Pfoe..das niet niks zeg..quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:42 schreef Sugar het volgende:
Best lang, duurt best vaak meer dan een jaar en bij sommigen is het pas na jaren (2 jaar of zelfs nog langer) echt helemaal over. Het kan gelukkig ook wel over zijn na een half jaar of iets langer.
Da's mooi!quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
ik ben nu weer redelijk stabiel.
Hey Marit! Wat fijn dat je zo opgelucht bent. Het kan enorm helpen om de mensen om je heen te vertellen wat er aan de hand is en hoe je je voelt. Verder vind ik het ook heel dapper van je dat je naar de huisarts bent gegaan. Dat durfde ik dus niet en ik dacht dat ik het wel alleen af kon. Achteraf gezien had ik het beter wel kunnen doen zodat ik me sneller weer de oude zou voelen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef marit1978 het volgende:
De rest van de middag 'alleen' ging goed...uurtje met ilse aan de wandel geweest!
Wat goed dat je zo open en eerlijk bent geweest. Je ha klinkt heel wijs en begripvol. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:12 schreef marit1978 het volgende:
nou..ik ben thuis
Ik ben echt eerlijk geweest..eerlijk maar nuchter (en soms ineens een huilbui)
Hij noemde aantal opties; medicatie/psycholoog/fysiotherapie ivm ademhaling/niets doen
We hebben uiteindelijk gekozen voor lichte medicatie om in ieder geval de paniek/spanning wat te temperen met de verwachting dat ik dan merk dat ik het eigenlijk allemaal wel aan kan.
Daarnaast ga ik vanmiddag langs de fysio om een afspraak te maken met het doel mijn ademhaling eens goed te bekijken. Ik zit hier soms te zuchten alsof ik 100kilo van mijn ribben wil duwen.
Het een triggert het andere en het lijkt me goed om met deze twee dingen aan de slag te gaan.
Verder stelde hij me gerust voor wat betreft mijn angst dat het een depressie is/wordt
door eens op een rijtje te zetten waarom dit allemaal ook vooral heel logisch kan zijn.
Hij was het wel met me eens dat ondanks dat het nu niet gek is me zo te voelen...dat er wel degelijk nu iets moet gebeuren om te voorkomen dat ik ga afglijden.
Nu dus thuis met een verwijsbrief voor de fysio en oxazepam (die ik alleen pak als nodig)
Over 2weken ga ik weer langs de ha, uiteraard eerder als het nodig is.
*diepe zucht*
nu een boterham eten en misschien even wegdommelen in de tuinstoel
Hormoonhoudendspiraaltje zelfs. Mirena, kan dat?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Maar ik heb een spiraal, dus kan toch haast niet zwanger zijn?
ik word niet meer ongesteld sinds de spiraal. Een test is idd dan wel goed. 's Morgens testen is dacht ik het beste. Dan morgen test kopen en woensdag testen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:13 schreef texelonia het volgende:
Kan het niet zijn dat er een menstruatie aankomt?
En anders een test doen idd, weet je het in elk geval zeker.
Hoe lang heb je die spiraal dan al? Met spiraal kan het toch wel zijn dat je eens in de zoveel tijd een keertje ongesteld wordt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
ik word niet meer ongesteld sinds de spiraal. Een test is idd dan wel goed. 's Morgens testen is dacht ik het beste. Dan morgen test kopen en woensdag testen.
Nou, als je misselijk bent en zere borsten hebt kun je ook wel overdag testen hoor. Meestal heb je ook wel genoeg hcg als dat echt zwangerschapssymptomen zouden zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
ik word niet meer ongesteld sinds de spiraal. Een test is idd dan wel goed. 's Morgens testen is dacht ik het beste. Dan morgen test kopen en woensdag testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |