Tekent voor 4 jaar dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef planethugo het volgende:
gesprekken genoeg geweest, wil 'm nu weleens zien poseren met een roda shirt, al zegt dat tegenwoordig ook nog niet alles :p
*Checkquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er allemaal richting Venlo volgende week?
quote:
Ze moeten zijn poten onder zijn lijf uitstampen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef Schimpie het volgende:
Waarom kan die Agustien nu opeens wel voetballen?
Het is ook echt niet te geloven hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef Schimpie het volgende:
Waarom kan die Agustien nu opeens wel voetballen?
Wie nog dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:44 schreef DarkShine het volgende:
Willem II verkoopt hun twee beste spelers vandaag dus. De eerste nacompetitie club is bekend.
El Hamdaoui naar AZquote:
Jupiler League, here comes Willem IIquote:
en:quote:Hadouir nog niet inzetbaar tegen VVV
Nieuwe Roda-aanwinst Anouar Hadouir kan nog niet meedoen in de derby tegen VVV komende zondag. De speler is niet speelgerechtigd omdat de KNVB te laat op de hoogte was van de transfer.
Een speler moet vóór vrijdagmiddag 12 uur zijn aangemeld om in het aansluitende weekeinde in actie te mogen komen. Roda haalde die deadline niet omdat de overname van de Willem II-speler niet op tijd was afgerond.
wat is `t nou? mag ie nou spelen of niet? als ie niet speelgerechtigd is hoef je `m ook niet bij de selectie te nemen?quote:Hadouir meteen bij selectie voor zondag
De transfersage met als hoofdpersoon Anouar Hadouir is vandaag eindelijk ten einde gekomen. De aanvaller vertrekt voor zo'n 700.000 euro naar Roda JC. Hij tekent daar voor vier jaar. Trainer Raymand Atteveld had een verklaring klaar.
"Het was een moeilijk verhaal. We zijn vooral opgelucht dat we hem hebben binnen hebben. We hadden een plan B en zelfs een plan C. Maar gelukkig hebben we daar niet op over hoeven schakelen. Zondag, in de wedstrijd tegen VVV, zit Hadouir in principe al bij de selectie. Zaterdag traint hij voor de eerste keer mee."
Roda JC lijkt inmiddels uitgewinkeld op de transfermarkt.
denk het niet omdat hij niet voor 12 uur is aangemeld bij de KNVB. ( want toen was het volgensmij ook nog niet rond )quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Las net deze 2 berichten op de WSU site:
[..]
en:
[..]
wat is `t nou? mag ie nou spelen of niet? als ie niet speelgerechtigd is hoef je `m ook niet bij de selectie te nemen?
dat dacht ik ook. vreemd dat ze dan toch schrijven dat hij bij de selectie zit...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
denk het niet omdat hij niet voor 12 uur is aangemeld bij de KNVB. ( want toen was het volgensmij ook nog niet rond )
Nou vond ik ook de verdediging van VVV zwak. Zei Wetzel zelf ook.quote:Op zondag 2 september 2007 15:26 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een fantastische aanval hebben we. Met Hadouir op de plek van Janssen is er helemaal geen houden meer aan.![]()
![]()
![]()
Dat hangt natuurlijk altijd met elkaar samen, maar ik heb schitterende combinaties gezien en we hebben in ieder geval een aanval waar constant dreiging van uitgaat.quote:Op zondag 2 september 2007 16:17 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou vond ik ook de verdediging van VVV zwak. Zei Wetzel zelf ook.
Waar Alves in zijn 2de seizoen met wegblijven begon deed Yulu dit echter direct na het ondertekenen van zijn contract.quote:Op maandag 3 september 2007 08:41 schreef Robjuhhh het volgende:
Yulu-Matondo wordt gewoon de Alves van komend seizoen![]()
Dat lijkt me wat overdreven. Maar een aanval met Oper en Yulu Matondo en op de flanken Lamah en Hadouir gaat heel wat tegenstanders dol spelen.quote:Op maandag 3 september 2007 08:41 schreef Robjuhhh het volgende:
Yulu-Matondo wordt gewoon de Alves van komend seizoen![]()
Na gisteren no-way!quote:Op maandag 3 september 2007 14:40 schreef blueangel_ het volgende:
Yulu Yulu Yulu
Krijgen we 'm niet terug?
NEE!quote:Op maandag 3 september 2007 14:40 schreef blueangel_ het volgende:
Yulu Yulu Yulu
Krijgen we 'm niet terug?
had ik gezien ja, toen jason oost net naast schoot was dat geloof ik he. Zag er gewoon uit als een keeper die een verdediger nog even wakker probeert te houden. Dat Sonkaya ertussen kwam had ik niet gezienquote:Op maandag 3 september 2007 14:07 schreef DarkShine het volgende:
Iemand nog meegekregen heo de Fauw en Castro tegen elkaar tekeer gingen tegen het einde? Stond volgens mij nog 3-4 en het was volgens mij Sonkaya die ertussen sprong (kan ook een andere speler van Roda zijn wat ertussen sprong).
Mag zag er niet uit alsof ze veel van elkaar kunnen hebben...
Ze gingen behoorlijk tegen elkaar tekeer, en ook toen de Fauw werd weggehaald door een andere Roda speler en Castro naar zijn eigen goal liep ging het bekvechten verder...quote:Op maandag 3 september 2007 16:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
had ik gezien ja, toen jason oost net naast schoot was dat geloof ik he. Zag er gewoon uit als een keeper die een verdediger nog even wakker probeert te houden. Dat Sonkaya ertussen kwam had ik niet gezien
Roda kennende tekent die eind van het seizoen bij en vertrek volgend jaar vlak voor sluiten transfermarktquote:Als Yulu blijft scoren dan zal die volgend seizoen zeker weer verkocht worden maar dat boeit niet als het voor Kone achtige bedragen is, de lijken zullen nu toch langzamerhand uit de kast zijn en als je dan iemand verkoopt kan je opeens veel meer uitgeven, zie hoe Heerenveen dat de laatste jaren gedaan heeft, opeens kon men Alves halen voor 4/5 miljoen omdat ze Huntelaar en Samaras verkocht hadden
busje 2 de gekste, geen plee in de bus, dan maar tegen de schuifdeuren op pissen, liep gelukkig vanzelf weg....quote:Op maandag 3 september 2007 16:56 schreef Professional het volgende:
Geslaagd dagje Venlo, alleen het feit dat het bier op was en dat bus 3 van het Fanproject zo dood bleek te zijn was minder.
Het komische moment van de dag: het Pipi-lied met Yulu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |