Huiliequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:08 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
kutstudent kan nieteens naar boven scrollen
![]()
tijd voor wodka dan hequote:
niet goed?reetkever dan ofzo ??quote:
Ja, daar kwam ik toen ook achterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef dvunz het volgende:
haha good spul he
is ook voor shooter glazen..
mie 2 tot sinas en de groentequote:
Ja, al een dag of 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef warrel het volgende:
Pff, mazzelkont! (Dat je weer in Delft bent natuurlijk)
Oh, en Bart, ik leef nog. Is je kamer al netjes?!
Aaahwquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:52 schreef warrel het volgende:
Ik wil m'n geld door plastic gleufjes betalenNiet uit m'n zak..
Wij gaan visschotel shizzle etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:58 schreef warrel het volgende:
Ja, ik ga zo naar de bank, dan neem ik heleboel geld op. En ik heb al heleboel geld op dat vriendinntje d'r rekening gestort. Maar het gevoel is zo naar dat ik met zoveel omwegen bij m'n eigen geld kan komen.. Dat moet makkelijker gaan
En wat zal ik gaan eten?!
Duwo wil 1100 euro van onsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:00 schreef warrel het volgende:
Wat heeft Duwo gedaan?!
Omdat hij stuk wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:21 schreef warrel het volgende:
Ouch! Dat is gemeen. Maar waarom kon ie alleen op vol dan?!
quote:
Maargoed, hadden jullie dat pas na 3 maanden door? Neem toch aan dat jullie gelijk aan de bel hebben getrokken bij DUWO en die zijn vlgns mij verplicht het te maken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat hij stuk wasIets met een kapotte printplaat ofso, waardoor hij alleen maar uit/vol aan kon
Hij was vorige week woensdag opeens kapot?! De giromaat accepteerde 'm niet meer, en omdat ik de hele dag in Amsterdam was, kon ik er ook niets aan doen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Warrel, wat heb ik gemist met je pinpasje?
Ohhh dat is echt balen!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef warrel het volgende:
[..]
Hij was vorige week woensdag opeens kapot?! De giromaat accepteerde 'm niet meer, en omdat ik de hele dag in Amsterdam was, kon ik er ook niets aan doen..
Heb donderdag een nieuwe aangevraagd, maar die moest dan naar m'n oude adres bij m'n ouders. Vandaag even voor de zekerheid langsgegaan, maar hij was nog niet aangekomen.. En morgen ga ik naar Antwerpen.. Heb maar heel veel cash en 250 naar vriendinnetjes rekening overgemaakt. En ik denk niet dat ik zoveel geld uit ga geven, maar bah! Het is zo frustrerend niet normaal bij je geld te kunnen.
Ben ook opeens heel fanatiek aan het chippen, alleen dan staat er opeens niet genoeg op voor je treinkaartjeEn dan is er in velden en wegen en treinrails geen oplader te vinden. Trein gemist en 1 kaartje van Alphen naar Leiden gechipt, en in Leiden een kaartje met muntgeld naar Delft gekocht.. Grmbl..
Maar verder gaat het hartstikke leuk worden in Antwerpen hoor![]()
Hmm, Antwerpen![]()
Ja, dat repareren duurde dus 3 maandenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed, hadden jullie dat pas na 3 maanden door? Neem toch aan dat jullie gelijk aan de bel hebben getrokken bij DUWO en die zijn vlgns mij verplicht het te maken.
Als er hier iets met de CV ofzo is dan staat er vaak dezelfde dag nog iemand op de stoep om het te maken![]()
Warrel, wat heb ik gemist met je pinpasje?
Ik moet m'n tas inpakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:12 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond Mark van Dale en Dimitri in Den HaagVoor maar 2 euro
Wie gaat er mee ?
Pas op, of ik kom je kamer checkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik moet m'n tas inpakkenEn m'n kamer opruimen
Ik heb een haakje gemaakt in m'n inloopkast, boven m'n koelkast, voor m'n fohnOok handig als ik de koelkast wil ontdooien
![]()
Kijk boven je, de care-o-copterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef Nachtdier het volgende:
Ikke niet:O
Maar ik ga wel naar Delft vanavond. Das dus over een kwartier ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |