benenjerryijs | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:07 |
Mede autoliefhebbers, Ik heb ongeveer 12000 euro te besteden voor een prive auto. Nu is mijn lijstje: Audi TT Mercedes SLK 200/230 Toyota Celica (laatste model) Nu vroeg ik mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met 1 van deze 3 auto's..... | |
Xtreem | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:09 |
Zal ik 'm dan maar intikken? Bende gij heaumeau of wat? | |
benenjerryijs | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:12 |
quote:Ja, ga maar vast krom staan... nu weer ontopic graag! | |
danny91184 | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:14 |
Ik zou dan voor de Celica gaan. Audi TT en SLK heb ik alleen van binnen gezien en in gezeten. Ik vind de TT en SLK beetje patserbakken als ik eerlijk moet zijn. SLK vind ik een beetje plastic achtige auto. De TT weet ik zo niet meer.. Maar waarom koop je niet een mooie liefhebbers auto voor dat geld? ![]() | |
Developersrus | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:17 |
Een merc, is het meest waardevast. | |
-----Mickey----- | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:19 |
Ik zou voor een BMW Z4 gaan | |
benenjerryijs | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:21 |
quote:Hele leuke auto, maar die is een stuk duurder helaas.. net als een Porsche Boxter of Honda S2000 ![]() | |
het.ismij | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:21 |
Celica. ![]() SLK is voor kampers TT voor vrouwen, homo's, en figuren die wat te compenseren hebben. | |
BolleSmurf | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:24 |
Celica it is ... | |
Punica | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:24 |
Celica, super mooi ding gewoon. SLK = pauperbak TT = vrouwenbak | |
het.ismij | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:26 |
wel redelijk eensgezind vandaag. ![]() Moet niet gekker worden. | |
-----Mickey----- | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:26 |
Als die te duur is, gewoon nog even sparen. Die TT, SLK en Celica zijn gewoon geen auto's TT is wel leuk, maar idd meer een vrouwenauto. SLK, daar wil je gewoon nog niet dood in gevonden worden Celica, is meer iets van de vorige eeuw | |
het.ismij | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:28 |
quote:gast,.. De nieuwe celica's zijn echt wel strak. ![]() | |
StrayDog | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:28 |
Alle drie net-niet autootjes. Inderdaad doorsparen voor een echte auto (of gewoon iets anders kiezen). | |
BolleSmurf | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:31 |
Er zijn superveel mooie sportieve auto's te koop voor dat geld...Ik had nog wel ff verder gekeken | |
apachzor | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:32 |
Denk dat je met 12000 niet ver zult komen of het wordt een ouder model.. Of eentje met veel kilometers... | |
Coencordia | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:34 |
quote:Het enige probleem wat ik heb met de laatste celica is dat ie niet meer gemaakt wordt. Als je dan iets met je auto hebt kun je gelijk staatsloten halen (de hoofdprijs ben je al standaard kwijt bij toyota) Mij keuze zou de TT zijn, die slk is inderdaad een kamperbak. | |
3rdStrike | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:36 |
quote:Dus een andere 2e hands auto kopen die niet meer gemaakt wordt is ook uit den boze? ![]() | |
Coencordia | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:37 |
quote:Maar met een alternatief kom je niet ![]() | |
Coencordia | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:39 |
quote:Selectief lezen ![]() Nee, hoor, Toyota maakt prima auto's alleen ALS je wat hebt looop je wat leger dan met een doorsnee europeaan. De kans dat je wat hebt is met japanse auto's wat kleiner. | |
beschuit | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:39 |
Celica duidelijk | |
Xtreem | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:41 |
Ik zou trouwens voor zo'n '95 Celica gaan... Zilvergrijs, Landingsbaan achterop en een dikke 1.8 erin ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:42 |
quote:Haha echt niet. Maar trouwens, zo'n TT of Merc is goedkoop in onderhoud ja ![]() De merc is een kampauto de TT voor heaumeaus. de celica voor ehh tja... mensen die gewoon lekker sportief willen rijden in een mooie auto. Wel de T-sport nemen he. 192pk en dat blok gebruiken ze ook in de lotus elise. Niet stuk te krijgen. | |
Tjabbo | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:43 |
quote:96 ![]() | |
northernlight81 | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:48 |
quote:Denk dat, at wel meevalt als je een iets oudere hebt. Als je ermee naar een gewone monteur kan of zelf iets kan doen dan. Tegenwoordig alles elektronisch kan haast alleen de officiele garage nog maar een beurt of reparatie uitvoeren. Als je al gewoon naar een beunhaas of gewone garage kunt gaan scheelt dat ook heel veel. Die halen onderdelen desnoods vanaf de sloop. Ik zou zelf altijd kiezen voor een Toyota, dus kan je niet echt objectief advies geven ![]() | |
beschuit | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:48 |
T20 blijf ik een mooie bak vinden, st205 vooral dan natuurlijk, maar als je niet te veel om snelheid geeft zóu je 't bij een 1.8 kunnen houden. Maar met een budget van 12k zou je toch wel een modelletje nieuwe moeten kunnen vinden. | |
Xtreem | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:51 |
quote:Mierenneuker. | |
-----Mickey----- | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:52 |
Ja, die neiuwe Celica, OK ieder zijn smaak. Maar in elk geval niet voor 12000 Euro, dat wordt dan toch een modelletje 2000 ofzo | |
Punica | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:52 |
heh, dat vind ik juist het lelijkste model, en de nieuwste veruit de mooiste. | |
-----Mickey----- | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:53 |
Ik had al een alternatief gegeven: doorsparen voor een BMW Z4 | |
Punica | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:54 |
das ook een vrouwenbak ![]() | |
beschuit | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:56 |
voor 12.k heb je ook wel een silvia S14 (200sx) RB20DET er in (kleine broertje van het befaamde skyline blok de RB26(DETT)) 200pk op de achterwielen plus genoeg potentie én een bak die niet iedereen rijdt | |
-----Mickey----- | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:56 |
Z3 is een vrouwenbak, de Z4 mag dan het mannetje in rondrijden | |
Tjabbo | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:57 |
quote:celica zzt23 (laatste model dus) moet je nemen vanaf 2001. Die daarvoor hebben een fout in het blok, welke overigens gratis door toyota is/wordt verholpen als dat nog niet gedaan is. modellen vanaf 2001 hebben dat probleem niet meer. (alleen de 1999 en 2000 versies dus). | |
Daantke | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:58 |
quote:Goede reactie ![]() | |
RecomServ | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:07 |
ik vindt deze celica toch niet heel erg lelijk eigenlijk...![]() | |
Daantke | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:08 |
De achterkant is wél lelijk ![]() | |
benenjerryijs | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:09 |
quote:Kijk dat wist ik dus nog niet ![]() | |
benenjerryijs | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:10 |
quote:Hier is het hele lijnenspel omzeep geholpen ![]() | |
Daantke | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:11 |
http://www.powervehicles.com/dwpics/orido_supra/10.jpg![]() (Supra mk4) | |
het.ismij | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:29 |
Voor een beetje supra ben je iets meer kwijt. @recom: verry nice. | |
Daantke | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:34 |
Een mk4 met weinig opties vind je met een beetje doorzoeken wel rond die prijs ![]() | |
Xtreem | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:35 |
quote:Maar niet in goede staat. | |
het.ismij | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:36 |
mr2 daarintegen wel ![]() | |
benenjerryijs | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:39 |
quote:Ik heb toevallig gisteren bij een Toyota dealer in een MR2 gereden, maar dat gaat hem niet worden, te kleine cabine, voor mij te kleine stoelen, teveel lawaai met kap dicht op snel weg en te weinig bagage ruimte. Wel lekker onderstel + motor... | |
Daantke | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:41 |
Ik vindt een mr2 nou ook niet bepaald het mooiste uiterlijk hebben. | |
Tjabbo | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:47 |
quote:Iets met olievoorziening in het blok als ik me niet vergis. De lagers liepen er relatief makkelijk uit. Toyota heeft een terugroepactie gehad en heeft alle celica's voorzien van een nieuw onderblok. Hoorde van een eigenaar die vorige maand pas het probleem kreeg met zijn 2000 celica dat toyota ook al is het buiten de garantie gewoon kostenloos het blok vernieuwd. ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:49 |
quote:geen opties at all, RHD en non turbo precies wat je níet wilt hebben. leuk joh. Met een beetje mazzel niet europees maar ook nog JDM tyte y0 spec. Dat houdt in te kleine remmen, te tamme nokkenas en nog meer van die ongein. en daar komt het onderhoud bij dat jarenlang verwaarloosd is. | |
benenjerryijs | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:54 |
quote:Erg netjes zeg, hoe toyota daarmee omgaat!! ![]() | |
Daantke | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:54 |
quote:Nee, maar dat zei ik ook niet. | |
Tjabbo | vrijdag 20 juli 2007 @ 12:08 |
quote:nee wat je zei heeft de strekking dat je voor een habbekrats een supra kunt rijden. En a) dat is niet zo en b) dat was de vraag niet. | |
FunnyName | vrijdag 20 juli 2007 @ 12:27 |
Ik zou voor een Skyline gaan | |
j0rrit | vrijdag 20 juli 2007 @ 13:08 |
quote:Voor 14.000 heb je nette Celica's onder de 100.000km. ![]() Geweldige auto, mooie 1.8 VVTI erin. ![]() | |
johnwoo | vrijdag 20 juli 2007 @ 13:29 |
Ik zou de Celica of de SLK230 kiezen, hoogstwaarschijnlijk de Celica. De (oude) TT vind ik persoonlijk niet mooi (kappersauto), de nieuwe daarentegen is schitterend maar die heb je niet voor 12K ![]() De (oude) SLK vind ik eigenlijk ook niet zo mooi, het is een beetje een midlife-crisis wagentje, maar de 230 heeft wel een fijn vermogen met achterwielaandrijving! De Celica is het mooist, en de T-sport uitvoering heeft ook een fijn vermogen (zelfde als de SLK230), alleen wel op de voorwielen... Conclusie: als het om looks/praktisch nut gaat, dan de Celica. Als het om het rijden gaat, dan de Merc vanwege z'n RWD. Alledrie zijn wel betrouwbaar volgens mij (en duur als er dan toch iets is) dus dat is geen reden om de een boven de ander te kiezen. [edit] Ik lees dat je de MR2 spyder te klein en lawaaiig vindt. Voor iets minder geld (rond de 10K) kan je ook een late SW20 (MR2 van het vorige model) rijden, van '98 of '99. Er zijn er maar een paar geleverd in Nederland in die jaren, maar af en toe staat er wel eens een te koop. Dan heb je meer bagageruimte (voor & achter), meer ruimte (1.95m is goed te doen daarin) en minder herrie. Misschien iets om te overwegen (qua rijden ownt dat in ieder geval alledrie de opties die je in de startpost noemt). [ Bericht 22% gewijzigd door johnwoo op 20-07-2007 13:36:44 ] | |
benenjerryijs | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:43 |
Ik ga morgen een proefrit maken in een SLK230 kompressor, dus ben benieuwd, heb vandaag er al even in gezeten, erg veel ruimte ten opzichte van de MR2 en de kofferbak viel me echt mee! morgen meer dus.. ![]() | |
DS4 | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:49 |
1. SLK 2. TT 99. Celica | |
valcoholic | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:42 |
Zelf rijd ik een door Oettinger aangepakte '99er TT FWD, dus mijn voorkeur is duidelijk. En nee, ik ben geen kappert of heaumeau. De Celica is, in mijn ogen, wat underpowered. Ben benieuwd wat de proefrit in de SLK brengt.. Voor het geval ie bij een garage staat - check even garagetest.nl. Overigens, is een Peugeot 406 coupé met de 3.0 V6 geen alternatief? | |
BloedMooieWagen | vrijdag 20 juli 2007 @ 18:05 |
1. TT 2. SLK 3. ( liever helemaal niet ![]() | |
Daantke | vrijdag 20 juli 2007 @ 18:07 |
quote:Jappenbakken ![]() Toyota ![]() | |
benenjerryijs | zaterdag 21 juli 2007 @ 17:22 |
vandaag 3 proefritten gemaakt... een SLK 230 handbak, een SLK 200 automaat en een Audi TT 1.8 180pk. Van de SLK's beviel mij de gene met de automaat het beste paste veel meer bij die auto dan de handbak. De Audi TT verraste mij.. het onderstel is niet super maar het motorblok en de vormgeving maakte het meer dan goed! Dus het wordt nog een moeilijke keuze tussen en SLK automaat en een TT... Celica wil ik binnenkort nog even uit gaan proberen..! | |
DoimeN | zaterdag 21 juli 2007 @ 17:35 |
Ga aub voor de TT, wel coupe, is gewoon een mooie auto. Slk vind ik een beetje net niet auto. En in japanse auto's wil je niet gezien worden! Geeneen, ook geen 2f2f supra celica etc ![]() | |
Faxie | zaterdag 21 juli 2007 @ 17:53 |
Celica vind ik een veels te agressief uiterlijk hebben... | |
Sideshowbobbie | zondag 22 juli 2007 @ 00:06 |
quote:Ben ik met je eens idd, je zou dan veel meer van die bak verwachten, terwijl ie dat niet biedt ![]() | |
BloedMooieWagen | zondag 22 juli 2007 @ 09:39 |
quote:Hier spreekt een verstandig iemand ![]() ![]() | |
#ANONIEM | maandag 23 juli 2007 @ 21:07 |
Ik heb zelf een SLK en dat bevalt uitstekend. ![]() Hij heeft natuurlijk als groot voordeel op een Celica en TT (althans eentje van 12.000) dat het een cabrio is. Of een coupé, als je het dak dicht laat. Verder is het een ruime, comfortabele roadster zonder beruchte mankementen. ![]() Ondanks dat laatste: wel ff laten keuren door anwb of dekra(zeker bij een exemplaar van slechts 12.000 euro), altijd een exemplaar nemen met lederen interieur en wat andere fijne opties (stoelverwarming is erg lekker als je ook buiten de zomer open wilt rijden). ![]() | |
benenjerryijs | maandag 23 juli 2007 @ 21:17 |
quote:K_man heb je toevallig msn? heb een paar vraagjes over hoe de SLK je bevalt! | |
#ANONIEM | maandag 23 juli 2007 @ 21:26 |
quote:Ja, zie profiel. ![]() ![]() Er is trouwens ook een Nederlands forum (op een verder Duitse site weliswaar) voor SLK rijders: http://www.mbslk.com [ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2007 21:28:44 ] | |
benenjerryijs | maandag 23 juli 2007 @ 22:12 |
quote:Toegevoegd!, het nederlandse forum op die duitse site heb ik nog niet kunnen vinden... | |
#ANONIEM | maandag 23 juli 2007 @ 22:37 |
In het menu links staat het linkje "MBSLK.de-Foren". Dan kom je op een lijst forums, waarvan het Nederlandse forum bijna onderaan staat. Of je klikt hier. ![]() | |
DoimeN | dinsdag 24 juli 2007 @ 19:40 |
quote:Je hebt dus al gekozen? | |
Mikkie | dinsdag 24 juli 2007 @ 20:03 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:40:13 ] | |
#ANONIEM | dinsdag 24 juli 2007 @ 20:44 |
quote:Ja hoor. En een Celica is een wonder van design... ![]() | |
Repeat | dinsdag 24 juli 2007 @ 20:46 |
Heb je zo'n ding voor 12k dan? Vind ik wel erg goedkoop... De MB of Audi bedoel ik dan, die Toyota zal wel ja, echt zo'n surinamersauto. | |
#ANONIEM | dinsdag 24 juli 2007 @ 20:59 |
Je kúnt een SLK voor 12.000 kopen ja, maar dan zit je wel aan helemaal aan de onderkant van de markt. | |
Mikkie | dinsdag 24 juli 2007 @ 21:06 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 18:40:13 ] | |
#ANONIEM | dinsdag 24 juli 2007 @ 21:19 |
Ja? Ook als het gaat om de TT's die je voor 12k koopt? Want dat zijn dus niet de cabrio's. Niet de Quatro's. En wél degenen met de beroerde wegligging. De TT is een bijzondere auto vanwege z'n design, maar behalve dat prachtige uiterlijk zijn het geen erg bijzondere auto's. De SLK is bijzonder omdat het de eerste moderne auto was met een variodak, nog voor de 206 CC. De Celica is gewoon een lelijk, doorsnee Japans sportautootje. En dat de TT en SLK vrouwenauto's zouden zijn? Lekker boeiend. Dat wordt gezegd van elke cabrio tot en met die prijsklasse (en van bijna alle kleine auto's). Als man kun je je kennelijk alleen vertonen in een cabrio van Porsche, Ferrari ofzo. ![]() Een hoop van de mensen die afgeven op 'vrouwenauto's' als de SLK of TT - en beweren dat je een Posche moet kopen - zouden stiekem maar wat graag willen dat ze hun Astra konden inruilen voor een SLK. ![]() [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2007 21:20:35 ] | |
draaijer | dinsdag 24 juli 2007 @ 21:31 |
Alle 3 vreselijke auto's. Jou lijst gaat van goed naar slecht. Gezien ik een Audi heb, geniet dat mijn voorkeur, echter is het echt een kappers wagen | |
#ANONIEM | woensdag 25 juli 2007 @ 09:31 |
quote:Kzit eens even te kijken op Autotrack. Daar vind je momenteel geen SLK onder de 12k. Er staan er wel vijf op tussen de 12 en 13k, waar misschien nog iets op af te dingen valt. Ik sluit dus niet uit dat je voor 12k een SLK hebt. Dat is wel bij de wat schimmiger autobedrijfjes (geen BOVAG en al helemaal geen dealer). Voor die 12k heb je dan een SLK 200 uit '96 of '97, met minstens een ton op de teller, vrij kaal (denk aan leer, airco, stoelverwarming, etc.) en in een (naar mijn idee) minder mooie kleur. Maar goed, het kán wel. Op Autotrack staat één TT onder de 12k. Bij een niet-BOVAG bedrijfje. Een exemplaar uit 1999 met al 2 ton op de teller. Wel in een mooie kleur (zwart). Wel airco, geen leer. Geen achterspoilertje, dus slechte wegligging. Tussen 12 en 13k vind ik nog drie TT's. Allen uit 1999, met een tellerstand tussen 150 en 240 duizend km. [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2007 09:34:35 ] | |
benenjerryijs | woensdag 25 juli 2007 @ 09:44 |
Als je niks in te ruilen hebt scheelt dat een hoop en ik heb niet precies 12000 euro.. mocht ik een auto vinden van 14000 euro en ik heb niks in te ruilen komt hij waarschijnlijk op 13000 euro en voor 1000 euro ga ik een auto niet laten lopen! ![]() | |
Tjabbo | woensdag 25 juli 2007 @ 09:50 |
als je voor 13k een auto neemt die loopt heb je je bij de neus laten nemen. | |
benenjerryijs | woensdag 25 juli 2007 @ 15:06 |
quote:K-man: heb jij een 200 of 230 kompressor en wat is jouw gemiddeld verbruik? | |
#ANONIEM | woensdag 25 juli 2007 @ 16:01 |
Ik heb een 200, handgeschakeld. Gemiddeld verbruik 1 op 11,4. ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 25 juli 2007 @ 16:02 |
Hou er trouwens ook rekening mee dat een 230 - door de kompressor - iets duurder is in het onderhoud. ![]() | |
Goochie | woensdag 25 juli 2007 @ 16:23 |
Mijn vriendin en ik hebben sinds kort een Audi TT Roadster 225pk Quattro met standaard een 6-bak. Erg fijne auto om mee te rijden, ligt als een blok op de weg en nog redelijk te doen met onderhoud en benzinekosten. ![]() ![]() ..en wat een fun als het dakje open kan. Heerlijk gewoon! ![]() Dus, mijn keuze is niet zo moeilijk denk ik. Alleen met jouw budget kom je niet zo ver denk ik. | |
draaijer | woensdag 25 juli 2007 @ 19:19 |
quote:Als ik zo'n auto zou hebben, dan zou ik mijn vriendin laten rijden. Anders denkt men dat ik een kapper ben en van mannen hou. Blegh | |
Repeat | woensdag 25 juli 2007 @ 19:25 |
quote:doe niet zo debiel gast je maakt jezelf alleen maar belachelijk ![]() | |
draaijer | woensdag 25 juli 2007 @ 19:26 |
quote:Het enige waar ik verstand van heb zijn auto's. Een TT (oud model) is een kappers auto<punt> | |
Repeat | woensdag 25 juli 2007 @ 19:28 |
quote:Jij bent tof ![]() | |
draaijer | woensdag 25 juli 2007 @ 19:30 |
quote:True, en jij hebt geen verstand van auto's ![]() ![]() | |
benenjerryijs | woensdag 25 juli 2007 @ 19:32 |
quote:Weet je toevallig wat het verbruik van je TT is ? zal wel iets meer lusten gezien de 225pk en het quattro systeem! | |
Repeat | woensdag 25 juli 2007 @ 19:34 |
quote:Dat zeg ik ook nergens hoor ![]() ![]() Waarom je dit trouwens concludeert omdat ik zeg dat je niet zo triest kappersauto's moet afkraken ontgaat mij... | |
draaijer | woensdag 25 juli 2007 @ 19:42 |
quote:Luister.. Het is een 1.8 !! 4-cilinder!! met HPT. Dus het verbruik is erg gunstig. 1 op 10 ga je met gemak halen | |
#ANONIEM | woensdag 25 juli 2007 @ 19:53 |
quote:Tuurlijk en dat zou écht verschrikkelijk zijn, want het is heel belangrijk wat wildvreemde mensen van jou vinden. Dat is veel belangrijker dan jij het naar je zin hebt in de auto die je tof vindt. Stel je toch eens voor dat ze denken dat je een kapper bent of een homo. Want jij voel je natuurlijk ver verheven boven kappers en homo's. ![]() Ik hoop echt dat je zoontje homo zal blijken te zijn. En thuis komt met een kapper. In een TT. ![]() | |
Dulk | woensdag 25 juli 2007 @ 19:57 |
je mag mijn celica wel overnemen model '95 T20 1.8sti 16v ![]() | |
draaijer | woensdag 25 juli 2007 @ 20:00 |
quote:Ha ha ha ha, jij hebt het leven niet begrepen. ha ha ha Het is meer een statement.. Een wat??@@? Een statement. Als mijn zoontje homo blijkt te zijn, heb ik daar helemaal geen probleem mee. Blijkbaar raakt het je als ik een TT een ordinaire kappers auto vind. Jij zal vast een mening over mijn keuze hebben. BOEIE ![]() ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 25 juli 2007 @ 20:05 |
Natuurlijk is het een statement van je. Een heel dom statement zelfs, maar dat terzijde. ![]() Jezelf op de borst kloppen met je enorme autokennis om vervolgens de ene na de andere domme opmerking te maken, helpt trouwens niet bij je geloofwaardigheid. En zwaar tillen aan jouw mening? Yeah right. ![]() ![]() | |
draaijer | woensdag 25 juli 2007 @ 20:08 |
quote:Het enige goede aan die stink TT is het merk ![]() Ik ben ook louter vermakelijk. Check mijn andere posts. Pure passie is een 911 Turbo.. Maar dan wel het meest recente model (die ik niet kan betalen). Dat is pas een auto, maar ik vrees niet dat je die voor 14k kan vinden. Excuus | |
DoimeN | woensdag 25 juli 2007 @ 20:17 |
Draaijer je bent een oppervlakkige klootzak! Daardoor kan ik me vaak in jouw mening vinden... Deze keer dus niet... Ten eerste: Alle 911's zijn mooi, de 964 nog wat mooier. Het is niet dat als hij ouder word dat hij meteen minder mooi is(wat bijveel auto's wel het geval is!) Ten tweede, de audi TT is misschien niet iedereens smaak maar om het daardoor meteen een kappersauto te noemen, toen hij net uit kwam was het echt een yuppenbak. Nu omdat hij wat betaalbaarder word is hij niet tof meer zeker... De nieuwe TT vind je wel mooi zeker? | |
benenjerryijs | woensdag 25 juli 2007 @ 20:19 |
quote:Passie? ze ontwerpen al 30 jaar hetzelfde.. straalt lekker veel passie uit behalve de techniek dan! verder heb ik niks tegen porsche of de 911 maar als jij nou is wat beters met je leven gaat doen want op jouw mening zit in niet te wachten in dit topic.. echt relevant en on topic is hij namelijk niet! | |
draaijer | woensdag 25 juli 2007 @ 20:21 |
quote: ![]() ![]() De nieuwe TT is zeker beter dan de 1e. Ik vind de koplampen wel mooi. Gaat een beetje richting de A5. Die vind ik weer prachtig. Maar goed, ik ben blij dat het een "goed" merk is. ![]() | |
Goochie | donderdag 26 juli 2007 @ 08:09 |
quote:...ik zat er al op te wachten. ![]() En meneer, wat rijdt jij zelf dan? Dat moet dan toch wel een enorme stoere mannenbak zijn. | |
Goochie | donderdag 26 juli 2007 @ 08:11 |
quote:Gemiddeld zo'n 1 op 10 á 1 op 11..als je het rustig houdt. Ga je wat meer planken, dan ga je al snel richting de 1 op 9. | |
#ANONIEM | donderdag 26 juli 2007 @ 09:43 |
quote:Ook Audi, zegt ie. In z'n fotoboek staan een paar fotootjes van een Audi, maar dat zijn foto's van bij een dealer ofzo. Uiteindelijk zal het wel een A2 geworden zijn ofzo. ![]() | |
benenjerryijs | donderdag 26 juli 2007 @ 10:10 |
quote:Ach ik denk dat een A2 nog erg luxe voor hem is zie: Help - andere auto kopen voor Euro 6.000,- en Saab 900 / 9-3 2.0 Coupe duur in onderhoud??? | |
DoimeN | donderdag 26 juli 2007 @ 10:13 |
Als het goed is rijd hij een toffe a4 met leuke opties.... | |
benenjerryijs | donderdag 26 juli 2007 @ 10:18 |
quote:Klopt hij rijdt nu een A4 met 1.9 diesel | |
Goochie | donderdag 26 juli 2007 @ 11:07 |
hmmm...voor dat soort ritjes pak ik mijn (geleasde, dat dan weer wel) Volvo S40 2.0D wel. Die TT is er voor de fun. | |
draaijer | vrijdag 27 juli 2007 @ 19:42 |
quote:Correctie momenteel tijdelijk een Porsche Boxter S en een Audi A8 | |
draaijer | vrijdag 27 juli 2007 @ 19:46 |
quote:Mag je denken ![]() | |
draaijer | vrijdag 27 juli 2007 @ 19:54 |
quote:Dat was alweer 4 jaar geleden en was de auto voor mijn vriendin. Inmiddels is zij bezig met haar 3e auto. ![]() De grootste Audi in mijn FoBo is de S8 waar ik een uur in mocht trappen... Heerlijk | |
tevebe | zaterdag 28 juli 2007 @ 06:21 |
Ik zou voor de Celica gaan... Kun je in noodgevallen nog iemand op de achterbank laten plaatsnemen. | |
El_Liberaliste | zaterdag 28 juli 2007 @ 11:18 |
Hou er rekening mee met dat je naast je budget voor de aanschaf ook wat opzij mag leggen voor onderhoud etc., vooral bij de TT en SLK. Overigens snap ik niet wat iedereen zo gay vind aan de TT want dat is een mooie, goede auto. Als er dan zo nodig een auto gay moet zijn dan is het de SLK waar werkelijk alleen maar vrouwen in rijden. Mijn keuze zou de Celica zijn omdat ik die het mooiste vind, en hij is goedkoop in onderhoud. Succes ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 28 juli 2007 @ 11:27 |
quote:Wat betreft het onderhoud en andere kosten is dit wel een aardig topic: Waar rij je in en wat kost je dat? ![]() Ik ken inmiddels aardig wat andere SLK-rijders en dat zijn toch in 90% van de gevallen mannen. Zelf heb ik het idee dat de TT meer vrouwelijke berijders kent, maar ook dat kan best een persoonlijke vooringenomenheid van me zijn (ik heb bijv een vrouwelijke collega met een TT). [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2007 11:27:53 ] | |
El_Liberaliste | zaterdag 28 juli 2007 @ 11:34 |
quote:Tja, het imago zou mij sowieso worst zijn want ik vind alledrie deze auto's best leuk. Maar (vooral de nieuwe) SLK vind ik een beetje een vrouwenauto: Een sportieve maar compacte cabrio met een ster voorop. Maar doe mij maar zo'n SLK als ik het geld had hoor, daar niet van.. ![]() Dat kostentopic zag ik gisteren en ik werd er niet bepaald vrolijk van als beginnend rijder ![]() |