Moet je wel mailen.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
Slabbetje, handenwarmertje, speentjuh, luiertje, etc. etc.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
Slabbetje, handenwarmertje, speentjuh, luiertje, etc. etc.
Ik niet nee, na dat kaartje in het begin naar Huub & Syl mail ik niets meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Je ga me toch niet vertellen dat je hebt gemaild he!!!![]()
Ik lig in een deuk hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry ik ben melig..
allemaal voor Dennis![]()
Dit lijkt me echt lachuh, zulluh we!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een schattig klein babymutsje om het kale plekje op zijn hoofd te bedekken![]()
Elke vrouw moet beide dames in de gaten houden als ze in de buurt van hun man zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda is echt bang dat Nada Brian in gaat pikken. Zodra Nada bij Brian in de buurt komt hangt Amanda om zijn nek.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Een schattig klein babymutsje om het kale plekje op zijn hoofd te bedekken![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef Liess het volgende:
Nou kga ff 20 min smokkelen, fijne avond.
Ik snap echt nog steeds het plan niet.... wie moet er nou de dupe worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Elke vrouw moet beide dames in de gaten houden als ze in de buurt van hun man zijn![]()
Voorzover ik het heb kunnen volgen, speelt Nadia het spel naar 2 kanten. Misschien is dat ook niet te volgen, het ontstaat tenslotte in een niet al te snugger brein.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap echt nog steeds het plan niet.... wie moet er nou de dupe worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |