Praat er maar over meisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:52 schreef BrandX het volgende:
heel raar. iets vreemds meegemaakt, en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.![]()
Er is zelfs een heel topic overquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel topic over:Y
'Geestelijke' connectie... wat ik nu mee heb gemaakt, raar!
En ik voel me prima!*O*
Lekker werken*O*
Geen zin momenteel, misschien een andere x.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
check 'Geestelijke' connectie... wat ik nu mee heb gemaakt, raar! en je weet genoeg
Woensdagavond overleden....quote:Op zondag 10 juni 2007 00:01 schreef teig het volgende:
klote, net gehoord dat een client van dewoongroep waar ik werk echt heel erg ziek is. Niet lang meer te leven heeft....
GVD het meisje is 19.....
Jtje... Zou niet moeten kunnen... iig erg veel sterkte toegewenst!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:07 schreef teig het volgende:
Woensdagavond overleden....
19 dat is toch veel te jong..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:52 schreef BrandX het volgende:
heel raar. iets vreemds meegemaakt, en nu weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet.![]()
oeeee ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef Koningin het volgende:
Goed, nog maar een uurtje werken.
En me dan voorbereiden op het nieuwe HP-boek voor het weekend.
achja weekend staat voor d deur he,hopenlijk morgen wat afleiding dan voel ik me weer beterquote:
wil je er over praten?of een topic ervoor openen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:25 schreef candygirl het volgende:
[..]
achja weekend staat voor d duer he,hopenlijk moprgen wat afgeleiding dan voel ik me weer beterdenk ik
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef sophie24 het volgende:
kut. maar opgelucht want operatie van mijn mama is goed gegaan
verder![]()
Goedzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:26 schreef sophie24 het volgende:
kut. maar opgelucht want operatie van mijn mama is goed gegaan
verder![]()
zo--->quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:07 schreef Houniet het volgende:
bijna een paar dagen vrijnog een dagje werken
MOE dus
Forum Opties | |
---|---|