Praat er maar over meisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:52 schreef BrandX het volgende:
heel raar. iets vreemds meegemaakt, en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.![]()
Er is zelfs een heel topic overquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel topic over:Y
'Geestelijke' connectie... wat ik nu mee heb gemaakt, raar!
En ik voel me prima!*O*
Lekker werken*O*
Geen zin momenteel, misschien een andere x.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
check 'Geestelijke' connectie... wat ik nu mee heb gemaakt, raar! en je weet genoeg
Woensdagavond overleden....quote:Op zondag 10 juni 2007 00:01 schreef teig het volgende:
klote, net gehoord dat een client van dewoongroep waar ik werk echt heel erg ziek is. Niet lang meer te leven heeft....
GVD het meisje is 19.....
Jtje... Zou niet moeten kunnen... iig erg veel sterkte toegewenst!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:07 schreef teig het volgende:
Woensdagavond overleden....
19 dat is toch veel te jong..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:52 schreef BrandX het volgende:
heel raar. iets vreemds meegemaakt, en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.![]()
oeeee ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef Koningin het volgende:
Goed, nog maar een uurtje werken.
En me dan voorbereiden op het nieuwe HP-boek voor het weekend.
achja weekend staat voor d deur he,hopenlijk morgen wat afleiding dan voel ik me weer beterquote:
wil je er over praten?of een topic ervoor openen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:25 schreef candygirl het volgende:
[..]
achja weekend staat voor d duer he,hopenlijk moprgen wat afgeleiding dan voel ik me weer beterdenk ik
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef sophie24 het volgende:
kut. maar opgelucht want operatie van mijn mama is goed gegaan
verder![]()
Goedzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef sophie24 het volgende:
kut. maar opgelucht want operatie van mijn mama is goed gegaan
verder![]()
zo--->quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:07 schreef Houniet het volgende:
bijna een paar dagen vrijnog een dagje werken
MOE dus
jetlag ??of zie op tege de berg was ??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:26 schreef Miam het volgende:
Terug van vakantie. het was leuk en voel me wel redelijk.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een heel goed idee.
* RealZeus naar de koekast rent.
![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:11 schreef Sjowhan het volgende:
Aangeschoten en moe...
Awwwwquote:Op zondag 22 juli 2007 06:18 schreef BloodyLotte het volgende:
ik kan gdvrdmm niet slapen. ik kan al weken niet fatsoendelijk slapen. heel m'n ritme is naar de klote.
Wat jij zegt.quote:Op zondag 22 juli 2007 06:18 schreef BloodyLotte het volgende:
ik kan gdvrdmm niet slapen. ik kan al weken niet fatsoendelijk slapen. heel m'n ritme is naar de klote.
De vakantie opzich was erg leuk, alleen de ruzie die zich voordeed op de terugreis was iets minder.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:42 schreef dvunz het volgende:
[..]
jetlag ??of zie op tege de berg was ??
quote:
chick ik maak me zorgen om jequote:Op zondag 22 juli 2007 12:14 schreef sophie24 het volgende:
chagerijnig
oh en voor de verandering.
kut.
Dan moet je nu eens niet langer wachten, maar actie, van je reet af komen. Enzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:50 schreef RealZeus het volgende:
ATM zou ik niets liever willen dan haar knuffelenen met haar door de regen lopen.
![]()
Damn, it's been a while since I felt this way.![]()
![]()
![]()
She knows already.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan moet je nu eens niet langer wachten, maar actie, van je reet af komen. Enzo.
OT: goed, beter, geweldig.
Same here, al dagenlangquote:Op zondag 22 juli 2007 17:44 schreef zwartedoos het volgende:
Enorm lui
Ach er kookt tenminste iemand voor jequote:Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
She knows already.![]()
![]()
alhoewel ik wel opgelucht ben dat ik van die onzekerheid af ben, maar goed, het is weer aan antwoord dat nog steeds twee kanten op kan al neigt het nu naar de foute kant.
OT: Honger. Er drijft een etenslucht vanuit de keuken mijn kamer in. Daarbij heb ik gezien dat erkruidenboter
in de koelkast staat.
![]()
Ja, noodgedwongen woon ik idd nog bij mijn moeder. Werkloos geweest en zo, en dat is een dure hobby. Maar als ik weer wat vastigheid heb dan is het even wat sparen en danquote:Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ach er kookt tenminste iemand voor je(of woon je soms nog bij je moeder??)
quote:
Ik zal me inhouden dit keerquote:Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, noodgedwongen woon ik idd nog bij mijn moeder. Werkloos geweest en zo, en dat is een dure hobby. Maar als ik weer wat vastigheid heb dan is het even wat sparen en dan![]()
klein detail: mijn stiefvader was aan het koken.
*wacht rustig op de afkeer posts die hier ongetwijfeld op gaan volgen. FOK! je weets
Nee, als ik me goed herinner is dat ook het eerste wat ik verteld heb en de reden waarom. Dan kan ze niet zeggen dat ze het niet weet. En mijn kamer wordt door mijn broertje van 11 al de bezemkast genoemd, het is een hok van 1.60 bij 3.20 en het is gehorig.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:26 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden dit keerMaar t werkt natuurlijk niet bevorderlijk op je liefdesleven, ga je mee naar mn kamer
![]()
Niet wachten op? Waar je t allemaal voor doet? Of wat andersquote:Op maandag 23 juli 2007 08:18 schreef scrub_nurse het volgende:
zo geen zin in mn klussen...maar t MOET gebeuren...oja en ik kan niet wachten![]()
Ik moet vanmiddag naar de dealer en had eik willen poetsen en opruimen voor die tijd...maar ik maak een deal met je, als jij me helpt met mn cv e.d. dan kom ik je helpenquote:Op maandag 23 juli 2007 09:15 schreef scrub_nurse het volgende:
mn nieuwe tattoo!!(heb je geen zin om me te komen helpen?
)
Kan ook vandaag wel? Want morgen wordt t mooi weer...anders kom effe op msnquote:Op maandag 23 juli 2007 09:22 schreef scrub_nurse het volgende:
ik help je wel met je cv, kom je me morgen helpen, kun je vandaag rustig aan doen![]()
oja OT:en
![]()
prima!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Kan ook vandaag wel? Want morgen wordt t mooi weer...
thnxquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Ynske het volgende:
Verdomde rot. Moeilijk. Onzeker. Verdrietig.
Geen zin meer in t leven
aargh wis je fobo als je er toch niks mee doetquote:Op maandag 23 juli 2007 17:11 schreef Lunar het volgende:
Gemengd.
Aan de ene kant voel ik me ontzettend blij.
Aan de andere kant voel ik me tsja... ik heb net een zwaar gesprek gehad en daar biechte iemand nogal enge dingen op![]()
Het moet nog een beetje op mij inwerken denk ik.
Yns toch...je laat me schrikken meid..quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef Ynske het volgende:
Verdomde rot. Moeilijk. Onzeker. Verdrietig.
Geen zin meer in t leven
Ja hoequote:Op maandag 23 juli 2007 17:12 schreef Laton het volgende:
[..]
aargh wis je fobo als je er toch niks mee doet
Ze had toch geen interesse? Hoe kan ze dan weggekaapt wordenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:58 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb toch ernstig de indruk dat ze voor mijn neus weg gekaapt wordt.
![]()
OK, laat ik het anders zeggen: ze wordt voor mijn neus versierd heb ik het idee en dat voelt uitermate kut.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ze had toch geen interesse? Hoe kan ze dan weggekaapt worden![]()
????????????????????????????????????????quote:
blowe terwijl je de griep hebt hequote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Raar. Draaierig, licht in m'n hoofd. Duizelig. Warmkoudwarmkoud.
zie jequote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb een soort van buikgriep en ik heb al uh, 2 maanden niet meer geblowd ofzo?
wil je erover prate ??quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh noes.
OT:
Verder ben ik wel opgelucht over dingen enzo.
misschien gaat ze alsnog hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh noes.
OT:
Verder ben ik wel opgelucht over dingen enzo.
Ik had iemand een smsje gestuurd met daarin een vraag, maar ik krijg van iedereen allemaal smsjes behalve van diegenequote:
tja shit happens enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:14 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik had iemand een smsje gestuurd met daarin een vraag, maar ik krijg van iedereen allemaal smsjes behalve van diegene.
Klopt, maar ach boeiend het leven gaat niet altijd over rozen heaquote:
indeedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:16 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Klopt, maar ach boeiend het leven gaat niet altijd over rozen hea.
Ik kreeg een ontvangsbevesting van mijn provider, dus hij is zeker aangekomen. Voor de rest kan het van alles zijn, ik merk het "binnenkort" wel, eerst even vijf weken op vakantiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:17 schreef dvunz het volgende:
[..]
indeed
maruh die persoon wel ontvange?lege gesm?beltegoed op ?sjago bui? etc etc
op vak heb je ook sms hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:23 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik kreeg een ontvangsbevesting van mijn provider, dus hij is zeker aangekomen. Voor de rest kan het van alles zijn, ik merk het "binnenkort" wel, eerst even vijf weken op vakantie.
Hehe, inderdaad maar je kunt niet afsprekenquote:
no thanx (ken ook wel eens normaal doenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad maar je kunt niet afsprekenen dat is eigenlijk hetgeen dat ik wilde. Thanks btw
.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef dvunz het volgende:
[..]
no thanx (ken ook wel eens normaal doen)
dan heb je wat om uit te kijke na je vakantie,als doorgaat![]()
Sterkte.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:45 schreef nietzman het volgende:
Ah, ook wakker gebeld met de mededeling dat er iemand uit het leven is gestapt?.
haha, toevallig... ik was ook 2 maanden tijdelijk gestopt... van t weekend weer begonnenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb een soort van buikgriep en ik heb al uh, 2 maanden niet meer geblowd ofzo?
What's wrong?quote:
R U talkin' to me?!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:07 schreef BloodyLotte het volgende:
Huilie.
Meis, alles komt echt wel op zijn pootjes terechtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef BloodyLotte het volgende:
No I'm talking about me.Maar nu ben ik geen huilie meer.
Ik mis jou ook!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:31 schreef birdydontfly het volgende:
chagrijnig en in de war.
oh en ik mis je nog steeds heel erg.
Okeejquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:21 schreef BloodyLotte het volgende:
No I'm talking about me.Maar nu ben ik geen huilie meer.
gelukkigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik mis jou ook!!.
Ik voel me slaperig door medicijnen.
Het broertje van m'n ex.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef Lunar het volgende:
Sterkte.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Verdrietig. Echt serieus, ik ben verdomme geen stuk vuil dat je gewoon even aan de kant zet.
Dat is bizarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het broertje van m'n ex.
Na onderzoek van de recherche bleek dat 'ie gestikt is in het touwtje van z'n slaapzak. Haroe blik op je eigen sterfelijkheid..
FF flink boos op de (eventuele nieuwe) verhuurder.quote:
Ga van je eigen kracht uit en probeer boven die opmerkingen/reacties te staan. Mensen weten niet 't hele verhaal en gooien dan maar wat in de ruimte.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik wou dat het me niet zoveel deed, maar soms zijn de confrontaties dat je geen 'normaal' leven kunt hebben omdat je ziek bent nog erg pijnlijk. En hoewel ik besef dat ik niet van mensen kan verlangen daar altijd rekening mee te kunnen houden of na te denken over wat ze doen en zeggen, kan die onnadenkendheid me soms erg kwetsen. Maar dat is helaas mijn probleem, want ik zou er beter mee om moeten kunnen gaan. Vooralsnog
Geluisterdquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:12 schreef B-FliP het volgende:
1 van de nieuwe tracks is online the beluisteren op de B-FliP MySpace ...
Begint te spelen als je de link opent...
OT: Content...
Ligt eraan waar je van houdquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:45 schreef zwartedoos het volgende:
GeluisterdBegon leuk, toen wat minder einde werd beter en op t laatste weer kut
![]()
omg echt waar?? ik was mn beurs vandaag kwijt...hij zat in n vuilniszak klaar om weggegooid te wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme m'n LL-kaartjes kwijt, ik weet zo 1-2-3 niet meer waar ik ze gelaten heb
Ik heb ze 'n hele tijd terug besteld en zijn in 'n discrete envelop binnengekomen via de post. Ik had ze (dacht ik) veilig opgeborgen, maar daar liggen ze dus niet (meer) .. Hopelijk kan m'n vriendin strax zeggen waar ze liggen, al vroeg ze vorige week nog waar ik de tickets had liggen .. Dus waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:41 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
omg echt waar?? ik was mn beurs vandaag kwijt...hij zat in n vuilniszak klaar om weggegooid te worden![]()
kun je je nog herinneren stap voor stap wat je deed toen je thuiskwam met je kaartjes?
OT: *zucht* t begint erop te lijkenen lekker veel goede leuke plannen
maar ze kosten wel veel geld
![]()
Bummer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme m'n LL-kaartjes kwijt, ik weet zo 1-2-3 niet meer waar ik ze gelaten heb
Ben ik mee gestopt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:51 schreef nixxx het volgende:
sommige mensen zijn zoooooooo koppigdie moet je echt eens verstand in hun hoofd kunnen praten ..aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrghhhhhhhh
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kan er met m'n pet niet bij, waar heb ik die dingen gelaten ..
Hele huis op de kop gezet voor de LL-kaartjes maar helemaal nix nada noppes, ongelofelijk
Zeg dat wel, ik baal er zo gruwelijk van .. Ben echt in staat hier alles kort en klein te slaan.quote:
Jee, dat is balen zeg!! Ik hoop dat je ze alsnog ergens kan vinden en dat Ticketservice mee wil werkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik baal er zo gruwelijk van .. Ben echt in staat hier alles kort en klein te slaan.
Zojuist maar 'n mail naar Ticketservice gestuurd, in de hoop op .. Maar ik weet 't antwoord al gok ik zo
Ze kunnen toch niet weg zijn? Heb je al bij het oud papier gekeken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik baal er zo gruwelijk van .. Ben echt in staat hier alles kort en klein te slaan.
Zojuist maar 'n mail naar Ticketservice gestuurd, in de hoop op .. Maar ik weet 't antwoord al gok ik zo
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef nixxx het volgende:
ja.... nu wel goed kut..
oooo wat vreselijk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
@ Miam: dank je, ik hoop ook dat ze iets voor me kunnen/willen betekenen, al is 't tegen administratiekosten of zo
@ zwartedoos: oud papier gaat hier 1 keer per maand weg of zo, toevallig vorige week nog weggebracht. Dus als 't daar al bij zou zitten, dan is 't nu geperst en wel op weg naar 'n volgende bestemming
OT: moe en koppijn .. Toch redelijk geslapen, maar zodra ik wakker werd weer dat vervelende gevoel
Zojuist 'n mail van Ticketservice gehad met de vraag of ik alle gegevens wil opsturen naar ze, dan gaan ze kijken of ik duplicaattickets kan krijgen. Nog steeds goede hoop dusquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
oooo wat vreselijk!ik hoop echt dat je ze op mirakuleuze wijze nog vindt....
OT: ja gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |