abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51829691
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:48 schreef Pearl22 het volgende:
Catalogus ook binnen .
Hier ook!

Oh gottegottegot, levensgevaarlijk, ik zie teveel leuke dingen.
Wat ik absoluut meteen wil hebben:

en

en deze heb ik al van 2 jaar geleden in donkergroen, en hij valt heel mooi dus nu ook maar in een andere kleur:

en

Kan iemand me even tegenhouden?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:12:58 #202
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_51829770
Ja, die jas begeer ik ook. Ik heb 'm vorige week besteld en ik zie net dat mijn bestellingen onderweg zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_51830238
Volgens mij wil iedereen die paarse jas......
pi_51830248
Godsamme mijn hele bestelling is opeens weg!!!!
Wat een gekloot met die site!
pi_51830539
Oh gelukkig hij is er weer, nadat ik er een trui had bijgedaan.
pi_51830891
ook hier de catalogus binnen en wil oa een jas bestellen, maar twijfel in maat, 36 - 38
iemand al een ide hoe die jassen vallen (het gaat om de jas

ik heb zeg maat in de vest met capouchon (die van ¤20,- )in maat 36

en zal die jas ook winterwarm zijn , er staat wel warm gevoerd, maar toch

ohja een andere domme vraag past bij die kleur jas kakigroen de sjaal en mutserbij?
pi_51831393
Ik heb de catalogus ook gekregen!

Ik vond in eerste instantie de nieuwe collectie niet zo leuk. Maar ik heb toch voor ruim 100 euro besteld . Maar daarvan is een groot deel voor mijn dochtertje, voor kinderen vond ik de collectie errug leuk!

Ik heb voor mezelf besteld:

En een grijze legging waar ik zo gauw geen plaatje van kan vinden , en uiteraard het gratis setje, in het zwart.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:10:45 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51831508
Vraagje voor de mensen die wel eens een kindermaat jeans bestellen: dat Dsize, maakt dat qua wijdte veel verschil? Ik wil zo graag die paarse skinny, maar die is verdorie alleen in kindermaten . En hoe valt de lengte van die maat eigenlijk .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_51831671
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Vraagje voor de mensen die wel eens een kindermaat jeans bestellen: dat Dsize, maakt dat qua wijdte veel verschil? Ik wil zo graag die paarse skinny, maar die is verdorie alleen in kindermaten . En hoe valt de lengte van die maat eigenlijk .
Ik heb geen idee, maar ik had voor m'n zoon een winterjas besteld, maat 158. Hij verzoop erin, maar ik pastte hem nog met gemak Terwijl ik echt niet superslank en klein ben ofzo Om maar even duidelijk te maken dat kindermaatjes groot kunnen vallen
pi_51832211
nou heb daarnet me allereerste bestelling geplaatst (heb qua jas toch maar voor 38 gekozen)
Ben benieuwd
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:35:20 #211
123170 alors
zlata1234
pi_51832344
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ze gewoon allebei besteld D-size en gewoon, ik zie wel. Ik had dus die zwarte besteld van de vorige collectie, maar die viel heel erg klein. De gele (in dezelfde maat ) paste wel, maar had vastgenaaide omgeslagen broekspijpen waardoor ie logischerwijs te kort was. Dus ik weet ook niet hoe het zit met lengte, heb niet de kortste benen dus..
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 25 juli 2007 @ 21:54:09 #212
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51833118
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:35 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb ze gewoon allebei besteld D-size en gewoon, ik zie wel. Ik had dus die zwarte besteld van de vorige collectie, maar die viel heel erg klein. De gele (in dezelfde maat ) paste wel, maar had vastgenaaide omgeslagen broekspijpen waardoor ie logischerwijs te kort was. Dus ik weet ook niet hoe het zit met lengte, heb niet de kortste benen dus..
ik had dat ook met de zwarte!
terwijl ik heb exact dezelfde witte en daar kom ik makkelijk in 164
en zwart moest ik een maat groter hebben

rood en paars is ook wel erg leuk
ga het even in de gaten houden hoe die dsizes vallen
misschien zie ik ze dit weekend in keulen wel, kan ik meteen passen
pi_51833254
Ik heb de catalogus vandaag gekregen en ik vind het niet zo'n geweldige collectie. Er zitten wel leuke dingen tussen, maar veel dingen deden me aan degelijke jurkjes/truitjes uit de sixties denken. Dat tulprokje is trouwens echt leuk. En zo'n zwart jurkje met van die knoopjes aan de bovenkant.
pi_51833275
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:07 schreef MaLo het volgende:
Ik heb de catalogus ook gekregen!

Ik vond in eerste instantie de nieuwe collectie niet zo leuk. Maar ik heb toch voor ruim 100 euro besteld . Maar daarvan is een groot deel voor mijn dochtertje, voor kinderen vond ik de collectie errug leuk!

Ik heb voor mezelf besteld:
[afbeelding] [afbeelding]

En een grijze legging waar ik zo gauw geen plaatje van kan vinden , en uiteraard het gratis setje, in het zwart.
Die rechter (dat jurkje/tuniekje) is leuk! Die wi ik ook!! Waar staat ie? Ik zie 'm niet bij jurken of tunieken staan...
  woensdag 25 juli 2007 @ 22:07:18 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51833690
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:54 schreef sproetjes het volgende:

[..]

ik had dat ook met de zwarte!
terwijl ik heb exact dezelfde witte en daar kom ik makkelijk in 164
en zwart moest ik een maat groter hebben

rood en paars is ook wel erg leuk
ga het even in de gaten houden hoe die dsizes vallen
misschien zie ik ze dit weekend in keulen wel, kan ik meteen passen
Ik heb in verhouding best wel wat bredere heupen, dus hoop dat ik er eventueel in pas.. wat hebben jullie van gewone jeansmaten?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_51833702
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:57 schreef BalLon het volgende:

[..]

Die rechter (dat jurkje/tuniekje) is leuk! Die wi ik ook!! Waar staat ie? Ik zie 'm niet bij jurken of tunieken staan...
Bij de jurken, pag. 4.
Het model heeft de ecru-versie aan.
pi_51833780
whoops... ik zag de spijkerversie wel staan, daar klikte ik op en toen was ie daar alleen in spijkerversie te krijgen... maar goed! besteld!!!
pi_51833980
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:09 schreef BalLon het volgende:
whoops... ik zag de spijkerversie wel staan, daar klikte ik op en toen was ie daar alleen in spijkerversie te krijgen... maar goed! besteld!!!
Ja, ze lijken op elkaar. Ik wil hem ook wel. Het lastige met dit soort kleding is de maat; erg lastig in te schatten...echter ik heb ze in de winkels niet zien hangen.
pi_51834718
Oeps, heb weer voor 100 euro erbij besteld... Deze hele outfit wil ik:

pi_51834922
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 22:42 schreef Qarinx het volgende:

[..]

20%

Maar ik zou meer geld overhouden als ik er niet zou werken hoor.. H&M verdient nu aan mij
Idem dito
Vandaag dit bij elkaar gesprokkeld:

*blij mee is*
Die tulprok had ik al in het zwart besteld, maar toen zag ik in de winkel die roestbruine ineens liggen dus die heb ik toch ook maar genomen Morgen alleen even een maatje kleiner halen (en het op teh internets dus ook maar snel gewijzigd), hij zit te wijd in m'n taille.
pi_51835062
Is de herfstcollectie al in de winkels ?
Zou mooi zijn, ga morgen winkelen.
pi_51835099
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:35 schreef Lollifant het volgende:
Oeps, heb weer voor 100 euro erbij besteld... Deze hele outfit wil ik:

[afbeelding]
Die rok en trui wil ik ook.
pi_51835269
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Idem dito
Vandaag dit bij elkaar gesprokkeld:
[afbeelding]
*blij mee is*
Staat je goed .
pi_51835388
Okee, voor de laatste keer ga ik hier spammen wat ik allemaal heb besteld, sorry maar ik ben er al helemaal weg van! Meer ga ik ook niet bestellen.

pi_51835444
Dat blauwe shirt met opdruk is ook een van mijn favorieten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')