abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51829691
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef Pearl22 het volgende:
Catalogus ook binnen .
Hier ook!

Oh gottegottegot, levensgevaarlijk, ik zie teveel leuke dingen.
Wat ik absoluut meteen wil hebben:

en

en deze heb ik al van 2 jaar geleden in donkergroen, en hij valt heel mooi dus nu ook maar in een andere kleur:

en

Kan iemand me even tegenhouden?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:12:58 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51829770
Ja, die jas begeer ik ook. Ik heb 'm vorige week besteld en ik zie net dat mijn bestellingen onderweg zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51830238
Volgens mij wil iedereen die paarse jas......
pi_51830248
Godsamme mijn hele bestelling is opeens weg!!!!
Wat een gekloot met die site!
pi_51830539
Oh gelukkig hij is er weer, nadat ik er een trui had bijgedaan.
pi_51830891
ook hier de catalogus binnen en wil oa een jas bestellen, maar twijfel in maat, 36 - 38
iemand al een ide hoe die jassen vallen (het gaat om de jas

ik heb zeg maat in de vest met capouchon (die van ¤20,- )in maat 36

en zal die jas ook winterwarm zijn , er staat wel warm gevoerd, maar toch

ohja een andere domme vraag past bij die kleur jas kakigroen de sjaal en mutserbij?
pi_51831393
Ik heb de catalogus ook gekregen!

Ik vond in eerste instantie de nieuwe collectie niet zo leuk. Maar ik heb toch voor ruim 100 euro besteld . Maar daarvan is een groot deel voor mijn dochtertje, voor kinderen vond ik de collectie errug leuk!

Ik heb voor mezelf besteld:

En een grijze legging waar ik zo gauw geen plaatje van kan vinden , en uiteraard het gratis setje, in het zwart.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:10:45 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51831508
Vraagje voor de mensen die wel eens een kindermaat jeans bestellen: dat Dsize, maakt dat qua wijdte veel verschil? Ik wil zo graag die paarse skinny, maar die is verdorie alleen in kindermaten . En hoe valt de lengte van die maat eigenlijk .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_51831671
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Vraagje voor de mensen die wel eens een kindermaat jeans bestellen: dat Dsize, maakt dat qua wijdte veel verschil? Ik wil zo graag die paarse skinny, maar die is verdorie alleen in kindermaten . En hoe valt de lengte van die maat eigenlijk .
Ik heb geen idee, maar ik had voor m'n zoon een winterjas besteld, maat 158. Hij verzoop erin, maar ik pastte hem nog met gemak Terwijl ik echt niet superslank en klein ben ofzo Om maar even duidelijk te maken dat kindermaatjes groot kunnen vallen
pi_51832211
nou heb daarnet me allereerste bestelling geplaatst (heb qua jas toch maar voor 38 gekozen)
Ben benieuwd
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:35:20 #211
123170 alors
zlata1234
pi_51832344
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ze gewoon allebei besteld D-size en gewoon, ik zie wel. Ik had dus die zwarte besteld van de vorige collectie, maar die viel heel erg klein. De gele (in dezelfde maat ) paste wel, maar had vastgenaaide omgeslagen broekspijpen waardoor ie logischerwijs te kort was. Dus ik weet ook niet hoe het zit met lengte, heb niet de kortste benen dus..
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:54:09 #212
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51833118
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:35 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb ze gewoon allebei besteld D-size en gewoon, ik zie wel. Ik had dus die zwarte besteld van de vorige collectie, maar die viel heel erg klein. De gele (in dezelfde maat ) paste wel, maar had vastgenaaide omgeslagen broekspijpen waardoor ie logischerwijs te kort was. Dus ik weet ook niet hoe het zit met lengte, heb niet de kortste benen dus..
ik had dat ook met de zwarte!
terwijl ik heb exact dezelfde witte en daar kom ik makkelijk in 164
en zwart moest ik een maat groter hebben

rood en paars is ook wel erg leuk
ga het even in de gaten houden hoe die dsizes vallen
misschien zie ik ze dit weekend in keulen wel, kan ik meteen passen
pi_51833254
Ik heb de catalogus vandaag gekregen en ik vind het niet zo'n geweldige collectie. Er zitten wel leuke dingen tussen, maar veel dingen deden me aan degelijke jurkjes/truitjes uit de sixties denken. Dat tulprokje is trouwens echt leuk. En zo'n zwart jurkje met van die knoopjes aan de bovenkant.
pi_51833275
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef MaLo het volgende:
Ik heb de catalogus ook gekregen!

Ik vond in eerste instantie de nieuwe collectie niet zo leuk. Maar ik heb toch voor ruim 100 euro besteld . Maar daarvan is een groot deel voor mijn dochtertje, voor kinderen vond ik de collectie errug leuk!

Ik heb voor mezelf besteld:
[afbeelding] [afbeelding]

En een grijze legging waar ik zo gauw geen plaatje van kan vinden , en uiteraard het gratis setje, in het zwart.
Die rechter (dat jurkje/tuniekje) is leuk! Die wi ik ook!! Waar staat ie? Ik zie 'm niet bij jurken of tunieken staan...
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:07:18 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51833690
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef sproetjes het volgende:

[..]

ik had dat ook met de zwarte!
terwijl ik heb exact dezelfde witte en daar kom ik makkelijk in 164
en zwart moest ik een maat groter hebben

rood en paars is ook wel erg leuk
ga het even in de gaten houden hoe die dsizes vallen
misschien zie ik ze dit weekend in keulen wel, kan ik meteen passen
Ik heb in verhouding best wel wat bredere heupen, dus hoop dat ik er eventueel in pas.. wat hebben jullie van gewone jeansmaten?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_51833702
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef BalLon het volgende:

[..]

Die rechter (dat jurkje/tuniekje) is leuk! Die wi ik ook!! Waar staat ie? Ik zie 'm niet bij jurken of tunieken staan...
Bij de jurken, pag. 4.
Het model heeft de ecru-versie aan.
pi_51833780
whoops... ik zag de spijkerversie wel staan, daar klikte ik op en toen was ie daar alleen in spijkerversie te krijgen... maar goed! besteld!!!
pi_51833980
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:09 schreef BalLon het volgende:
whoops... ik zag de spijkerversie wel staan, daar klikte ik op en toen was ie daar alleen in spijkerversie te krijgen... maar goed! besteld!!!
Ja, ze lijken op elkaar. Ik wil hem ook wel. Het lastige met dit soort kleding is de maat; erg lastig in te schatten...echter ik heb ze in de winkels niet zien hangen.
pi_51834718
Oeps, heb weer voor 100 euro erbij besteld... Deze hele outfit wil ik:

pi_51834922
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef Qarinx het volgende:

[..]

20%

Maar ik zou meer geld overhouden als ik er niet zou werken hoor.. H&M verdient nu aan mij
Idem dito
Vandaag dit bij elkaar gesprokkeld:

*blij mee is*
Die tulprok had ik al in het zwart besteld, maar toen zag ik in de winkel die roestbruine ineens liggen dus die heb ik toch ook maar genomen Morgen alleen even een maatje kleiner halen (en het op teh internets dus ook maar snel gewijzigd), hij zit te wijd in m'n taille.
pi_51835062
Is de herfstcollectie al in de winkels ?
Zou mooi zijn, ga morgen winkelen.
pi_51835099
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef Lollifant het volgende:
Oeps, heb weer voor 100 euro erbij besteld... Deze hele outfit wil ik:

[afbeelding]
Die rok en trui wil ik ook.
pi_51835269
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Idem dito
[afbeelding]
*blij mee is*
Staat je goed .
pi_51835388
Okee, voor de laatste keer ga ik hier spammen wat ik allemaal heb besteld, sorry maar ik ben er al helemaal weg van! Meer ga ik ook niet bestellen.

pi_51835444
Dat blauwe shirt met opdruk is ook een van mijn favorieten .
pi_51835492
Thanks pearl

Ik kreeg dat singlet + vest niet omdat ik personeelslid ben Stomme reden, maar ach...
pi_51835733
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef parselmouth het volgende:
Thanks pearl

Ik kreeg dat singlet + vest niet omdat ik personeelslid ben Stomme reden, maar ach...
Ja, heel flauw! Die ketting is ook leuk! Is die van ons? Zal dan wel van de trend zijn...
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_51836453
boeheooeoe ik heb de catalogus nog niet ontvangen! Nou ja, is eigenlijk maar goed ook haha.

En wat duurt t lang zeg met mijn bestelling! vorige week maandag besteld (nog van de vorige collectie) en staat nog steeds op manco!
Heb dat nog nooit gehad dat het zo lang duurde... maar goed, lees hier zo vaak dat dat redelijk normaal is hihi, dus ik heb al die tig keren dat ik besteld heb gewoon onwijs veel geluk gehad dat het steeds ongeveer een week of net iets langer duurde dat ik mijn bestelling binnen had.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51836865
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ja, heel flauw! Die ketting is ook leuk! Is die van ons? Zal dan wel van de trend zijn...
Ja, klopt, hij was ook echt 20 euro Veel te duur eigenlijk, maar hij zat al een week op de pop en hij was verder uitverkocht. Toen de poppen vandaag verkleed werden heb ik m'n kans maar gegrepen...
En m'n moeder vindt 'm ook heel leuk, dus we delen 'm wel ('t is sowieso geen ketting die je elke dag draagt).
pi_51839874
Waarom zijn er online altijd gratis of 'goedkopere' dingen voor dames en voor kinderen, maar nooit voor de heren?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51840221
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:23 schreef Plukie86 het volgende:
Code 7384 doet het bij mij ook nog, 25% korting op het duurste artikel. 7764 doet het dan niet meer.
Code 7442 lijkt ook weer te werken, zelfs in combinatie met 7384.
pi_51843877
omg ik vind zoveel uit de catalogus leuk
Voices tell me I'm the shit.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:18:18 #233
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_51844168
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 07:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
omg ik vind zoveel uit de catalogus leuk
Ik begin nou ook wel nieuwsgierig te worden naar die catalogus....

Waarom heb ik 'm nog niet?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:19:35 #234
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_51844180
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef parselmouth het volgende:
Idem dito
[afbeelding]
*blij mee is*
Die tulprok had ik al in het zwart besteld, maar toen zag ik in de winkel die roestbruine ineens liggen dus die heb ik toch ook maar genomen Morgen alleen even een maatje kleiner halen (en het op teh internets dus ook maar snel gewijzigd), hij zit te wijd in m'n taille.
Nice!!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:30:21 #235
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51844293
Hier kwam de catalogus gisteren binnen en ze gaan weer rijk van me worden. Voor mezelf ga ik niets bestellen (hooguit nog een simpele sportbroek) maar voor m'n zoontje heb ik heel veel leuke dingen gezien.
pi_51844334
Ohh, ik heb me nog steeds kunnen inhouden. Ik ben trots op mezelf
pi_51844409
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:18 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Ik begin nou ook wel nieuwsgierig te worden naar die catalogus....

Waarom heb ik 'm nog niet?
Ben maar blij, gister er nog eens door heen gebladerd en dat is echt niet goed voor mijn beurs
Terwijl ik al een bestelling van 100 euro heb gedaan.
  donderdag 26 juli 2007 @ 08:59:47 #238
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51844676
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:53 schreef Lollifant het volgende:
Okee, voor de laatste keer ga ik hier spammen wat ik allemaal heb besteld, sorry maar ik ben er al helemaal weg van! Meer ga ik ook niet bestellen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Die groene trui met die col heb ik ook besteld
pi_51845623
Mijn pakket staat dus al sinds eergisteren op 'bestelling is onderweg' maar bij track en trace is het collonummer niet te vinden...

Zou het nou al onderweg zijn dan, of niet?
K hoop t wel!
pi_51845811
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Mijn pakket staat dus al sinds eergisteren op 'bestelling is onderweg' maar bij track en trace is het collonummer niet te vinden...

K hoop t wel!
Bij mij heeft hij 5 dagen op bestelling onderweg gestaan voordat hij daadwerkelijk bij track & trace te vinden was .
pi_51846134
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

K hoop t wel!
Het kan ook zijn dat het zo 'klein' is dat het via een klein postpakketje verstuurd wordt... dan wordt er geen t&t nummer gemaakt omdat de pakketdienst van de TPG er niet voor hoeft te rijden..
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 26 juli 2007 @ 10:28:56 #242
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_51846802
Ik ga binnenkort via die 'nieuwe vriend(in)' bon bestellen. Leuk een gratis vest voor en het gratis setje voor mij Maar dan kan je geen kortingscodes doen he? ja ik ben krenterig Hopelijk past onze bestelling op die 12 regels

Ach als er geen kortingscodes mogen denk ik dat ik maar weinig via de bon bestel, en veel via internet, die verzendkosten heb je er met de kortingscodes dan toch zo weer uit

* Ri-Klain vandaag naar H&M gaat met verlanglijstje om nieuwe dingen te bewonderen/passen/meten/overwegen
Of niet soms?
pi_51847111
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 08:41 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ben maar blij, gister er nog eens door heen gebladerd en dat is echt niet goed voor mijn beurs
Terwijl ik al een bestelling van 100 euro heb gedaan.
Same here, word er gewoon vreselijk hebberig van. En ik kan niet kiezen tussen verschillende jassen Life is such tragedy
pi_51848586
Ik heb nu vier catalogussen Maar ik kan die bon voor een nieuwe vriendin niet vinden? Alleen 'bestel een gratis catalogus voor een vriendin'

Oh, en vallen de maten bij mannen net zo als bij vrouwen? Dat dus zeg maar je in andere winkels een XL hebt en bij de H&M een L. Heb vriendje eindelijk zo ver dat ie ook wat gaat bestellen..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:31:39 #245
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_51848650
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 11:29 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb nu vier catalogussen Maar ik kan die bon voor een nieuwe vriendin niet vinden? Alleen 'bestel een gratis catalogus voor een vriendin'
Ik heb er twee, waarbij er maar in eentje zo'n bon zit
  donderdag 26 juli 2007 @ 11:33:12 #246
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_51848699
Code 7442 werkte trouwens bij mij niet, die was over de datum ofzo
pi_51848728
Oh, ik heb de anderen ook even open gemaakt en in 1 zit inderdaad zo'n bon
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51848872
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 10:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat het zo 'klein' is dat het via een klein postpakketje verstuurd wordt... dan wordt er geen t&t nummer gemaakt omdat de pakketdienst van de TPG er niet voor hoeft te rijden..
Bestelling van 160 euro.. dus nee geen klein pakketje
pi_51850573
Jeeeeej heel veel spullen van mij zijn opeens begin augustus al leverbaar ipv eind augustus!

Ik heb nu nog maar een paar dingetjes staan voor eind augustus, ongeveer 20 euro bij elkaar. Wordt dit dan wel bezorgd?? Bij een te laag bestelbedrag bezorgen ze toch niet? Wie weet dat?
pi_51850971
Ik mag de kortingscode van 25% niet tegelijk gebruiken met het gratis vest en top setje

Heb terug gereageerd dat ik dan voor het vestje ga en als dat niet past dan gebruik maak van de kortingscode....!
pi_51850972
Zodra er niets bij staat van 'restbedrag te laag, bestelling geannuleerd' wordt het bezorgd. Tenminste, een bestelling van mij van 9.90 doet het ook gewoon.
pi_51851205
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 19-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Aaaaargh.
pi_51851327
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef Addict89 het volgende:
Zodra er niets bij staat van 'restbedrag te laag, bestelling geannuleerd' wordt het bezorgd. Tenminste, een bestelling van mij van 9.90 doet het ook gewoon.
Okee dankje!
pi_51851511
Zijn er al mensen die iets van de nieuwe collectie binnen hebben??????????
pi_51851597
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef Chanty87 het volgende:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 19-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Aaaaargh.
bij mij:

Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

terwijl ie al 2 dagen op 'bestelling is onderweg' staat...
pi_51851694
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:13 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zijn er al mensen die iets van de nieuwe collectie binnen hebben??????????
Uit de winkel ja, niet via teh internetz.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:21:17 #257
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51851721
Bij Mijn pagina zie ik zowel:

Bestelling geannuleerd,
Bij de bestelstatus staat dat de bestelling in behandeling is.

ik snap er niets van.

En de voorlaatste bestelling staat nog altijd op bestelling onderweg, terwijl die allang is aangekomen (en weer geretourneerd).

Hoelang duurt het eigenlijk voor ze up to date zijn, en is dat normaal dat dat allemaal zo lang duurt?
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:47:25 #258
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_51852630
mededeling tussendoor: code 7384 doet het nog gewoon, ook in combi met gratis vestje.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:51:30 #259
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51852762
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:21 schreef TwistedDarling het volgende:

Bestelling geannuleerd,

ik snap er niets van.

En de voorlaatste bestelling staat nog altijd op bestelling onderweg, terwijl die allang is aangekomen (en weer geretourneerd).

Hoelang duurt het eigenlijk voor ze up to date zijn, en is dat normaal dat dat allemaal zo lang duurt?
Poging tot uitleg:

Zodra je bestelling in behandeling genomen wordt, verschijnt deze bij verzonden bestellingen. Het balkje om de tekst is dan blauw. Er staat dan een track and trace nummer bij die doorlinkt naar de tnt site. Daar zie je eigenlijk precies waar je bestelling uithangt als h&m die ook echt aan de post heeft overgedragen.
Het balkje om je bestelling word roze als het spul weg is bij h&m en ook echt onderweg is (tenminste 9 van de 10 keer was dit bij mij het geval). Maar in dat balkje blijft tot het einde der tijden staan dat je bestelling onderweg is. Daar verandert h&m niks meer aan.
Alleen mbv je track en trace nummer kun je uitvogelen waar het is.

Dat van bestelling geannuleerd kan zijn als er een nalevering van een klein bedrag moest plaatsvinden. Onder 10 euro (dacht ik) word het geannuleerd en zul je het opnieuw moeten bestellen. Het bedrag word door h&m dan te laag gevonden om te versturen.

Retourzendingen werden vroeger binnen ongeveer 2 weken verwerkt, de laatste maanden is dat eerder tussen de 3 a 4 weken. Dat kan dus nog wel een poos duren eer je die retourzending bij je overzicht terugziet.

Ik hoop dat het te snappen is wat ik probeer uit te leggen en mocht iemand anders andere ervaringen hebben met bovenstaand, dan hoor ik het wel.

misschien een idee om bovenstaand (in een bijgeschaafde versie misschien) ook in de OP te zetten?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:55:59 #260
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51852929
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Roeji het volgende:

[..]

Poging tot uitleg:

Zodra je bestelling in behandeling genomen wordt, verschijnt deze bij verzonden bestellingen. Het balkje om de tekst is dan blauw. Er staat dan een track and trace nummer bij die doorlinkt naar de tnt site. Daar zie je eigenlijk precies waar je bestelling uithangt als h&m die ook echt aan de post heeft overgedragen.
Het balkje om je bestelling word roze als het spul weg is bij h&m en ook echt onderweg is (tenminste 9 van de 10 keer was dit bij mij het geval). Maar in dat balkje blijft tot het einde der tijden staan dat je bestelling onderweg is. Daar verandert h&m niks meer aan.
Alleen mbv je track en trace nummer kun je uitvogelen waar het is.

Dat van bestelling geannuleerd kan zijn als er een nalevering van een klein bedrag moest plaatsvinden. Onder 10 euro (dacht ik) word het geannuleerd en zul je het opnieuw moeten bestellen. Het bedrag word door h&m dan te laag gevonden om te versturen.

Retourzendingen werden vroeger binnen ongeveer 2 weken verwerkt, de laatste maanden is dat eerder tussen de 3 a 4 weken. Dat kan dus nog wel een poos duren eer je die retourzending bij je overzicht terugziet.

Ik hoop dat het te snappen is wat ik probeer uit te leggen en mocht iemand anders andere ervaringen hebben met bovenstaand, dan hoor ik het wel.

misschien een idee om bovenstaand (in een bijgeschaafde versie misschien) ook in de OP te zetten?
Ah thnx.
Ik snap dan alleen nog niet waarom er geannuleerd staat. M'n laatste bestelling, die nog moet komen (of niet ) was er een van 20 euro. Wel 2 artikelen van ongeveer 10 euro dus.
Misschien dat er 1 niet geleverd kan worden en dan de hele bestelling wegvalt?

Nouja. Ik wacht het wel even af.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:58:22 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51853007
quote:

Bestelling geannuleerd,

ik snap er niets van.

Ik heb hetzelfde. Maar inmiddels is de status wel veranderd naar 'bestelling onderweg'. Dus ik wacht gewoon op het pakket.
pi_51853022
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:51 schreef Roeji het volgende:

[..]

Denk onder de 5 of 7.50 ofzo? Want bij mij doet ie onder de 10 wel.
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:59:37 #263
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51853054
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde. Maar inmiddels is de status wel veranderd naar 'bestelling onderweg'. Dus ik wacht gewoon op het pakket.
Dat geeft hoop!
  donderdag 26 juli 2007 @ 14:06:37 #264
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51853307
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Denk onder de 5 of 7.50 ofzo? Want bij mij doet ie onder de 10 wel.
Volgens mij wisselt het nog wel eens. Ik weet het ook niet precies, was een gokje.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_51854832
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:47 schreef maok het volgende:
mededeling tussendoor: code 7384 doet het nog gewoon, ook in combi met gratis vestje.
Het mandje accepteert het ja, maar de klanteservice zegt van niet...ik wacht het maar gewoon af.
pi_51877888
quote:

Bestelling geannuleerd,

ik snap er niets van.
Dit heb ik ook. Hierover heb ik gemaild en kreeg de reactie dat de bestelling gewoon in behandeling is genomen en zo snel mogelijk geleverd zal worden.

Waarom er dan staat dat de bestelling geannuleerd is, geen idee. Ik houd nu gewoon de status bij 'Geleverde artikelen' goed in de gaten
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_51877985
hier hetzelfde

''bestelling geannuleerd''

Maar hij is ook in behandeling?? (Bestelling van 89,62 euro)......
pi_51878938
En toch is het raar... mn bestelling die nu al een paar dagen op onderweg staat kan ik nog steeds niet terugvinden met het collonummer.
quote:
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Terwijl mn 2e bestelling, die nog in behandeling staat al wel terug te vinden is met een collonummer...
quote:
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 26-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Raar toch?!
pi_51879315
Klopt wel vaker niet.
Wordt niet zo netjes up to date bijgehouden.

Heb al zo vaak een bestelling thuis gehad, en dan was hij volgens alles wat ik vinden kon nog in zwolle
pi_51879382
Dat collonummer heeft bij mij nog nooit geklopd, ook bij andere webshops niet.
pi_51887015
Ik moet dus een pakketje ophalen bij Kiala en moet bij ontvangst ¤ 90 betalen. Heb zeker m'n limiet overschreden...betaalt kiala het dan weer door aan H&M ofzo
pi_51887762
nog niets binnen terwijl 2 bestellingen al een paar dagen op onderweg staan
pi_51896234
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 09:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
En toch is het raar... mn bestelling die nu al een paar dagen op onderweg staat kan ik nog steeds niet terugvinden met het collonummer.
[..]

Terwijl mn 2e bestelling, die nog in behandeling staat al wel terug te vinden is met een collonummer...
[..]

Raar toch?!
Ik heb precies hetzelfde!!
pi_51897141
Ik ook
pi_51899344
Heb een bestelling gedaan van 74,80 en er staat nu dit

Statusinformatie Datum Locatie

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 26-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten

geen idee wat het is maar komt dit vanzelf goed of moet ik opnieuw bestellen?
pi_51899406
Zie de OP en de TNT site.
pi_51899611
oh oke sorry
pi_51911691
-edit: spam is niet gewenst op FOK!

[ Bericht 97% gewijzigd door Mylene op 28-07-2007 13:48:51 ]
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?q=fff&g=0&postcode=&distance=&search=Zoek
pi_51911889
Wat een lelijke tassen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 13:49:06 #280
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51911913
spam en je tassen zijn kontlelijk
Saartje
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:05:30 #281
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51913133
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 13:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mijn bestelling staat nu ook eindelijk op onderweg, dus het zal wel goedkomen, ondanks die vage geannuleerd-melding.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:19:18 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51913410
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:43 schreef AJ187 het volgende:
Ik moet dus een pakketje ophalen bij Kiala en moet bij ontvangst ¤ 90 betalen. Heb zeker m'n limiet overschreden...betaalt kiala het dan weer door aan H&M ofzo
Daar mag je wel van uitgaan, lijkt me!
pi_51913706
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:05 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Mijn bestelling staat nu ook eindelijk op onderweg, dus het zal wel goedkomen, ondanks die vage geannuleerd-melding.
Ik heb er nu 2 op onderweg staan, al een week ofzo
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:37:16 #284
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51913731
Mijn bestelling zou in 2 delen geleverd worden, begin en eind augustus. Nu staat de hele handel geannuleerd en als ik kijk staat er dat alles onderweg is, maar wel manco.
*sjucht*
Saartje
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:38:46 #285
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51913765
Er zijn er meer bij wie de bestelling op geannuleerd staat.

Wat bedoel je met 'wel manco'?
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:40:21 #286
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51913808
als ik bij tracktrace kijk staat er dat het pakket manco is Het zal wel loslopen, ik hoop dat het gewoon komende week geleverd wordt
Saartje
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:41:27 #287
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51913827
Ok, dat ken ik niet. Ik laat het bij een Kialapunt bezorgen.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:42:55 #288
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51913856
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Er zijn er meer bij wie de bestelling op geannuleerd staat.

Wat bedoel je met 'wel manco'?
Als je bestelling dan op onderweg staat en je op het collonr klikt dan staat er 'niet aangetroffen: manco.'
Maar dan is het gewoon nog niet van h&m naar het postbedrijf gegaan volgens mij.
Komt ook wel goed.
pi_51915452
Ik vind wel dat het altijd lang duurt hoor. Wanneer je dingen besteld die volgens de site op voorraad zijn, zou dat er gewoon binnen 2/3 werkdagen moeten kunnen zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_51916789
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind wel dat het altijd lang duurt hoor. Wanneer je dingen besteld die volgens de site op voorraad zijn, zou dat er gewoon binnen 2/3 werkdagen moeten kunnen zijn.
Ja, wat dat betreft kan H&M echt wat leren van Esprit. Als je daar wat bestelt, heb je je kleren vrijwel altijd binnen een week. (Bij mijn laatste bestelling bij Esprit: donderdagavond besteld, dinsdag in huis ).

Mijn moeder bestelt al niet meer bji H&M omdat ze de vorige keer weken moest wachten op een pakje waarvan alles op voorraad zou zijn. Nou, dan heb je het bij mijn moeder verpest .
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:41:32 #291
16715 Mylene
*schatje*
pi_51917036
Er komt geloof ik een nieuw distributiecentrum in België. Dan hoeft het helemaal niet meer uit Zweden te komen. Nu met klanten erbij uit Duitsland en Oostenrijk zal het ook allemaal wel wat langer duren. Dus ik hoop dat het nieuwe distributiecentrum in België snel klaar is.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:41:34 #292
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_51917039
Weet iemand of die rode pumps ook in de winkel te krijgen zijn toevallig?

pi_51918074
Ik zag die pumps al wel in het zwart staan en die waren saai. Ook zag ik die grijze ballerina's met strikje en die waren erg lelijk in het echt.

Grr,mijn bestelling is al ruim een week "in behandeling"en "onderweg", maar er gebeurt nog niks qua track and trace. Ik wil mijn nieuwe spulletjes (en het restantje van mijn zomerbestelling dat nog wel geleverd kon worden, ben heel benieuwd wat daar nou uiteindelijk in zit).
pi_51918203
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag die pumps al wel in het zwart staan en die waren saai. Ook zag ik die grijze ballerina's met strikje en die waren erg lelijk in het echt.

Grr,mijn bestelling is al ruim een week "in behandeling"en "onderweg", maar er gebeurt nog niks qua track and trace. Ik wil mijn nieuwe spulletjes (en het restantje van mijn zomerbestelling dat nog wel geleverd kon worden, ben heel benieuwd wat daar nou uiteindelijk in zit).
Oh en ik hoopte zo dat die ballerina's leuk zouden zijn in het echt

Hier dus hetzelfde, alles al een week op 'bestelling onderweg'
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:59:16 #295
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51920408
Die ballerina's in het zwart had een collega vandaag aan en ik vond ze wel leuk. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51920962
Oh, ik heb de ballerina's niet in het zwart gezien, misschien zijn die wel leuk. In het grijs leken het net goedkope pantoffeltjes, zo anders dan op het plaatje. Wel erg mooie schoenen gezien, met een gespje voorop met een te hoge hak. Ik kan ze online niet terugvinden om te laten zien, maar ze zagen er erg mooi afgewerkt en chique uit. Ze lagen bij de bruine leren tassen (die mooie dure) en ik heb meerder bruin/cameltinten gezien.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:23:46 #297
1762 YPPY
Yppiaans
pi_51921065
Mijn bestelling is weg, iets meer dan gepland, moet ik maar extra veel terugsturen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_51922127
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:32 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ja, wat dat betreft kan H&M echt wat leren van Esprit. Als je daar wat bestelt, heb je je kleren vrijwel altijd binnen een week. (Bij mijn laatste bestelling bij Esprit: donderdagavond besteld, dinsdag in huis ).

Mijn moeder bestelt al niet meer bji H&M omdat ze de vorige keer weken moest wachten op een pakje waarvan alles op voorraad zou zijn. Nou, dan heb je het bij mijn moeder verpest .
Mexx is nog beter! Zondagavond bestellen, dinsdag in huis.
pi_51923168
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]
Hier dus hetzelfde, alles al een week op 'bestelling onderweg'
Hm hier ook al...
pi_51923969
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 21:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hm hier ook al...
Same here...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')