quote:
Dat is de terror van Dennix, woorden geen daden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ff serieus gaan ze dat doen. Ik snap het allemaal niet meer allemaal plannen en ik heb er nog geen zien uitvoeren.
Gaat die dat zegguh! Alsjeblieft Jonguh!quote:
Nu kom ik dus echt niet meer bij, kid staat te kijken of ik gek benquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef kybe het volgende:
In het pakketje voor Dennis mogen deze niet ontbreken,
[afbeelding]
Cap gewoon met PRINTSCREEN. Is goed toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij capt, misschien heb je hier iets aan
Gadwin Printscreen
Moet je wel eerst dokken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Me streams zijn afgelopen, er is een link van een pagina met alle 4 de streams tegeljik
Wie heeft die voor mij?
Je hebt steeds een stukje van de andere stream erbij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Cap gewoon met PRINTSCREEN. Is goed toch?
http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.phpquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Me streams zijn afgelopen, er is een link van een pagina met alle 4 de streams tegeljik
Wie heeft die voor mij?
mwa, dit doe ik met gadwin 4x makkelijkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Cap gewoon met PRINTSCREEN. Is goed toch?
Hoeft hij zijn handjes niet meer in zijn zakken te doenom ze warm te houden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu kom ik dus echt niet meer bij, kid staat te kijken of ik gek ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |