Ah, zoiets zei Kreator ook, zou best kunnen, daarom vragen we het hierquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
kan je wel een zooi klassiekers opnoemen! maar volgens mij zijn inklapbare spiegels verplicht ivm veiligheid bij aanrijdingen enzo!
yeps geen enkel probleem!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef bleiblei het volgende:
Kunnen de spiegels van een M3 & de meeste Ferrari's/ Lambo's ingeklapt worden?
Ferrari en Lambo spiegels kunnen schuin naar boven dicht klappen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef bleiblei het volgende:
correctie: toch welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:12 schreef Robbiej het volgende:
mijn civic coupe uit 1996 heeft het ook niet.
een M3 (e36) iig nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef bleiblei het volgende:
Klopt jaquote:Op donderdag 20 september 2007 13:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Sierra ook niet.
Ze geven wel mee, maar kunnen niet ingeklapt worden.
Ze vallen er overigens wel redelijk snel vanaf
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:12 schreef Treinhomo het volgende:
Mazda 121 '93.
De bolhoed, LX uitvoering, 10-1993quote:
zijn die van jou elektrisch verstelbaar of met een stangetje ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:06 schreef Dingest het volgende:
De bolhoed, LX uitvoering, 10-1993Maar het ging wel vrij stroef. Mijn huisgenoten hadden het toen gedaan omdat ze uit gingen en niet van plan waren helder weer terug te komen. Om te voorkomen dat ze de boel afbraken bij terugkomst hadden ze het heldere idee om de ruimte tussen twee van onze auto's twee centimeter breder te maken door de spiegels naar binnen te klappen. Konden ze makkelijker bij de voordeur komen met eventuele 'gevonden' verkeersborden.
Golf 3 MK3 kan je volgens mij wel handmatig inklappen, niet electrisch.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Mk3 Golf
Ja klopt. Die hangen aan de stroomkabeltjes als d'r weer eens zo'n kleuter langs is geweest op zaterdagavond.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:42 schreef simplemouse het volgende:
opel vectra (B dackt ik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |