quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:26 schreef Gitanki het volgende:
Ah, leker komen ze nu mee
Kan ik m'n Rondemaster vandaag ook weer begraven
Wat heb ik verkeerd gezegd (quote:
http://www.letour.fr/2007/TDF/LIVE/us/1300/allChronos.htmlquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:38 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmm vreemd. Ik zie op de site van de tour geen doorkomsten bij het 2e en 3e meetpunt, wel weer bij het 4e.
Goh, je meent het. Kijk eens een post of 10 boven je eigen post.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef xienix84 het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/2007/TDF/LIVE/us/1300/allChronos.html
Daar kan je het alsnog zien als je wil.
Dat weet ik, maar wat ik bedoel: mocht je de tijden van het 3e meetpunt ook willen zien, daar staan ze welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Kijk eens een post of 10 boven je eigen post.
Maar toch bedankt
Nee ...maar heb dezelfde drama dagen met de rondemaster als jij. donderdag en vrijdag zouden omgewisseld moeten worden en dan had ik vet gescoord en vandaag kan het weer de mist in gaan.quote:
Eergister was hij wel betrokken bij de valpartij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Rodriguez 29.11 bij chrono 1? Is die gevallen of zo?
ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee ...maar heb dezelfde drama dagen met de rondemaster als jij. donderdag en vrijdag zouden omgewisseld moeten worden en dan had ik vet gescoord en vandaag kan het weer de mist in gaan.
Ik vind het echt een bug in het spel dat je beste scoort met geen team dan met een bingo formulier.![]()
goh, heb ik even mazzel, had lang getwiojfeld over hem in rondemaster, toch gekozen voor dekker ipv grabschquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:09 schreef xienix84 het volgende:
Hm... Bert Grabsch gaat niet stunten in ieder geval. Bij de eerste meet al 2' achterstand op Wiggins.
Ik juist andersom.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:15 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
goh, heb ik even mazzel, had lang getwiojfeld over hem in rondemaster, toch gekozen voor dekker ipv grabsch
Veel beter klimmer dan Rasmussen en Mayo? Op dit moment misschien, maar volgens mij valt dat wel mee. Veel tijd heeft hij in de alpen ook niet gewonnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef flyck het volgende:
[..]
depends wat je verwacht. Die jongen is nog jong en niet gekend om zijn uitstekende tijdrijderskwaliteiten. Zolang hij beter doet dan rasmussen en mayo ziet het er goed uit voor hem in de toekomst(hij is namelijk een veel beter klimmer dan die 2).
Waar lees/kijk je dit? letour.fr blijkt dus achter te lopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:09 schreef xienix84 het volgende:
Hm... Bert Grabsch gaat niet stunten in ieder geval. Bij de eerste meet al 2' achterstand op Wiggins.
Nee hoor, ik kijk gewoon op letour.fr. Als je kijkt bij doorkomsttijden voor t eerste meetpunt, Bert Grabsch op de 5e plek(op t moment dan)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar lees/kijk je dit? letour.fr blijkt dus achter te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |