Welke stream? of allemaal?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik draai die van jou en het gaat prima, alleen 1 staat ff stil
Bij mij stream 1 en 4, ik heb al 4 keer gereboot.quote:
gefixt !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:42 schreef mootie het volgende:
[..]
1 is van de leg hier. Maar na f5 is alles weer top!![]()
Is toch hartstikke leuk ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft die halve idioot oorlogsstrepen op zijn gezicht geschilderd ? Denkt hij dat hij zo leuk is ofzo ?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie dat de baby spulletjes voor kleine Dennis ook zijn gearriveerd?
Schandalig dat er geen luiers bijzitten en poeder voor de billetjes...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zie dat de baby spulletjes voor kleine Dennis ook zijn gearriveerd?
Ik mis ook een plaspotje, het kind is net begonnen met kruipen, hoe onnadenkend.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schandalig dat er geen luiers bijzitten en poeder voor de billetjes...![]()
Don't worry. Ik ben net door de Redaktie gebeld: ik mag vanavondquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja Brian lost alle problemen op met humorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Is toch hartstikke leuk ?
Brian is GRAPPIG hi hi hi................... *zucht*
Gatver.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Don't worry. Ik ben net door de Redaktie gebeld: ik mag vanavond
Dennis' billetjes in de Kooi komen poederen![]()
Ik voel een actie opkomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik mis ook een plaspotje, het kind is net begonnen met kruipen, hoe onnadenkend.![]()
'k Dacht even dat er iemand tot z'n ellebogen in de chocola had gezeten.. maar het is geloof ik Natasiaquote:
Ik zou dat eigenlijk best een stunt vinden en het kost geen drol.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik voel een actie opkomen![]()
mandje vullen?
Wie zware terror pleegt moet op zijn ongepoederde billetjes zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk best een stunt vinden en het kost geen drol.![]()
Ik doe meequote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk best een stunt vinden en het kost geen drol.![]()
Je ga me toch niet vertellen dat je hebt gemaild he!!!quote:
Moet je wel mailen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
Slabbetje, handenwarmertje, speentjuh, luiertje, etc. etc.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
Slabbetje, handenwarmertje, speentjuh, luiertje, etc. etc.
Ik niet nee, na dat kaartje in het begin naar Huub & Syl mail ik niets meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Je ga me toch niet vertellen dat je hebt gemaild he!!!![]()
Ik lig in een deuk hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry ik ben melig..
allemaal voor Dennis![]()
Dit lijkt me echt lachuh, zulluh we!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een schattig klein babymutsje om het kale plekje op zijn hoofd te bedekken![]()
Elke vrouw moet beide dames in de gaten houden als ze in de buurt van hun man zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda is echt bang dat Nada Brian in gaat pikken. Zodra Nada bij Brian in de buurt komt hangt Amanda om zijn nek.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een schattig klein babymutsje om het kale plekje op zijn hoofd te bedekken![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef Liess het volgende:
Nou kga ff 20 min smokkelen, fijne avond.
Ik snap echt nog steeds het plan niet.... wie moet er nou de dupe worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke vrouw moet beide dames in de gaten houden als ze in de buurt van hun man zijn![]()
Voorzover ik het heb kunnen volgen, speelt Nadia het spel naar 2 kanten. Misschien is dat ook niet te volgen, het ontstaat tenslotte in een niet al te snugger brein.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap echt nog steeds het plan niet.... wie moet er nou de dupe worden.![]()
Brian dacht ik, omdat Jaap hem een sneak vindt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zelf ook niet snappen, want zo worden zowel Amanda als Dennis de dupequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Om alvast een hint tegeven dat vanavond niet gaat lukken met Nadia in bed.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Amanda wil een paracetamol - waarvoor? Ik dacht dat dit haar dagelijkse rotkop was.
[afbeelding]
En Nadia, als ze Dennis erbij naait.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zelf ook niet snappen, want zo worden zowel Amanda als Dennis de dupe
Scherp, dat zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:18 schreef Yollie het volgende:
[..]
Om alvast een hint tegeven dat vanavond niet gaat lukken met Nadia in bed.
Heh heh. Nadia zou de nepaktie zeker omzetten in echte aktiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:18 schreef Yollie het volgende:
[..]
Om alvast een hint tegeven dat vanavond niet gaat lukken met Nadia in bed.
mag ik ook meedoen....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt lachuh, zulluh we!!!![]()
ff serieus gaan ze dat doen. Ik snap het allemaal niet meer allemaal plannen en ik heb er nog geen zien uitvoeren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Nada en Jaap liggen helemaal in een deuk bij de gedachte dat Nada en Nix sex gaan hebben boven de dekens.
De regie en het kantinepersoneel scharen zich dan voor de streams en genieten met volle teugen.![]()
Breek je mooie kikkerkopje er maar niet over, het gaat ws toch niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
En Nadia, als ze Dennis erbij naait.
(nog steeds in de war)
Over onderkinnen gesproken...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Amanda wil een paracetamol - waarvoor? Ik dacht dat dit haar dagelijkse rotkop was.
[afbeelding]
Ik weet niet hoe jij capt, misschien heb je hier iets aanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef dgk_fan het volgende:
De chocolademeneer heeft Japio uitgedaagd voor een potje schaak. Jaap gaat accoord.
[afbeelding]
quote:
Dat is de terror van Dennix, woorden geen daden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ff serieus gaan ze dat doen. Ik snap het allemaal niet meer allemaal plannen en ik heb er nog geen zien uitvoeren.
Gaat die dat zegguh! Alsjeblieft Jonguh!quote:
Nu kom ik dus echt niet meer bij, kid staat te kijken of ik gek benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef kybe het volgende:
In het pakketje voor Dennis mogen deze niet ontbreken,
[afbeelding]
Cap gewoon met PRINTSCREEN. Is goed toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij capt, misschien heb je hier iets aan
Gadwin Printscreen
Moet je wel eerst dokken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Me streams zijn afgelopen, er is een link van een pagina met alle 4 de streams tegeljik
Wie heeft die voor mij?
Je hebt steeds een stukje van de andere stream erbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Cap gewoon met PRINTSCREEN. Is goed toch?
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.phpquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Me streams zijn afgelopen, er is een link van een pagina met alle 4 de streams tegeljik
Wie heeft die voor mij?
mwa, dit doe ik met gadwin 4x makkelijkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Cap gewoon met PRINTSCREEN. Is goed toch?
Hoeft hij zijn handjes niet meer in zijn zakken te doenom ze warm te houden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu kom ik dus echt niet meer bij, kid staat te kijken of ik gek ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |