Ik had het probleem ook. Kan zijn dat het aan de engelse versie ligt. Ik bekijk nu gewoon de franse en voorlopig lig ik weer op schema.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar lees/kijk je dit? letour.fr blijkt dus achter te lopen.
Ik denk dat Boonen een halve rustdag heeft ingebouwd, ligt zelfs al een eindje achter op Steegmans en Van Sevenant.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:34 schreef xienix84 het volgende:
Cancellara heeft wel al Boonen ingehaald.
Bij tijdritten is de tijdslimiet blijkbaar 25%, zelfs als de winnaar nog 5 minuten sneller is dan Wiggins, is Rodriguez nog steeds binnen die limiet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:37 schreef Gitanki het volgende:
Rodriguez op 10 minuten
Als het weer niet te slecht is/ wordt zou hij ook wel eens buiten de tijdslimiet kunnen zijn.
Tnx.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk gewoon op letour.fr. Als je kijkt bij doorkomsttijden voor t eerste meetpunt, Bert Grabsch op de 5e plek(op t moment dan)
Klopt inderdaad, met één uur en 10 minuten zou je zo'n 17 minuten mogen verliezen..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij tijdritten is de tijdslimiet blijkbaar 25%, zelfs als de winnaar nog 5 minuten sneller is dan Wiggins, is Rodriguez nog steeds binnen die limiet.
Handigquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
Voor de duidelijkheid, onder deze link heb je een self-updating overzichtje van de top 5's van alle meetpunten: http://www.letour.fr/2007/TDF/LIVE/fr/1300/index.html
Neenee, Cancellara is Boonen al voorbijquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:54 schreef Burghardt het volgende:
Ja, eerst Tommeke nog.
Het is schijnbaar gaan regenen. Gelukkig starten alle klassementsmannen zo ongeveer tegelijk.quote:
Hehe, ja, zag het al.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:57 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Neenee, Cancellara is Boonen al voorbij![]()
Het weer lijkt me, het regent hard.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:57 schreef Gitanki het volgende:
WTF, komt dat door het weer of is Fabian toch ziek.
Hier nog zo een.... Maar goed, ik denk dat er wel meer mensen hadden verwacht dat hij zou winnen. Gisteren kwam hij nog met een grijns de finish over (na lekker rustig aan gedaan te hebben).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:03 schreef FredWielergek het volgende:
potver: canacellara ga harder fietsen! ik heb op jou gerekend in de rondemaster
maakt niet uit joh ... 90% heeft Cancellara waarschijnlijk dus dat gaat geen verschil makenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:03 schreef FredWielergek het volgende:
potver: canacellara ga harder fietsen! ik heb op jou gerekend in de rondemaster
Dat komt dan ook doordat je waarschijnlijk het WK gemist hebt afgelopen jaar en een paar weken geleden de Ronde van Zwitserlandquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:07 schreef JelleS het volgende:
Had het al wel verwacht, maar heb me toch weer laten ompraten. Heb hem in zo'n tijdrit nog nooit zien doen wat hij op het korte, vlakke werk doet.
Haha, wat een onzinquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:07 schreef JelleS het volgende:
Had het al wel verwacht, maar heb me toch weer laten ompraten. Heb hem in zo'n tijdrit nog nooit zien doen wat hij op het korte, vlakke werk doet.
joint the club....zo zie je maar die grijns en knipoog naar het publiek was misschien toch verkeerd geëntrpreteerd als zou ie expres rustig aan gedaan hebben...hij valt me tot dusver ook tegen, maar kan nog terugkomenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:05 schreef Venga het volgende:
[..]
maakt niet uit joh ... 90% heeft Cancellara waarschijnlijk dus dat gaat geen verschil maken
Ronde v Zwitserland was maar iets van 30 km, dat is toch wel heel iets anders. En je hebt er geen zware weken al opzitten. WK heb ik inderdaad niet gezien, hoe lang was die? Maar dat is ook weer een ééndagswedstrijd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat komt dan ook doordat je waarschijnlijk het WK gemist hebt afgelopen jaar en een paar weken geleden de Ronde van Zwitserland![]()
de groot is op de berg al sneller dan cancellaraquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:08 schreef FredWielergek het volgende:
goh, brammtje de groot is slechts 20 sec langzamer dan cancellara
blijkbaar is cancellara toch vermoeid na 2 zware weken
De Groot is Cancellara al lang voorbij joh.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:08 schreef FredWielergek het volgende:
goh, brammtje de groot is slechts 20 sec langzamer dan cancellara
blijkbaar is cancellara toch vermoeid na 2 zware weken
ja klopt, kan ie later mooi zeggen tegen z'n zoontje dat hij cancellara heeft geklopt in een tijdritquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:10 schreef Fiama het volgende:
[..]
de groot is op de berg al sneller dan cancellara
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |