Pffff, Koz, wat ben je toch een ontzettend lief mens. Ik zit hier echt met tranen door jouw lieve woorden.
Marit, ik ben het wel met Kozakken eens. Ik vrees ook dat hetgeen jij nu doormaakt geen PMS is...
En ik herken het 'niet willen weten'.
Bij mij sluimerde het al in mijn kraambed. De VK en de kraamhulp maakten zich zorgen. Maar ik stak gewoon mijn kop in het zand en mijn vingers in mijn oren. Lalalalala, niets aan de hand. Terwijl ik wíst dat ik een behoorlijk risico liep. Ik heb het later zelfs nog eens teruggelezen in een topic van me, dat ik zo graag een kind wilde, maar bang was dat ik er emotioneel aan onderdoor zou gaan.
Over alleen zijn. Ik vond dat ook afschuwelijk. Gelukkig werkt J 's avonds en 's nachts en was ik dus overdag niet zo heel erg veel alleen, iig niet lange tijd aaneengesloten. Erg fijn voor je dat je mensen hebt kunnen 'regelen' die bij je zijn.
Marit, ik heb het je eerder gezegd, ik hoop van harte voor je dat dit vanzelf en weer snel overgaat. maar steek alsjeblieft je kop niet in het zand als het niet zo blijkt te zijn...