Als klein kind heb je het druk hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom zou je als klein kind koffie moeten drinken, ook al zou je het mogen?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zijn idd altijd dezelfde vrouwen die dat ook helemaal te gek vinden, echt van die Net 5 vrouwen
Goh, wat ken je me toch weer goed! Vertel nog eens van die keer in groep 3 en juffrouw Jacqueline!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Laat 'em maar gewoon, hij heeft nooit koffie mogen drinken toen-die klein was. [afbeelding]
En meteen weer dat gehap hap.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Goh, wat ken je me toch weer goed! Vertel nog eens van die keer in groep 3 en juffrouw Jacqueline!
Ik lok slechts een reactie uit die je uitbuit als een hongerige piranha.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef Nielsch het volgende:
Goh, je wist niks meer? Beetje triest, mij iets verwijten wat je zelf ook doet. Alleen zielige rukkertjes komen aan met het 'hap' zinnetje als ze het even niet meer weten.![]()
Een reactie uitlokken en daarna 'happen' zeggen op die reactie is een ultiem zwaktebod.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:27 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik lok slechts een reactie uit die je uitbuit als een hongerige piranha.
Maar dat is wat jij vindt, en wat jij vindt is nogal onrelevant omdat je een gefrustreerd personage bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een reactie uitlokken en daarna 'happen' zeggen op die reactie is een ultiem zwaktebod.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar dat is wat jij vindt, en wat jij vindt is nogal onrelevant omdat je een gefrustreerd personage bent.
zeg het ze!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:54 schreef Zyggie het volgende:
Feit is dat die dwazen niet een normaal koffiehuis binnengaan, maar wel de Starbucks. Zelfde slag mensen die altijd maar naar de Mac willen, een veel betere hamburgertent negerend.Eenheidsworstdwazen, postmoderne massaconsumerende massacommunicerende lege slaven van de commercie en het kapitaal.
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
zeggen 'koffieliefhebbers' dat? koffie moet naar koffie smaken en niet naar aardbijen. kan je net zo goed een pak yoghurt drink halen.
Jawel,... maar ben alweer twee weken terug in NL...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:05 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Hebben ze die niet in Sendai dan?
Hier kost een frappucino $3.75. Eigenlijk hetzelfde als de frappe ijskoffie in Griekenlandquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:04 schreef BroodjePindakaas het volgende:
In London waar ik 3 jaar heb gewoond was ik 3.50GBP kwijt..
Volgens mij is deze afspiegeling van de werkelijkheid niet helemaal representatiefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:32 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zijn idd altijd dezelfde vrouwen die dat ook helemaal te gek vinden, echt van die Net 5 vrouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |