Ik had het probleem ook. Kan zijn dat het aan de engelse versie ligt. Ik bekijk nu gewoon de franse en voorlopig lig ik weer op schema.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar lees/kijk je dit? letour.fr blijkt dus achter te lopen.
Ik denk dat Boonen een halve rustdag heeft ingebouwd, ligt zelfs al een eindje achter op Steegmans en Van Sevenant.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:34 schreef xienix84 het volgende:
Cancellara heeft wel al Boonen ingehaald.
Bij tijdritten is de tijdslimiet blijkbaar 25%, zelfs als de winnaar nog 5 minuten sneller is dan Wiggins, is Rodriguez nog steeds binnen die limiet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:37 schreef Gitanki het volgende:
Rodriguez op 10 minuten
Als het weer niet te slecht is/ wordt zou hij ook wel eens buiten de tijdslimiet kunnen zijn.
Tnx.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk gewoon op letour.fr. Als je kijkt bij doorkomsttijden voor t eerste meetpunt, Bert Grabsch op de 5e plek(op t moment dan)
Klopt inderdaad, met één uur en 10 minuten zou je zo'n 17 minuten mogen verliezen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij tijdritten is de tijdslimiet blijkbaar 25%, zelfs als de winnaar nog 5 minuten sneller is dan Wiggins, is Rodriguez nog steeds binnen die limiet.
Handigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
Voor de duidelijkheid, onder deze link heb je een self-updating overzichtje van de top 5's van alle meetpunten: http://www.letour.fr/2007/TDF/LIVE/fr/1300/index.html
Neenee, Cancellara is Boonen al voorbijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:54 schreef Burghardt het volgende:
Ja, eerst Tommeke nog.
Het is schijnbaar gaan regenen. Gelukkig starten alle klassementsmannen zo ongeveer tegelijk.quote:
Hehe, ja, zag het al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:57 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Neenee, Cancellara is Boonen al voorbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |