FOK!forum / Klaagbaak / beste keus
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 09:32
ongelooflijk, wat een site, denk je snel iets te kunnen bestellen bij beste keus.nl...

bestel je een inbouwoven, gaskookplaat en een afzuigkap..vanaf 15 mei al bezig en nu hebben we met moeite de afzuigkap en gaskookplaat binnen, en de oven die we besteld hadden was er eerst wel, toen kregen we een mail dat hij er niet meer was, boden ze ons een andere oven aan(een iets duurdere)maar die zouden we dan voor dezelfde prijs mogen hebben.

.nou die zou dan geleverd worden in week 25..toen week 26..toen week 27...en nu is het fucking al einde week 29 en jawel hoor, krijgen we weer een mailtje..verwachte levering in week 30!!!! dat sturen ze iedere week!!
McGillesvrijdag 20 juli 2007 @ 09:35
Kutbedrijf

Had mijn oude topic doorgelezen, dan had je daar nooit iets besteld.
danosvrijdag 20 juli 2007 @ 09:35
keukenspullen via internet bestellen
Armageddonvrijdag 20 juli 2007 @ 09:37
WEET JE WAT JE BENT!?

EEN KOEIEHOL!!!!!
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 09:39
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef McGilles het volgende:
Kutbedrijf

Had mijn oude topic doorgelezen, dan had je daar nooit iets besteld.
ja had ik dat maar gedaan..
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 09:42
[quote]Op vrijdag 20 juli 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
WEET JE WAT JE BENT!?

EEN KOEIEHOL!!!


PISVINGER
Kreatorvrijdag 20 juli 2007 @ 09:42
Gelukkig heb je een goed weerwoord. Dat zal ze leren! Als ik jou was zou ik ook gewoon elke week zo'n mailtje accepteren. Je kant beter lief en schattig doen, dan zo'n josti door de lijn trekken. Dat werkt veel beter, want nu denkt die verkoper niet van 'goh wat een nare man, daar doe ik niet zo snel iets voor'

Goedzo!
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 09:43
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef danos het volgende:
keukenspullen via internet bestellen
tja...
Armageddonvrijdag 20 juli 2007 @ 09:43
Misschien is een assertiviteitscursus iets voor die Puck1 K?
Kreatorvrijdag 20 juli 2007 @ 09:44
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
Misschien is een assertiviteitscursus iets voor die Puck1 K?
Welnee. Passiviteit is een onderschat goed, in de moordende keukenbranche.
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 09:44
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig heb je een goed weerwoord. Dat zal ze leren! Als ik jou was zou ik ook gewoon elke week zo'n mailtje accepteren. Je kant beter lief en schattig doen, dan zo'n josti door de lijn trekken. Dat werkt veel beter, want nu denkt die verkoper niet van 'goh wat een nare man, daar doe ik niet zo snel iets voor'

Goedzo!
helpt geen hol....
Armageddonvrijdag 20 juli 2007 @ 09:45
Ik snap trouwens heel die mensen niet die keukens kopen. Ik ga altijd buiten de deur eten.
Kreatorvrijdag 20 juli 2007 @ 09:47
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef Puck1 het volgende:
helpt geen hol....
...niet als je een zakloze tyfusjosti bent die al over zich heen laat lopen in de rij voor de kassa van de nieuwste Harry Potter.
Cynix ®vrijdag 20 juli 2007 @ 09:53
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
WEET JE WAT JE BENT!?

EEN KOEIEHOL!!!!!
Eeeh ja, maar waarom ook weer precies?
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 09:55
en wat hadden jullie gedaan dan?
Devlinsectvrijdag 20 juli 2007 @ 09:55
Dus wat hebben we geleerd:

voordat we online een bestelling doen, eerst ff googlen of het je centen wel waard is.
Cynix ®vrijdag 20 juli 2007 @ 09:55
Nou zou ik grote, dure meubels of inbouwapparaten niet direct bij een vaag postorderbedrijf via het internet kopen, maar ok.

Gelukkig heb je nog niets (aan)betaald. Toch? Toch?
DikkeSmikkelvrijdag 20 juli 2007 @ 10:01
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef danos het volgende:
keukenspullen via internet bestellen
Ja idd...

Ik bestel veel via Internet maar zoiets zou ik dus nooit via Internet bestellen...
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 10:03
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Ja idd...

Ik bestel veel via Internet maar zoiets zou ik dus nooit via Internet bestellen...
ik dus wel..
DikkeSmikkelvrijdag 20 juli 2007 @ 10:06
http://tweakers.net/shopreview/3075
danosvrijdag 20 juli 2007 @ 10:10
gewoon een aangetekende brief sturen dat je de de oven voor 1 augustus wil hebben, zoniet dan stuur je een ingebrekestelling en dan eis je je geld terug.
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 10:14
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:10 schreef danos het volgende:
gewoon een aangetekende brief sturen dat je de de oven voor 1 augustus wil hebben, zoniet dan stuur je een ingebrekestelling en dan eis je je geld terug.
dank je
danosvrijdag 20 juli 2007 @ 10:22
Van de website van Beste Keus:

Doorgaans duurt een levering enkele werkdagen.
Indien wij uw bestelling niet binnen 30 dagen kunnen leveren dan kunt uw uw bestelling kostenloos annuleren.

Annuleren is alleen mogelijk via een schriftelijk verzoek.

annuleren die zooi dus, en uiteraard met een aangetekende brief, dit soort bedrijven zijn nogal gehaaid met het kwijtraken van niet-aangetekende brieven
BroodjePindakaasvrijdag 20 juli 2007 @ 11:29
Ik las beste kneus
n00cL30nvrijdag 20 juli 2007 @ 11:38
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:29 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ik las beste kneus
Klopt ook!
Devlinsectvrijdag 20 juli 2007 @ 13:06
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:22 schreef danos het volgende:
Van de website van Beste Keus:

Doorgaans duurt een levering enkele werkdagen.
Indien wij uw bestelling niet binnen 30 dagen kunnen leveren dan kunt uw uw bestelling kostenloos annuleren.

Annuleren is alleen mogelijk via een schriftelijk verzoek.

annuleren die zooi dus, en uiteraard met een aangetekende brief, dit soort bedrijven zijn nogal gehaaid met het kwijtraken van niet-aangetekende brieven
Goed werk

Annuleren die zooi jah.
McGillesvrijdag 20 juli 2007 @ 14:04
Beste Keus is een bedrijf die echt totaal NIKS maar dan ook echt NIKS op voorraad heeft.

Als je dan wat besteld dan moet je wachten en als je wilt annuleren dan moet je betalen. Dit bedrijf geeft heel veel problemen en je moet er echt NOOIT wat bestellen. Een grote AFRADER!!!
ThaMadEdvrijdag 20 juli 2007 @ 14:13
Ik heb ook één keer de fout gemaakt om daar wat te bestellen, een centerspeaker. Dat was één keer en nooit weer. Hij was volgens de website op voorraad, maar ik kreeg na twee weken wachten een mailtje dat het nog twee weken zou duren. Na twee weken weer een mailtje, twee weken daarna weer een mailtje. Gestuurd dat ik het zat was en dat ze moesten opschieten en twee weken daarna kreeg ik hem, na twee maanden wachten
McGillesvrijdag 20 juli 2007 @ 14:17
EIgenlijk schandalig dat hier niks aan word gedaan. Dit bedrijf blijft vrolijk doorgaan en maar mensen duperen met lange wachttijden en belachelijke regels.

Jammer dat er niet tientallen mensen hier zijn die problemen hebben met dit bedrijf, want dan kon je met z'n allen TROS Radar inlichten en hopen dat ze er aandacht aan geven.
Puck1vrijdag 20 juli 2007 @ 14:22
ja precies zo'n programma inschakelen is een goede zet, aangezien er dan niet nog meer mensen de dupe worden..wat een scheitbedrijf(sorry voor mijn taalgebruik) zeg..ik koop daar echt nooit meer wat!
PeZuvrijdag 20 juli 2007 @ 14:23
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:13 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik heb ook één keer de fout gemaakt om daar wat te bestellen, een centerspeaker. Dat was één keer en nooit weer. Hij was volgens de website op voorraad, maar ik kreeg na twee weken wachten een mailtje dat het nog twee weken zou duren. Na twee weken weer een mailtje, twee weken daarna weer een mailtje. Gestuurd dat ik het zat was en dat ze moesten opschieten en twee weken daarna kreeg ik hem, na twee maanden wachten
dat je het dan nog accepteerd _!
ThaMadEdvrijdag 20 juli 2007 @ 14:25
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:23 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat je het dan nog accepteerd _!
Ja ik mocht een ander product bestellen zonder omkosten (en dan nog zes maanden wachten ) of de bestelling annuleren. Ach ik had al zolang gewacht en kon best nog wel even zonder dat ding, dat ik het wel best vond. Neemt niet weg dat het een kutbedrijf is natuurlijk
McGillesvrijdag 20 juli 2007 @ 14:27
Net even een klachtenberichtje gestuurd naar de helpdesk, altijd leuk!
Maisnonvrijdag 20 juli 2007 @ 14:31
FOK!knokploeg verzamelt u
ThaMadEdvrijdag 20 juli 2007 @ 14:33
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:31 schreef Maisnon het volgende:
FOK!knokploeg verzamelt u
Zal je ook weinig aan hebben. De FOK! knokploeg is hetzelfde als een product van bestekeus. Beide komen er nooit
TwyLightvrijdag 20 juli 2007 @ 14:36
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
"Annuleren binnen 30 dagen kan, maar dan brengt kosten met zich mee. 10 euro + 10% van het aankoopbedrag"
lol

Als je dus iets van 2000 euro koopt kan je 210 euro annulerings kosten betalen wat een oplichters
Jarnovrijdag 20 juli 2007 @ 14:36
Je bent iig een beste kneus.
McGillesvrijdag 20 juli 2007 @ 14:38
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 14:36 schreef TwyLight het volgende:

[..]

lol

Als je dus iets van 2000 euro koopt kan je 210 euro annulerings kosten betalen wat een oplichters
Ja, als je mijn topic had gelezen (2e post) dan had ik hier dus mee te maken.
Na een juridisch adviseur te hebben ingeschakeld had ik 3 brieven en 5 faxen en 2 maanden later mijn geld terug.

Echt te dom voor woorden hoeveel moeite je wel niet moet doen om in je recht te staan.
Puck1maandag 13 augustus 2007 @ 10:24
na meerdere boze telefoontjes met beste keus heb ik contact opgenomen met de rechtswinkel, zij adviseerden mij om hen nog een keer te bellen en daarna verdere stappen te ondernemen. Dus heb ik nog eenmaal met hen gebeld en dat genoemd en kon ineens het pakket nog dezelfde week geleverd worden...

[ Bericht 73% gewijzigd door Puck1 op 13-08-2007 10:31:12 ]
Cynix ®maandag 13 augustus 2007 @ 17:17
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef Puck1 het volgende:
...en kon ineens het pakket nog dezelfde week geleverd worden...
Eerst zien, dan geloven. Je hebt het nog niet binnen neem ik aan? Hou je ons ff op de hoogte?
Puck1dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:51
jawel het werd twee dagen later na mijn telefoontje afgeleverd!