Ik hoop dat ze het volgende week niet kunnen leveren, dan accepteer ik de hele boel gewoon niet aan de deur en dan zien ze maar wat ze ermee doen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:06 schreef Afwazig het volgende:
Bestel het gewoon, je moet nu toch al geld betalen. Dan zeg je maar "Mijn cadeau krijg je volgende week" oid.
En als ik het gelijk weiger aan de deur, wat zijn dan mijn kosten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:13 schreef dop het volgende:
je hebt het recht om het produkt binnen 7 dagen na onvangst terug te sturen , alleen de kosten van het retour zenden zijn dan voor jou
Mailtje is net verstuurd dat ik dus alsnog mijn bestelling kostenloos wil annuleren!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:17 schreef dop het volgende:
ik neem aan dat het nog niet verzonden is dus als je nu een mailtje stuurt met de verwijzing naar de wet dan moet dat voldoende zijn
is het verzonden dan kan hij de koste van retourzending dus rekenen
let wel op er zijn uitzonderingen voor bijvoorbeeld produkten die kunnen bederven
Zou wat wezen als ik voor iedereen die online was een cadeau moest bestellenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
Ik bestel dus vrolijk eergisteren een cadeau voor iemand online,
Ik kan het product niet noemen, aangezien de persoon waar ik het voor bestel wel eens op fok komtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:28 schreef dop het volgende:
hebben ze vooraf kenbaar gemaakt dat ze het produckt speciaal bestellen ?
je kunt inderdaat pas heroepen na ontvangst
maar zij schieten er niet mee op om het eerst nog te versturen en jij ook niet
als ze dat echt graag willen dan moet je ze die lol maar gunnen
wat voor produkt is het ? ik hoor de je net over vooraad spreken, dus is dat volgens mij niet speciaal bestellen.
Dan hoef jij je ook geen zorgen te maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik kan het product niet noemen, aangezien de persoon waar ik het voor bestel wel eens op fok komt![]()
Dit is het eerste mailtje wat ik ontvangen heb nadat ik had besteld:
"De status van uw bestelling is bijgewerkt.
Uw bestelling: Niet op voorraad - Verwachte levering in week 32
Voor vragen kunt u deze email beantwoorden."
Er is nooit iets gezegd over speciaal bestellen voor mij dus dat is geen reden
Ja, ik weiger het gewoon aan de deur, want dat is dag1 van de periode van 7 dagen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Zoals al gezegd: je hebt 7 dagen de tijd om kosteloos te annuleren. Dat hebben ze maar gewoon te accepteren. Na die 7 dagen kunnen ze geld vragen, na 30 dagen daarentegen (als er nog steeds niet geleverd is) niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |