Ja, ga maar vast krom staan... nu weer ontopic graag!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef Xtreem het volgende:
Zal ik 'm dan maar intikken?
Bende gij heaumeau of wat?
Hele leuke auto, maar die is een stuk duurder helaas.. net als een Porsche Boxter of Honda S2000quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef -----Mickey----- het volgende:
Ik zou voor een BMW Z4 gaan
gast,..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:26 schreef -----Mickey----- het volgende:
Als die te duur is, gewoon nog even sparen. Die TT, SLK en Celica zijn gewoon geen auto's
TT is wel leuk, maar idd meer een vrouwenauto.
SLK, daar wil je gewoon nog niet dood in gevonden worden
Celica, is meer iets van de vorige eeuw
Het enige probleem wat ik heb met de laatste celica is dat ie niet meer gemaakt wordt. Als je dan iets met je auto hebt kun je gelijk staatsloten halen (de hoofdprijs ben je al standaard kwijt bij toyota)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
gast,..
De nieuwe celica's zijn echt wel strak.![]()
Dus een andere 2e hands auto kopen die niet meer gemaakt wordt is ook uit den boze?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef Coencordia het volgende:
Het enige probleem wat ik heb met de laatste celica is dat ie niet meer gemaakt wordt. Als je dan iets met je auto hebt kun je gelijk staatsloten halen (de hoofdprijs ben je al standaard kwijt bij toyota)
Maar met een alternatief kom je nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:26 schreef -----Mickey----- het volgende:
Als die te duur is, gewoon nog even sparen. Die TT, SLK en Celica zijn gewoon geen auto's
TT is wel leuk, maar idd meer een vrouwenauto.
SLK, daar wil je gewoon nog niet dood in gevonden worden
Celica, is meer iets van de vorige eeuw
Selectief lezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef 3rdStrike het volgende:
[..]
Dus een andere 2e hands auto kopen die niet meer gemaakt wordt is ook uit den boze?![]()
Haha echt niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Het enige probleem wat ik heb met de laatste celica is dat ie niet meer gemaakt wordt. Als je dan iets met je auto hebt kun je gelijk staatsloten halen (de hoofdprijs ben je al standaard kwijt bij toyota)
Mij keuze zou de TT zijn, die slk is inderdaad een kamperbak.
96quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef Xtreem het volgende:
Ik zou trouwens voor zo'n '95 Celica gaan... Zilvergrijs, Landingsbaan achterop en een dikke 1.8 erin
Denk dat, at wel meevalt als je een iets oudere hebt. Als je ermee naar een gewone monteur kan of zelf iets kan doen dan. Tegenwoordig alles elektronisch kan haast alleen de officiele garage nog maar een beurt of reparatie uitvoeren. Als je al gewoon naar een beunhaas of gewone garage kunt gaan scheelt dat ook heel veel. Die halen onderdelen desnoods vanaf de sloop.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Mij keuze zou de TT zijn, die slk is inderdaad een kamperbak.
Mierenneuker.quote:
celica zzt23 (laatste model dus) moet je nemen vanaf 2001.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:52 schreef -----Mickey----- het volgende:
Ja, die neiuwe Celica, OK ieder zijn smaak.
Maar in elk geval niet voor 12000 Euro, dat wordt dan toch een modelletje 2000 ofzo
Goede reactiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:56 schreef beschuit het volgende:
voor 12.k heb je ook wel een silvia S14 (200sx)
RB20DET er in (kleine broertje van het befaamde skyline blok de RB26(DETT))
200pk op de achterwielen plus genoeg potentie én een bak die niet iedereen rijdt
Kijk dat wist ik dus nog nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
celica zzt23 (laatste model dus) moet je nemen vanaf 2001.
Die daarvoor hebben een fout in het blok, welke overigens gratis door toyota is/wordt verholpen als dat nog niet gedaan is. modellen vanaf 2001 hebben dat probleem niet meer. (alleen de 1999 en 2000 versies dus).
Hier is het hele lijnenspel omzeep geholpenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef RecomServ het volgende:
ik vindt deze celica toch niet heel erg lelijk eigenlijk...
[afbeelding]
Maar niet in goede staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef Daantke het volgende:
Een mk4 met weinig opties vind je met een beetje doorzoeken wel rond die prijs![]()
Ik heb toevallig gisteren bij een Toyota dealer in een MR2 gereden, maar dat gaat hem niet worden, te kleine cabine, voor mij te kleine stoelen, teveel lawaai met kap dicht op snel weg en te weinig bagage ruimte. Wel lekker onderstel + motor...quote:
Iets met olievoorziening in het blok als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef benenjerryijs het volgende:
[..]
Kijk dat wist ik dus nog nietWeet jij toevallig wat voor fout dat was?
geen opties at all, RHD en non turboquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef Daantke het volgende:
Een mk4 met weinig opties vind je met een beetje doorzoeken wel rond die prijs![]()
Erg netjes zeg, hoe toyota daarmee omgaat!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Iets met olievoorziening in het blok als ik me niet vergis.
De lagers liepen er relatief makkelijk uit. Toyota heeft een terugroepactie gehad en heeft alle celica's voorzien van een nieuw onderblok. Hoorde van een eigenaar die vorige maand pas het probleem kreeg met zijn 2000 celica dat toyota ook al is het buiten de garantie gewoon kostenloos het blok vernieuwd.
Nee, maar dat zei ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen opties at all, RHD en non turbo
precies wat je níet wilt hebben. leuk joh.
Met een beetje mazzel niet europees maar ook nog JDM tyte y0 spec. Dat houdt in te kleine remmen, te tamme nokkenas en nog meer van die ongein.
en daar komt het onderhoud bij dat jarenlang verwaarloosd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |