Bron: NOS-TTquote:Hema niet blij met Arabische versie
De Hema dreigt de cultuurinstelling Mediamatic met juridische stappen. De organisatie is bezig met het project El Hema, waarbij het warenhuis in een Arabisch jasje wordt gestoken.
De oosterse versie van het warenhuis heeft bijvoorbeeld halal rookworst, een Arabische Jip en Janneke en voordelige hoofddoekjes. Mediamatic wil met het project het integratiedebat stimuleren.
Omdat veel mensen de Hema als typisch Nederlands beschouwen, vindt Mediamatic het interessant om het warenhuis in een Arabische context te plaatsen. De Hema vindt dat volstrekt onaanvaardbaar, ook omdat dat tot naamsverwarring leidt.
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:De organisatie is bezig met het project El Hema, waarbij het warenhuis in een Arabisch jasje wordt gestoken.
Dat staat er toch een alinea onder?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
quote:De oosterse versie van het warenhuis heeft bijvoorbeeld halal rookworst, een Arabische Jip en Janneke en voordelige hoofddoekjes.
Ik zit even niet op te letten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat staat er toch een alinea onder?
[..]
Nou ja het is wel typisch Nederlands he De Hollandsche Eenheids Maatschappijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:23 schreef gelly het volgende:
De HEMA als Nederlands cultuurgoed ?
Zo dan. Standaardprijzen en zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja het is wel typisch Nederlands he De Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij
Ah, ¤220.000 dus om te strijden tegen de Nederlandse cultuur ten faveure van de moslimidentiteit van een minderheid.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel overheidssubsidie deze club ontvangt...![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ah, ¤220.000 dus om te strijden tegen de Nederlandse cultuur ten faveure van de moslimidentiteit van een minderheid.
dat is een beetje overdreven gejank ...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind het een ongelofelijk agressieve provocatie.
Het is geen gewoon commercieel warenhuis?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ah, ¤220.000 dus om te strijden tegen de Nederlandse cultuur ten faveure van de moslimidentiteit van een minderheid.
Dat vooral.quote:
Nonsens, je wordt doodgegooid met bizarre initiatieven om de islam aan de gewone burger op te dringen. En het meest frappante is dat de belastingbetaler de rekening kan betalen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:35 schreef RM-rf het volgende:
Maar dat gejammer gelijk over 'aggressieve provocatie' vind ik net zo treurig als 'discriminatie- en ander slachtoffer geroep...
een beetje overdreven woordkeuze van de topicstarter ...
En vaak zijn de mensen die nu zo de islam omarmen ook nog dezelfde mensen als die in de jaren 70 en 80 zich met hand en tand verzetten tegen de christelijke invloeden op de samenleving.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nonsens, je wordt doodgegooid met bizarre initiatieven om de islam aan de gewone burger op te dringen.
Omdat de christenen nederland voor zichzelf wilden houden en niet- of anders-gelovigen niet accepteerden. Wat is nu je punt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En vaak zijn de mensen die nu zo de islam omarmen ook nog dezelfde mensen als die in de jaren 70 en 80 zich met hand en tand verzetten tegen de christelijke invloeden op de samenleving.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat de christenen nederland voor zichzelf wilden houden en niet- of anders-gelovigen niet accepteerden.
Heb jij een bron om dat te onderbouwen? Sounds like bullshit to me. Christenen zijn juist heel open en tolerant naar anders-gelovigen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat de christenen nederland voor zichzelf wilden houden en niet- of anders-gelovigen niet accepteerden. Wat is nu je punt?
Christenen domineerden Nederland en moesten gedwongen worden om andersdenkende te accepteren en hun plek te gunnen (net zoals jij nu). Zodra Nederland verandert in een moslimstaat mag je piepen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef Tikorev het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moslims accepteren anders-gelovigen beter dan christenen?
Dat zijn ze nu omdat ze meer dan een eeuw lang door voornamelijk Atheďsten in hun hoek getrapt zijn. Dat hebben ze echt niet zelf bedacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb jij een bron om dat te onderbouwen? Sounds like bullshit to me. Christenen zijn juist heel open en tolerant naar anders-gelovigen.
Volgens mij moet jij die linkse doctrine even uit je ogen wrijven, want je bent de realiteit volledig uit het oog verloren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Christenen domineerden Nederland en moesten gedwongen worden om andersdenkende te accepteren en hun plek te gunnen (net zoals jij nu). Zodra Nederland verandert in een moslimstaat mag je piepen.
Waarom omarmen diezelfde "activisten" dan nu de Islam? Kun jij dit uitleggen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn ze nu omdat ze meer dan een eeuw lang door voornamelijk Atheďsten in hun hoek getrapt zijn. Dat hebben ze echt niet zelf bedacht.
Heb jij een bron om dat te onderbouwen ? Sounds like bullshit to me.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb jij een bron om dat te onderbouwen? Sounds like bullshit to me. Christenen zijn juist heel open en tolerant naar anders-gelovigen.
Je hebt gelijk. Je argumenten zijn overweldigend. Maar hoe ondermijnt El Hema nu onze democratie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij die linkse doctrine even uit je ogen wrijven, want je bent de realiteit volledig uit het oog verloren.![]()
We hebben een papegaai in ons middenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb jij een bron om dat te onderbouwen ? Sounds like bullshit to me.
Wij kennen bijvoorbeeld geen verbod op het bouwen van een moskee terwijl in tal van islamitische landen het onmogelijk is om een kerk te bouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb jij een bron om dat te onderbouwen ? Sounds like bullshit to me.
Omdat deze aktivisten iedereen een plaats gunnen en niet alleen blonde blauwogige arieërs.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:52 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom omarmen diezelfde "activisten" dan nu de Islam? Kun jij dit uitleggen?
Wie heeft het over democratie? Ik heb het over het opdringen van een geloof met bijbehorende achterlijke culturele aspecten en dat alles met subsidiegelden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je argumenten zijn overweldigend. Maar hoe ondermijnt El Hema nu onze democratie?
"Hullie doen het ook niet dus doen wij het lekker ook niet" Wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:55 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wij kennen bijvoorbeeld geen verbod op het bouwen van een moskee terwijl in tal van islamitische landen het onmogelijk is om een kerk te bouwen.
Is Jezus minder dan Mohammed? Waarom wel die afkeer tegen het christendom en de warme deken voor de Islam? Beetje een paradoxaal gebeuren als je het mij vraagt. Maar misschien kun jij het me uitleggen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat deze aktivisten iedereen een plaats gunnen en niet alleen blonde blauwogige arieërs.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Hullie doen het ook niet dus doen wij het lekker ook niet" Wat kinderachtig.
Goed idee !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:47 schreef RM-rf het volgende:
misschien een Moskee ombouwen tot Hollandse Broodjestent: 'Broodje van Mootje'
Lees jij geen kranten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:00 schreef adnansupernew het volgende:
AAAAaaa de wereld gaat ten onder, jezus wat erg. De stoute moslims ook dat ze zo gemeen tegen jullie doen...
Iedereen hier boven komt nooit buiten denk ik. -edit-.
Hehhe aaaa huilieeequote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wie heeft het over democratie? Ik heb het over het opdringen van een geloof met bijbehorende achterlijke culturele aspecten en dat alles met subsidiegelden.
-edit- Nutteloosquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:00 schreef adnansupernew het volgende:
AAAAaaa de wereld gaat ten onder, jezus wat erg. De stoute moslims ook dat ze zo gemeen tegen jullie doen...
Iedereen hier boven komt nooit buiten denk ik. -edit-.
Sinds wanneer krijgen Jehova's 220.000 eetjes om hun geloof aan jou op te dringen? Daarnaast zijn de jehova's een uitwas van het christelijke geloof waar Nederland zijn oorsprong in kent.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Hehhe aaaa huilieee:(:(:(
btw Jehova's zijn opdringerig bezig, ik zie meneertje wilders daar niet over vallen...
Heheh maar ik heb echt waar medelijden met jou
Nou reken maar dat als de Johova's overheidssubsidie zou krijgen om hun geloof aan anderen op te dringen dat er dan ook heel wat ophef over was.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
btw Jehova's zijn opdringerig bezig, ik zie meneertje wilders daar niet over vallen...
-edit Trollpostquote:
Dat is juist het naieve ervan. Zomaar iedereen een plaats gunnen is gevaarlijk. De islam is een wolf in schaapskleren. Als deze groep steeds groter en groter wordt zal hun invloed groter worden. En dat zal gebeuren zolang de demografische vervangingsgraad van het moslimdeel van de bevolking positief is en die van het autochtone deel negatief. De verzuiling zal weer terugkeren en men zal proberen de rest van de bevolking hun waarden en normen op te leggen. In tegenstelling tot het Christendom en Jodendom is de Islam niet liberaal en verlicht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat deze aktivisten iedereen een plaats gunnen en niet alleen blonde blauwogige arieërs.
Nederland besloot voorheen uit heidenen..Totdat de christenen hier de macht grepen. Nou ik zou zeggen dat de geschiedenis zich herhaalt, alleen zijn de moslims aardiger en verbranden wij mensen niet als zijnde ketters.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijgen Jehova's 220.000 eetjes om hun geloof aan jou op te dringen? Daarnaast zijn de jehova's een uitwas van het christelijke geloof waar Nederland zijn oorsprong in kent.
jeutje echt? ohhquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is juist het naieve ervan. Zomaar iedereen een plaats gunnen is gevaarlijk. De islam is een wolf in schaapskleren. Als deze groep steeds groter en groter wordt zal hun invloed groter worden. En dat zal gebeuren zolang de demografische vervangingsgraad van het moslimdeel van de bevolking positief is en die van het autochtone deel negatief. De verzuiling zal weer terugkeren en men zal proberen de rest van de bevolking hun waarden en normen op te leggen. In tegenstelling tot het Christendom en Jodendom is de Islam niet liberaal en verlicht.
Bijvoorbeeld. In een straat in Rotterdam is een autochtone cafehouder gepest en bedreigd waardoor deze is vertrokken; weggepest dus. Dit alleen vanwege het feit dat de cafehouder alcohol schonk. De cafebaas zou met rust gelaten worden als hij geen alcohol meer zou schenken.
IEDEREEN KAN SUBSIDIE AANVRAGEN. Als het word toegewezen dan houdt dat in dat die stichting daar RECHT op heeft (verkregen). Jij mag het ook aanvragen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Nou reken maar dat als de Johova's overheidssubsidie zou krijgen om hun geloof aan anderen op te dringen dat er dan ook heel wat ophef over was.
Niet door weldenkende mensen, die weten wel beter. Wél door moslims en knuffelaars, die zullen wrs nooit beter wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef Ronhui het volgende:
indirect wordt de hema nu als intolerant en discriminerend neergezet met zo iets
Hehhe o leuk verhaaltje..sla je geschiedenis boek maar is open en kijk maar is naar de periode na de verlichting en zie wat voor minder-lieve dingen de autochtonen hebben gedaan...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat is juist het naieve ervan. Zomaar iedereen een plaats gunnen is gevaarlijk. De islam is een wolf in schaapskleren. Als deze groep steeds groter en groter wordt zal hun invloed groter worden. En dat zal gebeuren zolang de demografische vervangingsgraad van het moslimdeel van de bevolking positief is en die van het autochtone deel negatief. De verzuiling zal weer terugkeren en men zal proberen de rest van de bevolking hun waarden en normen op te leggen. In tegenstelling tot het Christendom en Jodendom is de Islam niet liberaal en verlicht.
Bijvoorbeeld. In een straat in Rotterdam is een autochtone cafehouder gepest en bedreigd waardoor deze is vertrokken; weggepest dus. Dit alleen vanwege het feit dat de cafehouder alcohol schonk. De cafebaas zou met rust gelaten worden als hij geen alcohol meer zou schenken.
Oh ja, Iran is momenteel niets vergeleken bij Nederland uit de jaren '50. Handen afhakken, homo's opknopen, vrouwen stenigen was dagelijkse kost...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:07 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Totdat de christenen hier de macht grepen. Nou ik zou zeggen dat de geschiedenis zich herhaalt, alleen zijn de moslims aardiger en verbranden wij mensen niet als zijnde ketters.
Als je een of ander multiculti doel voor ogen hebt toch echt net iets sneller dan anders...quote:Overigens krijgt iedereen in dit prachtige land subsidie.
Ook jij mag subsidie aanvragen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niet door weldenkende mensen, die weten wel beter. Wél door moslims en knuffelaars, die zullen wrs nooit beter weten![]()
De angst om voor intolerant of discriminerend te worden uitgemaakt heeft al veel te veel narigheid uit gelokt. Het is veel beter om je er gewoon tegen te verzetten als iets je niet bevalt.
Erg mooi ! Precies een gevangenis met die koepelquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:09 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
IEDEREEN KAN SUBSIDIE AANVRAGEN. Als het word toegewezen dan houdt dat in dat die stichting daar RECHT op heeft (verkregen). Jij mag het ook aanvragen hoor.
o effe provoceren net als jullie:
[afbeelding]
Wat is ie toch mooi
Er wordt allen gezegd dat het onomgelijkin in sommige islamitische landen een kerk te bowuen, terwijl het in NL gewoon toegestaan is om een moskee te bouwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ikke niet ik dop mijn eigen boontjes wel, ik ben geen allochtoonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Ook jij mag subsidie aanvragen.
O je hebt subsidie aanvragen uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Oh ja, Iran is momenteel niets vergeleken bij Nederland uit de jaren '50. Handen afhakken, homo's opknopen, vrouwen stenigen was dagelijkse kost...![]()
[..]
Als je een of ander multiculti doel voor ogen hebt toch echt net iets sneller dan anders...
Ook dat is een keus. http://www.subsidieshop.nl/ ik zie daar geen criterium staan voor "u moet een allochtoon zijn"quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ikke niet ik dop mijn eigen boontjes wel, ik ben geen allochtoon![]()
Ach ik heb van huis uit geleerd dat je altijd respectvol moet omgaan met de religie van anderen. Het is jammer dat jou dat nooit is bijgepracht. Doe je als je weg gaat wel de deur van je caravan dicht?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Erg mooi ! Precies een gevangenis met die koepelmja dat is het natuurlijk ook
![]()
Iran is een typische exponent van de islamitische wereld en juist de reden waarom wij in mijn ogen de islamisering zoveel mogelijk tegen moeten gaan. Organisaties die juist het tegenovergestelde nastreven met behulp van overheidsfinanciering is dan ook iets wat ik niet vind kunnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
O je hebt subsidie aanvragen uitgeprobeerd?
quote:XTRA:
Hema probeert El HEMA te stoppen.
Lees het persbericht hier.
Hoe zou een Arabische Hema er uit zien? Halal rookworst? Arabische Chocoladeletters? Voordelige hoofddoekjes van goede kwaliteit? 3 palestijnensjaals (kaffia) voor de prijs van 2? Tunieken of Djeballas? Schoolschriften met liniering voor arabisch die van rechts naar links lezen? Ali Baba en de 40 winkeldieven? Kamelenmelk? Arabische gedichten op dekbedhoezen? Jibril en Jamilah kinderchampagne? Noordafrikaanse wijnen?
Hahaha nu word het mooier. Iran bestaat voornamelijk uit shieeten, de wetgeving is volledig gebasseerd op de shia leer. Nu komt het mooi uit dat ongeveer 20% van de moslims shieet is. Hoe kan slechts een beperkte groep van 20% een exponent zijn?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Iran is een typische exponent van de islamitische wereld en juist de reden waarom wij in mijn ogen de islamisering zoveel mogelijk tegen moeten gaan. Organisaties die juist het tegenovergestelde nastreven met behulp van overheidsfinanciering is dan ook iets wat ik niet vind kunnen.
Ik heb van huis uit geleerd met alle mensen netjes om te gaan ongeacht hun godsdienst. Maar ook dat je godsdienst je niet het recht geeft om anderen slecht te behandelen. Jammer genoeg hang jij een godsdienst aan die iets heel anders preekt en nog schijnheilig is op de koop toe.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:16 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Ach ik heb van huis uit geleerd dat je altijd respectvol moet omgaan met de religie van anderen. Het is jammer dat jou dat nooit is bijgepracht. Doe je als je weg gaat wel de deur van je caravan dicht?
Sjiieten en soennieten zijn allebei moslims met dezelfde profeet. Iran is een perfect voorbeeld waar teveel islam toe kan leiden en reden genoeg om in Nederland een beetje voorzichtig te zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Hahaha nu word het mooier. Iran bestaat voornamelijk uit shieeten, de wetgeving is volledig gebasseerd op de shia leer. Nu komt het mooi uit dat ongeveer 20% van de moslims shieet is. Hoe kan slechts een beperkte groep van 20% een exponent zijn?
HEHE ach...teveel van alles is nooit goed, moeten we nu maar alles verbieden? Drink voortaan maar geen water want hey teveel is slecht..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:25 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Sjiieten en soennieten zijn allebei moslims met dezelfde profeet. Iran is een perfect voorbeeld waar teveel islam toe kan leiden en reden genoeg om in Nederland een beetje voorzichtig te zijn.
Heheh das wel mooi, jij weet beter wat mijn godsdienst predikt dan dat ik dat waarschijnlijk weet. Geef is wat links naar al die schijnheilidge en slechte dingen over andere godsdiensten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb van huis uit geleerd met alle mensen netjes om te gaan ongeacht hun godsdienst. Maar ook dat je godsdienst je niet het recht geeft om anderen slecht te behandelen. Jammer genoeg hang jij een godsdienst aan die iets heel anders preekt en nog schijnheilig is op de koop toe.
Wat jammer nou dat jij nooit hebt geleerd om zelf eens na te denken maar gevangen zit in je religie.
Ik heb overgens geen caravan maar ik woon tenminste wél in mijn eigen huis in mijn eigen land en ik denk dat jij dat niet kunt zeggen, tenslotte noem jij je zelf niet voor niks turk![]()
quote:Voorwaar, degenen die geloven, en degenen die het Jodendom belijden en de Christenen en de Sabiërs; (zij allen) geloven in Allah en in de laatste dag, en zij verrichten goede werken: voor hen is hun beloning bij hun Heer en geen vrees zal er over hen zijn, noch zullen zij treuren.
Als de overheid subsidie zou geven aan een organisatie die promoot dat we met z'n allen teveel water moeten drinken lijkt het mij ook beter als de overheid daarmee stopt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:29 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
HEHE ach...teveel van alles is nooit goed, moeten we nu maar alles verbieden? Drink voortaan maar geen water want hey teveel is slecht..
De overheid stimuleert geen extremisme, net zoals zij ook niet teveel water promoten. Er word echter wel degelijke beide in mate gesubsideerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:34 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Als de overheid subsidie zou geven aan een organisatie die promoot dat we met z'n allen teveel water moeten drinken lijkt het mij ook beter als de overheid daarmee stopt...
Overheidssubsidie om de islam te promoten is dus ook nergens voor nodig.
Met mate? Er is juist veel te veel islam in Nederland. Elke subsidie daar bovenop maakt het probleem alleen maar groter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:35 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
De overheid stimuleert geen extremisme, net zoals zij ook niet teveel water promoten. Er word echter wel degelijke beide in mate gesubsideerd.
Kan je dat meten of uitdrukken in getalletjes?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:40 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Met mate? Er is juist veel te veel islam in Nederland. Elke subsidie daar bovenop maakt het probleem alleen maar groter.
Zeg maar gerust getallen: 1.000.000quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Kan je dat meten of uitdrukken in getalletjes?
Islamisering my ass. Niemand dwingt mij om moslim te worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Iran is een typische exponent van de islamitische wereld en juist de reden waarom wij in mijn ogen de islamisering zoveel mogelijk tegen moeten gaan. Organisaties die juist het tegenovergestelde nastreven met behulp van overheidsfinanciering is dan ook iets wat ik niet vind kunnen.
Schapen, beesten, haartjes, koekjes?quote:
Theo van Gogh is anders wel gedwongen te stoppen met regisseren...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Islamisering my ass. Niemand dwingt mij om moslim te worden.
Die horen geen overheidssubsidie te krijgen voor het verspreiden van hun geloof, cultuur of tradities in Nederland. Steek dat geld liever in educatie over onze Westerse cultuur en verworvenheden.quote:
Pim is ook gestopt met pesten. Gaan we nu alle dierenactivisten hun grondrechten ontnemen? Zullen we maar met de dierenambulance beginnen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:50 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Theo van Gogh is wel gedwongen te stoppen met regisseren...
O nu is het me duidelijk, sorry. Je bent voor discriminatie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:52 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Die horen geen overheidssubsidie te krijgen voor het verspreiden van hun geloof, cultuur of tradities in Nederland. Steek dat geld liever in educatie over onze Westerse cultuur en verworvenheden.
Waarom heeft men hier nog nooit een foto van jou gezien?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:23 schreef gelly het volgende:
De HEMA als Nederlands cultuurgoed ?
Jij bent al vanaf je geboorte gehersenspoeld en hangt een religie aan die zélf denken absoluut niet toestaat, daar is geen beginnen aan. Ik ga dus met jou echt geen discussie met je aan over je religie, zonde van de energie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:32 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Heheh das wel mooi, jij weet beter wat mijn godsdienst predikt dan dat ik dat waarschijnlijk weet. Geef is wat links naar al die schijnheilidge en slechte dingen over andere godsdiensten.
ik quote uit de vertaling van de heilige Koran, 2:62
[..]
En dus zal nederland een islamitisch land worden als we El HEMA niet verbieden? Belachelijke redenering. Nederland word toch ook geen fundamentalistiche natuur-staat omdat een linkse gek Pim Fortuijn vermoord heeft? Dat is toch ook geen reden om alle natuurgebieden meteen te sluiten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:50 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Theo van Gogh is wel gedwongen te stoppen met regisseren...
Wat heb je toch de hele tijd met grondrechten? Als bijvoorbeeld de PVV graag zou zien dat wij een strenger asielbeleid zouden krijgen om de migratie van moslims naar Nederland te remmen. Wiens grondrechten worden dan aangetast?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:53 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Pim is ook gestopt met pesten. Gaan we nu alle dierenactivisten hun grondrechten ontnemen? Zullen we maar met de dierenambulance beginnen?
Normaal gesproken houd ik er niet van hoor, maar voor deze keer maak ik een uitzondering. Nadat de Islam kwam, werden de oude voor-jezus documenten die de grieken hadden opgesteld en door de christenen in het hoekje werden gegooid door de arabieren vertaald en verder uitgewerkt. Zo hebben de arabieren en later de ottomanen allerlei wetenschappelijke zaken verder uitgewerkt en heeft het stuk wetenschap enorme sprongen gemaakt. Waar haal je dus die onzin in godsnaam vandaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jij bent al vanaf je geboorte gehersenspoeld en hangt een religie aan die zélf denken absoluut niet toestaat, daar is geen beginnen aan. Ik ga dus met jou echt geen discussie met je aan over je religie, zonde van de energie.
Ik ga óók nooit in discussie met een jehova's getuige over zijn geloof. Dat is net zo zinloos![]()
Euhh...volgens mij beweerd niemand dat. Als we vrouwenbesnijdenis niet verbieden zal Nederland ook niet direct veranderen in het Kalifaat. Daarom ook maar toestaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dus zal nederland een islamitisch land worden als we El HEMA niet verbieden? Belachelijke redenering.
Nu pak je een ander onderwerp waar de discussie niet over ging.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:57 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wat heb je toch de hele tijd met grondrechten? Als bijvoorbeeld de PVV graag zou zien dat wij een strenger asielbeleid zouden krijgen om de migratie van moslims naar Nederland te remmen. Wiens grondrechten worden dan aangetast?
Ah, daar is die dan eindelijk....nou, ik zal dan ook even meedoen:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
O nu is het me duidelijk, sorry. Je bent voor discriminatie?
Ja, inderdaad, zonder de islam zou de wetenschap vandaag niet zijn daar waar ze nu is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:01 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Normaal gesproken houd ik er niet van hoor, maar voor deze keer maak ik een uitzondering. Nadat de Islam kwam, werden de oude voor-jezus documenten die de grieken hadden opgesteld en door de christenen in het hoekje werden gegooid door de arabieren vertaald en verder uitgewerkt. Zo hebben de arabieren en later de ottomanen allerlei wetenschappelijke zaken verder uitgewerkt en heeft het stuk wetenschap enorme sprongen gemaakt. Waar haal je dus die onzin in godsnaam vandaan?
Overigens vind ik het ook leuk dat je mij hebt gevolgd sinds mijn geboorte. Mijn dank daarvoor.
Je begint zelf over grondrechten. Welk grondrecht belet iemand zich te verzetten tegen een toenemende invloed van de islam in Nederland zoals vele linkse activisten zich in de jaren 70 en 80 verzetten tegen de invloed van het Christendom op de samenleving?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:02 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Nu pak je een ander onderwerp waar de discussie niet over ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |