Nou dan heb je de .. nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:59 schreef Godlike02 het volgende:
Overhypte tyfus zooi
Als die koffie nou nog was te zuipen
I know, even niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
De mensen die de bekers sparen stelen staan trouwens niet in de OP!![]()
Nee. Maar je kan anders de eerste drie voorbeelden lezen en dan het laatste stukje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
heb je ook een samenvatting?
wtf in nederland is sb een hype danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:05 schreef LENUS het volgende:
De koffie van SB is te vergelijken met senseo koffie (lees: negerurine). Maar ja, ooit waren flippo's een hype en nu is het SB
Sorry, ik ben soms wat grof in de mond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:58 schreef HAL9000S het volgende:
Goed topic, gegronde klacht en legio treffende voorbeelden. Enige nadeeltje is het overmatig gebruik van scheldwoorden.
weet je wat ook debiel is? klagen dat mensen klagen in een klaagbaak topic. dat is ook debiel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:weet je wat debiel is? Fora rondzoeken naar dit soort uitlatingen om er vervolgens op een ander forum een gefrustreerd topic over te openen.
mag ik je glazen bol straks ook even lenen, dan gaat ik ff wat high risk aandeelhandel plegenquote:
triplequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:20 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
weet je wat ook debiel is? klagen dat mensen klagen in een klaagbaak topic. dat is ook debiel.
Ach toen ik met mijn ouders in Amerika was hadden mijn ouders er ook ééntje uit Philadelphia meegenomen. Maar gedrag zoals in de OP beschreven heb ik gelukkig bij hen nog niet geconstateerdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan ook die steden bekers kopen he![]()
Kijk maar eens op Ebay![]()
subway is hier allang maar slechts een zeldzaamheid en helaas geen hypequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ach toen ik met mijn ouders in Amerika was hadden mijn ouders er ook ééntje uit Philadelphia meegenomen. Maar gedrag zoals in de OP beschreven heb ik gelukkig bij hen nog niet geconstateerd
Voor de rest: best lekkere koffie, maar wel aan de prijs. Overigens vind ik mensen die extreem de tegenovergestelde mening hebben net zo triest. Niet te zuipen kutspul etc. Hetzelfde zie je altijd terug als er een discussie is over bier, fanboys en extreme haters. De Starbucks koffie is beter dan Senseo koffie iig![]()
Hoe zit het trouwens met de Subway (die komt toch ook hier naartoe). Is dat net zo'n hype of valt dat wel mee? Ik vond de broodjes daar iig zeer goed te eten voor een normale prijs. Maar in Nederland zal de prijs in euro's wel weer meer zijn dan in Amerika in dollars
Almerequote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef DraYtje het volgende:
Mensen die denken dat Almere een dorp is...![]()
Om dit even voor te zijn, in verschillende Amerikaanse en Europese steden geprobeerd en ik vind het niks speciaals.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Nou dan heb je de .. nog niet geprobeerd.![]()
![]()
Thanks for clearing that out.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef Stakky het volgende:
Dopio is trouwens een dubbele espresso.
Je hebt absoluut gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ach toen ik met mijn ouders in Amerika was hadden mijn ouders er ook ééntje uit Philadelphia meegenomen. Maar gedrag zoals in de OP beschreven heb ik gelukkig bij hen nog niet geconstateerd
Voor de rest: best lekkere koffie, maar wel aan de prijs. Overigens vind ik mensen die extreem de tegenovergestelde mening hebben net zo triest. Niet te zuipen kutspul etc. Hetzelfde zie je altijd terug als er een discussie is over bier, fanboys en extreme haters. De Starbucks koffie is beter dan Senseo koffie iig![]()
Hoe zit het trouwens met de Subway (die komt toch ook hier naartoe). Is dat net zo'n hype of valt dat wel mee? Ik vond de broodjes daar iig zeer goed te eten voor een normale prijs. Maar in Nederland zal de prijs in euro's wel weer meer zijn dan in Amerika in dollars
Koffie maken hebben die Yanks ook niet voor nodig. Dat kunnen we hier prima. En anders hebben we de Italianen altijd nog.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:51 schreef ChRoNiC het volgende:
Kansloos, ophypte zooi. Best oke starbucks maar niks speciaals. Bij de gemiddelde Douwe Egberts corner haal je lekkerdere koffie.
[..]
Om dit even voor te zijn, in verschillende Amerikaanse en Europese steden geprobeerd en ik vind het niks speciaals.
*applaus*quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:54 schreef Zyggie het volgende:
Feit is dat die dwazen niet een normaal koffiehuis binnengaan, maar wel de Starbucks. Zelfde slag mensen die altijd maar naar de Mac willen, een veel betere hamburgertent negerend.Eenheidsworstdwazen, postmoderne massaconsumerende massacommunicerende lege slaven van de commercie en het kapitaal.
Het was aanvankelijk ook de bedoeling om dit bericht in de Starbucks Hyve te plaatsen, maar dat vond ik wel een beetje te makkelijk reacties uitlokken, vandaar dat ik hem toen maar hier heb neergezet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:49 schreef Flashwin het volgende:
Hoe triest het ook is om Hyves () quotes te copy pasten, hulde voor de OP
Nee absoluut niet, sterker nog: Yanks maken verdomd smerige koffie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Koffie maken hebben die Yanks ook niet voor nodig. Dat kunnen we hier prima. En anders hebben we de Italianen altijd nog.
Mensen die denken dat elke rotterdammer feyenoorder isquote:
En bier!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:59 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, sterker nog: Yanks maken verdomd smerige koffie.
Espressobar Gutenberg!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef Pool het volgende:!
TS moet wel erg veel Italiaanse espresso's op hebben om zoveel energie in de OP te steken!![]()
Of hij is niet aangenomen bij Starbucks @ Schiphol en heeft nu tijd te veel en opgekropte frustratiesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef Pool het volgende:!
TS moet wel erg veel Italiaanse espresso's op hebben om zoveel energie in de OP te steken!![]()
Hmm ja, daar zit wel wat in. Bedankt voor je feedback.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:35 schreef MahirBurekovic het volgende:
@ TS, ik vond de eerste reacties wel leuk, maar vanaf Chantall werd 't een stuk minder.
Ik vond het juist goed. Herken wel reizigers die naar NY zijn geweest en over SB beginnen en het vrijheidsbeeld, terwijl er veel meer te zien valt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm ja, daar zit wel wat in. Bedankt voor je feedback.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |