gevoel.
Ik hoop dat het voor jou ook zo zal gaan! Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:21:24 #173
1762 YPPY
Yppiaans
pi_52130475
Goed dat je naar de huisarts gaat Marit. Ik kan ook alleen beamen dat je zoiets niet alleen op kunt lossen. Je hebt hulp nodig en het is echt fijn dat je die al zo snel gaat zoeken. Een begin is er als je naar de huisarts gaat. Bij mij ging het toen heel snel, zat binnen een week bij de psychiater.
Ik heb juist alles 'gewoon' door laten gaan, daardoor heeft het bij mij zo lang geduurd. Achteraf vind ik het jammer dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken, dan had ik niet zoveel van Anna gemist. Ik heb het wel meegemaakt, maar niet echt, van binnen. Nu kan ik van haar haar genieten en ben ik blij als ze wakker wordt (meestal dan) .
Sterkte met de tijd die komt, en al gaat het langzaam en met kleine stapjes en stukjes achteruit, uiteindelijk gaat het beter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52133976
wat zijn jullie lief...
ik kan om 12uur bij de huisarts terecht omdat er dan wat extra tijd is.
Mijn schoonvader is nu hier en gaat pas na mijn afspraak weer weg, erg fijn dat ik dus zonder ilse kan gaan. Ik ben erg benieuwd naar wat de huisarts gaat zeggen en aanraden...ik zou zelf even niet weten wat hij behalve relativeren voor me kan doen namelijk.

we gaan het zo wel horen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:37:14 #175
103793 kozakken
Living the life
pi_52134277
Marit... Wat zou jij een ouder van een kindje vertellen wanneer ze aan je bureau met dit verhaal zou komen? En wat gaat er dan allemaal door je heen wanneer het gaat om een 'client'? (moeder, maar ook kindje toch? )
relativeren?
Of juist op weg sturen voor actie ipv 'afwachten'?

Ga je het zelf in ieder geval niet te veel relativeren bij de ha? Alsjeblieft? Neem jezelf alsjeblief serieus. Want zoals je leest gebeurt dat hier wel. Ik neem je erg serieus. Zeker met je voorgeschiedenis en de aarzeling waarmee je schrijft.
Jij bent lief. Dus zorg ook lief voor jezelf, je kleintje en jouw lief.
pi_52134878
Ik weet niet of je al weg bent, maar ben eerlijk bij de huisarts Marit. Vertel hoe het echt gaat, niet groot houden, des te beter kan hij je helpen. Het is moeilijk, ik heb er maanden over gedaan om toe te geven dat het echt niet goed ging, maar pas als je dat durft te zeggen, tegen jezelf en tegen anderen, kun je weer vooruit en beginnen met opbouwen van je band met Ilse.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52138093
nou..ik ben thuis
Ik ben echt eerlijk geweest..eerlijk maar nuchter (en soms ineens een huilbui)
Hij noemde aantal opties; medicatie/psycholoog/fysiotherapie ivm ademhaling/niets doen
We hebben uiteindelijk gekozen voor lichte medicatie om in ieder geval de paniek/spanning wat te temperen met de verwachting dat ik dan merk dat ik het eigenlijk allemaal wel aan kan.
Daarnaast ga ik vanmiddag langs de fysio om een afspraak te maken met het doel mijn ademhaling eens goed te bekijken. Ik zit hier soms te zuchten alsof ik 100kilo van mijn ribben wil duwen.
Het een triggert het andere en het lijkt me goed om met deze twee dingen aan de slag te gaan.
Verder stelde hij me gerust voor wat betreft mijn angst dat het een depressie is/wordt
door eens op een rijtje te zetten waarom dit allemaal ook vooral heel logisch kan zijn.
Hij was het wel met me eens dat ondanks dat het nu niet gek is me zo te voelen...dat er wel degelijk nu iets moet gebeuren om te voorkomen dat ik ga afglijden.

Nu dus thuis met een verwijsbrief voor de fysio en oxazepam (die ik alleen pak als nodig)
Over 2weken ga ik weer langs de ha, uiteraard eerder als het nodig is.

*diepe zucht*
nu een boterham eten en misschien even wegdommelen in de tuinstoel
pi_52138141
Fijn Marit dat je zo snel voor jezelf aan de bel getrokken hebt. Knuffel voor jou....
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:18:43 #179
103793 kozakken
Living the life
pi_52138269
*diepe zucht mee*
Het lijkt alsof je een fijne nuchtere maar wel daadkrachtige ha hebt. (Klopt dat?)
Plus dat hij je ook irl ziet. Dus je kunt veel sneller zo heen en weren. Fijn!
eet smakelijk en fijn dat er wat actie in zit!
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:36:08 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52141506
Nou Marit, goed gedaan van jou en je HA.
pi_52142844
Goed zo Marit, je bent je verhaal kwijt en je hebt medicatie voor als het even niet meer gaat om te relaxen. Ben blij dat je huisarts je heeft kunnen helpen, en als het niet helpt, trek op tijd aan de bel he!
Mama van Isa en Ties
pi_52142915
Oooh vergeet ik helemaal te vertellen hoe mijn intake gesprek ging, maar ik kan kort zijn dat ging echt goed, ze stellen me deze week bij het bedrijf voor maar ze dacht dat het wel zou klikken.
Ik wacht dus in spanning af. Voor volgende maandag weer een intake gesprek staan bij een ander wervingsbureau, dus ik gaat lekker
Mama van Isa en Ties
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:05:39 #183
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52143782
Jeetje Marit, ik heb net even teruggelezen en wat herken ik veel van de gevoelens die je omschrijft uit de eerste week hier. Wat goed van je dat je bij de ha hebt aangeklopt en fijn dat hij idd zo daadkrachtig overkomt! Ik heb geen advies of iets dergelijks, maar ik wilde je eigenlijk even laten weten dat ik in ieder geval dankzij jouw verhaal mezelf extra goed in de gaten zal houden de komende tijd. Heel veel sterkte en wees lief voor jezelf
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_52144832
wat kan zo'n forum ontzettend fijn zijn hè ?
naar 'vreemden' toe ben ik toch veel opener dan naar bekenden...plus dat hier zo veel mensen zijn die ook echt snappen wat je voelt.

Inderdaad jellyrose, let goed op jezelf
ik las je verhaal in het baby-topic...zo voelde ik me in week 2

Ik kan trouwens voorzichtig wel zeggen dat ik me sinds het gesprek met de HA wel erg moe maar ook erg opgelucht voel !
De rest van de middag 'alleen' ging goed...uurtje met ilse aan de wandel geweest!
  Jubileum moderator maandag 6 augustus 2007 @ 19:17:20 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52147066
Fijne huisarts heb je Marit, en idd een goede ademhaling kan een wereld van verschil zijn. Sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 20:08:46 #186
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_52148662
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef marit1978 het volgende:
De rest van de middag 'alleen' ging goed...uurtje met ilse aan de wandel geweest!
Hey Marit! Wat fijn dat je zo opgelucht bent. Het kan enorm helpen om de mensen om je heen te vertellen wat er aan de hand is en hoe je je voelt. Verder vind ik het ook heel dapper van je dat je naar de huisarts bent gegaan. Dat durfde ik dus niet en ik dacht dat ik het wel alleen af kon. Achteraf gezien had ik het beter wel kunnen doen zodat ik me sneller weer de oude zou voelen.

Je vroeg hoe ik me voelde als ik alleen was met Milo. Dat was best heftig. Slaapvriendje ging twee avonden in de week naar school en nu elke zaterdag en ik vond het echt verschrikkelijk. Heel vaak waren mijn ouders dan hier zodat ik niet die enorme druk voelde om alleen voor hem te zorgen. Ik kon ook, net als jij, helemaal in paniek raken bij de gedachte dat ik een avond alleen met hem was en telde echt de uren af tot Slaapvriendje weer thuis zou komen. Ook het emotioneel afsluiten is heel bekend terrein. Iedereen zei wel dat Milo zo lief is en zo'n mooi kind alleen zag ik dat niet en voelde ik het niet. Hoe graag ik dat ook wilde.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. De eerste stap is gemaakt en hopelijk vind je jezelf weer gauw terugen kun je weer optimaal genieten van je kleintje en van jezelf!

Liefs,
Slaapmeisje
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_52153048
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef marit1978 het volgende:
nou..ik ben thuis
Ik ben echt eerlijk geweest..eerlijk maar nuchter (en soms ineens een huilbui)
Hij noemde aantal opties; medicatie/psycholoog/fysiotherapie ivm ademhaling/niets doen
We hebben uiteindelijk gekozen voor lichte medicatie om in ieder geval de paniek/spanning wat te temperen met de verwachting dat ik dan merk dat ik het eigenlijk allemaal wel aan kan.
Daarnaast ga ik vanmiddag langs de fysio om een afspraak te maken met het doel mijn ademhaling eens goed te bekijken. Ik zit hier soms te zuchten alsof ik 100kilo van mijn ribben wil duwen.
Het een triggert het andere en het lijkt me goed om met deze twee dingen aan de slag te gaan.
Verder stelde hij me gerust voor wat betreft mijn angst dat het een depressie is/wordt
door eens op een rijtje te zetten waarom dit allemaal ook vooral heel logisch kan zijn.
Hij was het wel met me eens dat ondanks dat het nu niet gek is me zo te voelen...dat er wel degelijk nu iets moet gebeuren om te voorkomen dat ik ga afglijden.

Nu dus thuis met een verwijsbrief voor de fysio en oxazepam (die ik alleen pak als nodig)
Over 2weken ga ik weer langs de ha, uiteraard eerder als het nodig is.

*diepe zucht*
nu een boterham eten en misschien even wegdommelen in de tuinstoel
Wat goed dat je zo open en eerlijk bent geweest. Je ha klinkt heel wijs en begripvol. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.
Trouwens, misschien heb je hyperventilatie? Tenminste het vetgedrukte klinkt mij bekend in de oren. Daar zal de fysio je vast mee kunnen helpen.
Iig sterkte!
  Milf maandag 6 augustus 2007 @ 22:47:59 #188
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_52153727
Marit. Kanp van je dat je bent gegaan. Veel mensen durven niet de stap te zetten. Er is veel moed voor nodig om dit te doen en ben heel blij dat je het hebt gedaan. De eerste stap is gezet moet je maar denken. Ik hoop dat je je nu iets opgeluchter voelt.

Ik sta momenteel onder zware stress en dat wordt alleen maar erger. Ik heb hyperventilatie en ik heb soms het gevoel dat ik wegzak. Eng gewoon. Door 3 tellen in te ademen en 5 tellen uit te ademen krijg ik weer controle over mijn lijf. Ik kan gewoon niet ontspannen meer. Ook ik ga denk ik maar weer eens naar de huisarts. Ze weet gelukkig van mijn situatie en misschien heeft ze nog enkele tips voor me. Ik heb namelijk de hele dag het gevoel alsof ik wegval...
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_52153796
Nikky eng is dat. Zeker bij de huisarts langsgaan hoor!

Iemand weleens van schijnzwanger gehoord? Sinds ruim een week zere en gezwollen borsten, veel misselijk en opgezette buik. Als je me van de zijkant ziet, lijk ik wel zwanger. Ja ok, ik heb een buikje, maar het is wel erger dan anders zeg maar. Maar ik heb een spiraal, dus kan toch haast niet zwanger zijn?
Hmmm, misschien toch maar langs de huisarts. Twijfel, twijfel.
  Redactie Frontpage maandag 6 augustus 2007 @ 22:55:29 #190
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52153969
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar ik heb een spiraal, dus kan toch haast niet zwanger zijn?
Hormoonhoudendspiraaltje zelfs. Mirena, kan dat?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_52154434
Een test doen is geen optie?
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:13:43 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52154529
Kan het niet zijn dat er een menstruatie aankomt?

En anders een test doen idd, weet je het in elk geval zeker.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52154870
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:13 schreef texelonia het volgende:
Kan het niet zijn dat er een menstruatie aankomt?

En anders een test doen idd, weet je het in elk geval zeker.
ik word niet meer ongesteld sinds de spiraal. Een test is idd dan wel goed. 's Morgens testen is dacht ik het beste. Dan morgen test kopen en woensdag testen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:35:43 #194
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52155132
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:25 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

ik word niet meer ongesteld sinds de spiraal. Een test is idd dan wel goed. 's Morgens testen is dacht ik het beste. Dan morgen test kopen en woensdag testen.
Hoe lang heb je die spiraal dan al? Met spiraal kan het toch wel zijn dat je eens in de zoveel tijd een keertje ongesteld wordt?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52155267
Ruim een half jaar. Er is mij verteld dat als je vanaf het begin niet ongesteld wordt, het dan helemaal niet meer wordt. Zal het eens aan de huisarts vragen, moet toch heen ivm medicijnen. Nouja, morgen naar A'dam. Daar dan een test kopen, woensdag testen en misschien deze week naar de ha. fok ligt er hier telkens uit, ga maar naar bedje toe. Trusten!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:14:40 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52160962
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:25 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Nou, als je misselijk bent en zere borsten hebt kun je ook wel overdag testen hoor. Meestal heb je ook wel genoeg hcg als dat echt zwangerschapssymptomen zouden zijn.

Pinquit! Joehoe, wanneer is je date eigenlijk? Of is die al geweest!
Kom eens vertellen!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:19:13 #197
24188 Belana
kloon van belana
pi_52161055
pinquit haar date is komende zaterdag vertelde ze me
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:24:29 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52161182
Ah ok. Dan wacht ik geduldig af.
pi_52163706
Marit wat fijn dat de ha zou goed reageerde!

Hier gaat alles weer goed! Na het slechte eten van Jet in de begin periode voel ik me nu weer beter dan ooit! Er is weer rust in huis! Ondanks het feit dat Jetje niet zo goed at kan ik alles positief inzien en weet ik dat wij goed gehandeld hebben door naar het ziekenhuid te gaan etc.
Ik kolf nu nog maar 2 keer en dat geeft ook veel rust. Ik werd er een beetje ongeduld van, weer die kolf .......
Vandaag naar cb geweest en ze is erg goed gegroeid en lang, 58 cm!

Hier is het op en top genieten van elkaar

Het enige waar ik tegen op zie is om weer te gaan werken niet zozeer om mijn "toestand" maar gewoon weer te gaan werken...... Ik vind nog steeds dat ik niet netjes behandeld ben tijdens mijn zwangerschap en merk dat als ik aan mijn werk denk het al spaans benauwd krijg!
Maar goed, ik heb nog drie weken! En we gaan vrijdag naar Texel Jeeeeh!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:57:32 #200
144006 chacama
Ondernemend!
pi_52165273
Marit, de tranen liepen over mijn gezicht bij je verhaal. Maar ook bij de lieve reacties erop. Wat goed dat je naar de HA bent gegaan. En het enige wat ik hier aan nog wil toevoegen is dat je het innemen van de oxazepam niet voor je uit moet gaan schuiven. Oftewel bij twijfel: slikken. En niet gaan denken oh, maar het lukt me nog wel. Of ik moet het nog kunnen zonder. Beloofd????
En verder natuurlijk heel veel liefs en duim ik van harte dat je weer heel, heel snel van dat kleine grietje van je kunt gaan genieten.

Nicky, ook jij opletten op jezelf. *streng kijkt*

Beaker, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, hopelijk gaat dat gevoel over als je eenmaal aan het werk bent. Maaaaaaaaaaaar, dat is pas over 3 weken. Nu dus eerst lekker optimaal genieten en naar Texel.

Alle andere mama's dikke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')