abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51656516
Vele jaren geleden kwam ik in Londen in aanraking met Starbucks. De meeste van jullie zullen Starbucks ook wel kennen uit deze stad, of anders uit bijvoorbeeld Berlijn of New York. Sinds kort zit er ook een Starbucks op Schiphol en mocht ik daar de tijd voor hebben, dan ga ik er misschien wel gebruik van maken. Ik vind Starbucks namelijk wel lekker. Maar, er zit ook een leuke Ierse Pub op Schiphol waar ze lekkere Guinness verkopen, dus het ligt er maar net aan op welk moment ik achter de douane ben (zelfs ik ga geen bier drinken in de ochtend).

Laten we ons eens even de vraag stellen: wat is Starbucks eigenlijk. Starbucks is redelijk lekkere koffie (maar bijvoorbeeld niet zo lekker als Illy), Starbucks heeft meestal wel relaxte stoelen en banken (al zit daar meestal iemand anders op), Starbucks heeft een no-smoking policy (prima, maar dat komt binnenkort overal) en Starbucks draait geen irritante kutmuziek in zijn winkels. Allemaal prima en fijn en daar betaal je dan ook voor. Echter, het produkt is en blijft koffie. Koffie waar je erg veel geld voor kwijt bent. Nu moeten mensen natuurlijk zelf weten wat ze met hun geld doen en als ze veel geld aan koffie willen uitgeven dan hebben ze mijn zegen. Ik bedoel, bier kopen in de kroeg is ook duur en daar doe ik ook aan mee.

Echter, er zijn ook malloten die menen niet zonder Starbucks te kunnen. Deze mensen ventileren hun meningen en opinies over Starbucks graag op fora en vaak zijn deze mensen volgens mij echt helemaal de weg kwijt. Even een kleine greep uit het vaak belachelijke en tevens lachwekkende aanbod van berichten:

Margriet schrijft op Hyves: “Met zn allen naar SCHIPHOL!!!”

- Waarom? Waarom zouden we in hemelsnaam met z’n allen spontaan naar Schiphol gaan voor een bak koffie. Doe even normaal zeg.

Farah schrijft op Hyves: “ik moet mijn zomerplannen maar gaan wijzigen.
Ik had het al helemaal bedacht op heeeeele dagen op schiphol Sb te gaan hangen”

- Okee… als jij dat wilt. Ga dan maar sparen zou ik zeggen. Domme koe dat je er bent. Ga eens leven ofzo, doe eens wat nuttigs.

Nancy schrijft op Hyves: “Waarom hoor ik dit nu pas?????????
En wanneer gaat de 1ste winkel op schiphol dan open????????
En waar acher de douane komt de winkel dan precies???? BIJ WELKE GATE???????Zoveel vragen en nog steeds geen Starbucks”

- Zo te zien heeft Nancy al genoeg koffie op, anders gebruik je niet zo belachelijk veel vraagtekens. Dit meisje wordt helemaal hyper bij het lezen van het bericht dat er een Starbucks op Schiphol komt. En ach, vinden jullie het ook zo zielig dat ze zoveel vragen heeft maar nog steeds geen Starbucks. Ik leef met je mee, stomme kut!

Nicole G schrijft op Hyves: “Heel fijn. Zo wordt een vertraging nog aantrekkelijk....”

- Vind je? Persoonlijk vind ik vertraging enorm kut, met of zonder Starbucks.

Rochelle schrijft op Hyves: “Heey Peeps, Mn zus gaat bij de Starbucks werken, en zij moest daarvoor helemaal naar Londen vliegen om een training te ondergaan. Vet hé? Ciao !!”

- Nou, enorm vet! Werken bij Starbucks is niet echt anders dan bijvoorbeeld werken bij McDonalds, en we weten allemaal hoe vet en te gek gaaf dat wel niet is!

Chantall schrijft op Hyves: “jemig lees ik dat er 1 in almere komt.. ga ik nu weg uit almere ga ik naar utrecht komt er niks in utrecht!!! nou dat word weer naar almere dus als ie er komt hahaha..”

- Prima, donder maar weer lekker op naar dat kutdorp van je. Domme koeien als jij wil ik niet eens in mijn stad hebben. En leer eens de Shift toets te gebruiken, doos!

Rosie schrijft op Hyves: “Oooeeh 25 juni, dat is vandaag en ik ga de 10e vliegen! dat worden echt 2 volle SBdagen, want ga naar LONDEN”

- Je gaat naar Londen, de stad die vol zit met cultuur, vermaak, historische gebouwen en musea en waar gaat deze doos de hele dag hangen? Juist, bij de Starbucks. Dit soort mensen verdienen het niet om naar Londen te gaan. Dit soort mensen moeten en plein public worden opgeknoopt aan de hoogste lantaarnpaal.

Kleine-Vlinder schrijft op Hyves: “HOERA! alleen voor mensne met een ticket Dom dom dom dom dom...
gaat ze een hoop geld kosten ik werk me wel zonder ticket naat binnen... iki MOET en zal STARBUCK ”

- Right. Dat Starbucks filiaal zal echt geen geld verliezen daardoor. Juist wanneer mensen achter de douane zijn worden ze rustig. Daarvoor zijn ze stressvol: ze moeten inchecken, waar is hun ticket? Als dat geweest is zijn ze klaar voor de reis en klaar om geld uit te geven…bij de Starbucks ACHTER de douane. Leer eens nadenken ofzo.

Yvonne schreef op Emerce.nl: “schiet eens op met die Starbucks!!!!!!!!!!!!! ik verga van de trek!”

- Smeer een boterham.

Mary schreef op Emerce.nl: “Ik ben net weer terug uit Amerika en ben een echte starbuckskoffie verslaafde. Een dopio, de sfeer waar vind je dat? Het wordt toch echt tijd dat in Nederland ook Starbucks komt.”

- What the fuck is een Dopio? En de sfeer die je in Amerika bij de Starbucks hebt hoef je niet per se in Nederland te hebben natuurlijk. Laat het maar aan chagrijnige zeik Nederlanders over om de sfeer van zo’n beleving te bederven.

Hans schreef op Emerce.nl: “Onlangs ben ik in New York geweest. Een geweldige stad. Starbucks maakte het compleet. “

- Starbucks maakte het compleet? Niet de geweldige collectie van het Metropolitan Museum of Art? Niet de aanblik van het Vrijheidsbeeld? Niet een rondleiding over Ellis Island? Niet het uitzicht vanaf het Empire State Building? Blijkbaar niet. Dit alles valt natuurlijk in het niet bij een kopje koffie.

Zo, mijn frustratie is er uit. Als ik binnenkort op Schiphol komt zal ik misschien wel even binnenlopen bij de Starbucks. Als ik die ruimte dan maar niet hoef te delen met van die debielen uit de voorbeelden van hierboven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 20-07-2007 12:42:37 ]
PWBF
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:20:03 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_51656644
Hyves, een vrouwennaam en toen hield ik op met lezen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:20:59 #3
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_51656682
quote:
Yvonne schreef op Emerce.nl: “schiet eens op met die Starbucks!!!!!!!!!!!!! ik verga van de trek!”

Smeer een boterham.

Goede klacht.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  Boks-Chick vrijdag 20 juli 2007 @ 12:22:21 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_51656739
weet je wat debiel is? Fora rondzoeken naar dit soort uitlatingen om er vervolgens op een ander forum een gefrustreerd topic over te openen.
lolwut
pi_51656744
Je hebt wel werk van de OP gemaakt.
pi_51656780
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef BrandX het volgende:
weet je wat debiel is? Fora rondzoeken naar dit soort uitlatingen om er vervolgens op een ander forum een gefrustreerd topic over te openen.
En dan zijn er ook nog eens mensen zoals jij die DAAR commentaar op gaan leveren
PWBF
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:23:40 #7
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_51656790
Prachtige OP.
Ik ben lelijk.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:23:43 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51656791
Damn
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_51656793
Ik zou zeggen, neem een baan bij Nike in Hilversum, en je hebt Starbucks op je werk !
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:24:16 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51656813
quote:
Idd, je druk maken over mensen die zich ergens druk overmaken waar jij je niet druk over maakt...

Hmmzzzz... .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:24:21 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51656815
PICHT: Opbokken met je gebagger.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:24:35 #12
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_51656821
quote:
Dat vind ik ook niet helemaal helder. Maar TS verwoordt het wel allemaal goed.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:24:39 #13
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_51656825
Je hebt tijd teveel Biogarde
Ik ben lelijk.
pi_51656854
hahaha... schitterend!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:26:04 #15
89848 Quacker
Don't call me gringo!
pi_51656875
Hyves
"Camarón que se duerme, se lo lleva a la chingada" - Willem-Alexander (2009)
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:27:26 #16
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_51656920
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef PICHT het volgende:
Prachtige OP.
eensch.

Wil nou wel eens mensen horen die het er niet eens mee zijn
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
pi_51656939
Wauw ik heb het allemaal gelezen.

Wat een idioten zeg, maak wel lekker me eigen koffie

En dit soort mensen mogen stemmen he (indien boven de 18)
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:31:02 #18
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51657044
Zoveel werk in een OP, en halverwege hyves. Toen ben ik gestopt met lezen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_51657054
Ik snap die hype rond Starbucks ook niet echt. Net zoals die hype rond Ben & Jerry's..
pi_51657064
Hahaha, wat een topic om een koffietentje

Ik ben het wel een klein beetje met je eens hoor, de komst van Starbucks naar Nederland is nogal een overdreven hype, maar om daar nou zo gefrustreerd om te raken? Zoek een hobby!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:32:29 #21
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_51657088
Jij leest hyves
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_51657096
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap die hype rond Starbucks ook niet echt. Net zoals die hype rond Ben & Jerry's..
Zijn idd altijd dezelfde vrouwen die dat ook helemaal te gek vinden, echt van die Net 5 vrouwen
pi_51657101
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Juist, het is wel lekker hoor, daar niet van. Maar sommige mensen...
PWBF
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 12:33:03 #24
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51657108
quote:
Maar nu weet je er wel van! en hoef je niet meer naar essen!
pi_51657129
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:32 schreef Remzz het volgende:

[..]

Zijn idd altijd dezelfde vrouwen die dat ook helemaal te gek vinden, echt van die Net 5 vrouwen
Hehe ja het valt me nu pas op dat ik in de OP maar 1 quote van een man heb gebruikt. De rest is allemaal van vrouwen.
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')