Ik had een Polo uit 97 1.6.. Heerlijke auto, maar ik wil iets ruimers..quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:20 schreef Cyberdogg het volgende:
Wat voor auto had je?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik had een Polo uit 97 1.6.. Heerlijke auto, maar ik wil iets ruimers..
Nu denk ik aan een Saab 900 uit 96 - 97 met max. 100.000 op de teller.
Dat is ook mijn idee.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:58 schreef Flying_Vee het volgende:
Koop een Toyota Corolla altijd goed
deze b.v.
http://zoek.autotrader.nl(...)2e6b71b9&did=1000746
Dat waardeer ik ook zeker, maar het oog wil ook wat. Toyota, Deawoo, Nissan, Honda etc.. zijn heen auto's voor mij.. Smaak zeg maar..quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:10 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee.
Maar ja, wie eigenwijs is, moet zelf maar op de blaren zitten.
Owkee, maar als je op kosten gejaagd ben nu met verhuizen. Zou het mij even niet boeien waar ik in rij. Als je financieel er beter voor staat, kan je altijd nog een alfa kopenquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ook zeker, maar het oog wil ook wat. Toyota, Deawoo, Nissan, Honda etc.. zijn heen auto's voor mij.. Smaak zeg maar..
Ik heb via via mijn auto gevonden bij een dealer. Wel wat duurder maar het is het zeker waard. ca. 8.500 Euries en met 6 maanden garantie..quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:27 schreef mhr-zip het volgende:
[..]
Owkee, maar als je op kosten gejaagd ben nu met verhuizen. Zou het mij even niet boeien waar ik in rij. Als je financieel er beter voor staat, kan je altijd nog een alfa kopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |