Neem nog een kop koffie en aanbid mij, ik hoef nog maar 25 posts ofzo en ik sta op plek 48 van topposters van fok.quote:
ga dan naar onzin om een sextet topic te openen of zo.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik snap de fun er ook niet echt aan.
Mja, het schijnt stoer te zijn ofzo.
Hij heeft een toffe poep-kleur.quote:
neuh, der zijn al een stuk of 4000 topics in MEN waar men naar hartelust kan postopkrikken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga dan naar onzin om een sextet topic te openen of zo.
Ik laat hem staan tot 29 sep.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij heeft een toffe poep-kleur.
kan hij gewoon naar huis gaan dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef Muck het volgende:
mijn pa kwam net binnen... "ik heb geen zin meer om te werken vandaag, zet jij koffie?"
hij heeft gewoon een vrije middag opgenomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kan hij gewoon naar huis gaan dan?
Of werkt ie thuis?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef Muck het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een vrije middag opgenomen![]()
"ja, ik wilde nog effe naar de kapper" zegt ie
soms issie echt bar grappigquote:
Ik heb een baan, ik heb het veel te druk om je te aanbidden. Vraag maar aan onze top-poster Kuukske.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neem nog een kop koffie en aanbid mij, ik hoef nog maar 25 posts ofzo en ik sta op plek 48 van topposters van fok.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nou toch eens een tr zetten, ik vind dat opkrikken geen hol aan
Altijd gezellig. Greppeltje erom heen of zo?quote:
Hoor wie het zegtquote:
Lekkerquote:
Minder zuipen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |