Hoos in Helmerhoek?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:44 schreef DJKoster het volgende:
*Hoos*
Helmerhoek, Enschede
-edit-
3 seconden![]()
m.a.w enschede ligt precies in dat gebied, mogen we onze oogjes open houden ivm mogelijke windhoosjes?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:45 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Door die wind en ook de potentiele energie (cape) die onstaat is er een zeer grote kans dat er supercel's onstaan. En er is ook een grote kans dat deze supercel's vergezeld zijn met tornado's. Dit wordt voorspeld voor regio met threat 2.
Nou ja, hoos...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hoos in Helmerhoek?
Mekkelholt is nog droog
centrum is nog droogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:44 schreef DJKoster het volgende:
*Hoos*
Helmerhoek, Enschede
-edit-
3 seconden![]()
twekkelerveld ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hoos in Helmerhoek?
Mekkelholt is nog droog
Ik denk nu niet meer, hier begint het nu ook te regenenquote:
quote:
Lol. Er is een kansje. Maar toch vooral voor oost België, frankrijk en Duitsland.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:47 schreef Logician het volgende:
[..]
m.a.w enschede ligt precies in dat gebied, mogen we onze oogjes open houden ivm mogelijke windhoosjes?![]()
ozon?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lol. Er is een kansje. Maar toch vooral voor oost België, frankrijk en Duitsland.
Jij denkt: Ik pleur ff wat kleurrijks neer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:50 schreef Bloody_Hell het volgende:
[afbeelding]
Geen flauw idee wat je ermee kuntmaar het ziet eruit alsof er iets niet helemaal normaal is voor mijn niet door enige kennis gehinderde oog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |