ja had ik dat maar gedaan..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:35 schreef McGilles het volgende:
Kutbedrijf
Had mijn oude topic doorgelezen, dan had je daar nooit iets besteld.
Welnee. Passiviteit is een onderschat goed, in de moordende keukenbranche.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:43 schreef Armageddon het volgende:
Misschien is een assertiviteitscursus iets voor die Puck1 K?
helpt geen hol....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:42 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig heb je een goed weerwoord. Dat zal ze leren! Als ik jou was zou ik ook gewoon elke week zo'n mailtje accepteren. Je kant beter lief en schattig doen, dan zo'n josti door de lijn trekken. Dat werkt veel beter, want nu denkt die verkoper niet van 'goh wat een nare man, daar doe ik niet zo snel iets voor'
Goedzo!
...niet als je een zakloze tyfusjosti bent die al over zich heen laat lopen in de rij voor de kassa van de nieuwste Harry Potter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef Puck1 het volgende:
helpt geen hol....
Eeeh ja, maar waarom ook weer precies?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:37 schreef Armageddon het volgende:
WEET JE WAT JE BENT!?
EEN KOEIEHOL!!!!!
Ja idd...quote:
ik dus wel..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:01 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ja idd...![]()
Ik bestel veel via Internet maar zoiets zou ik dus nooit via Internet bestellen...
dank jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:10 schreef danos het volgende:
gewoon een aangetekende brief sturen dat je de de oven voor 1 augustus wil hebben, zoniet dan stuur je een ingebrekestelling en dan eis je je geld terug.
quote:
Goed werkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:22 schreef danos het volgende:
Van de website van Beste Keus:
Doorgaans duurt een levering enkele werkdagen.
Indien wij uw bestelling niet binnen 30 dagen kunnen leveren dan kunt uw uw bestelling kostenloos annuleren.
Annuleren is alleen mogelijk via een schriftelijk verzoek.
annuleren die zooi dus, en uiteraard met een aangetekende brief, dit soort bedrijven zijn nogal gehaaid met het kwijtraken van niet-aangetekende brieven
dat je het dan nog accepteerdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:13 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik heb ook één keer de fout gemaakt om daar wat te bestellen, een centerspeaker. Dat was één keer en nooit weer. Hij was volgens de website op voorraad, maar ik kreeg na twee weken wachten een mailtje dat het nog twee weken zou duren. Na twee weken weer een mailtje, twee weken daarna weer een mailtje. Gestuurd dat ik het zat was en dat ze moesten opschieten en twee weken daarna kreeg ik hem, na twee maanden wachten
Ja ik mocht een ander product bestellen zonder omkosten (en dan nog zes maanden wachtenquote:
Zal je ook weinig aan hebben. De FOK! knokploeg is hetzelfde als een product van bestekeus. Beide komen er nooitquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef McGilles het volgende:
"Annuleren binnen 30 dagen kan, maar dan brengt kosten met zich mee. 10 euro + 10% van het aankoopbedrag"
Ja, als je mijn topic had gelezen (2e post) dan had ik hier dus mee te maken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]lol
Als je dus iets van 2000 euro koopt kan je 210 euro annulerings kosten betalenwat een oplichters
Eerst zien, dan geloven. Je hebt het nog niet binnen neem ik aan? Hou je ons ff op de hoogte?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef Puck1 het volgende:
...en kon ineens het pakket nog dezelfde week geleverd worden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |