In het Zuid-Almelo is het toch behoorlijk aan het hozen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef MrJones het volgende:
Beetje regen, beetje onweer, niets heftigs (Almelo)
Zeker niet voor het zuidoosten....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:32 schreef IkWilbert het volgende:
Al met al een grote teleurstelling voor het oosten van het land vind ik...
foto?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:36 schreef Logician het volgende:
het rommelt aan een stuk door maar niets heftigs verder, die wolk was wel geweldig
Check mijn foto. Ik was iets te laat met nemen, die wolk ging het huis al over, ding was redelijk snelquote:
quote:Bij de regionale brandweer in Maastricht kwamen in korte tijd 700 meldingen binnen van wateroverlast. Ook in de rest van Limburg is er wateroverlast, maar niet zo extreem als in Parkstad. In Arcen viel binnen een uur 60 milliliter. Normaal valt in een hele julimaand tussen de 60 en 80 milliliter. Het treinverkeer tussen Venlo en Eindhoven loopt flinke vertraging op door een blikseminslag in de bovenleiding in Blerick. Hierdoor rijden er tussen Blerick en Horst-Sevenum geen treinen meer.
Ja ik zag hem zelf ook, heel raar....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:49 schreef Logician het volgende:alleen in het echt was ie redelijk eng... groengrijze draaiende wolk zeg maar
Ik was net op tijd weer binnen. Maar dat het nu aan het hozen is, nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Eerste gerommel te horen in Groningen.
Mooie hoge wolken ten westen van Maastricht te zien nuquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:46 schreef Bloody_Hell het volgende:
Inderdaad, eens kijken of het wat word, en of het nu wat directer over me heen komt...
Effe buiten geweest, ik zie richting maastricht inderdaad een flinke grijze lijn ontstaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooie hoge wolken ten westen van Maastricht te zien nu. Die zul jij ook wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |