Plasterk, wil jij me nog even vertellen wat een ranslap is?? Daar ben ik nu helemaal door geintrigeerd namelijk.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef Plasterk het volgende:
correct
Volg je de gouden kooi?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Plasterk, wil jij me nog even vertellen wat een ranslap is?? Daar ben ik nu helemaal door geintrigeerd namelijk.....
In Ierland zeker???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:37 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Volg je de gouden kooi?
Jaap gebruikt altijd een ranslap (zoals hij het zelf noemt) om andere bewoners te irriteren.
een vieze lap maar bekend geworden door Jaap in de Gouden Kooiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In Ierland zeker???
Maar nou weet ik nog niet wat het dan is......
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Plasterk het volgende:
[..]
een vieze lap maar bekend geworden door Jaap in de Gouden Kooi
Nieuwsgierig Aagje!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En daar heb ik nou bijna niet van geslapen!!!![]()
Sorry voor de vertraging...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef ElizabethR het volgende:
Tasmaanse duivel
quote:
je kan alle afleveringen en de livestreams op tien.tv kijken of naar de gouden kooi subforum gaat, maar denk niet dat je daar de behoefte aan hebt.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:54 schreef Aereatheas het volgende:
redbone?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Wounded knee natuurlijk.
Dat heb je goed gedacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
maar denk niet dat je daar de behoefte aan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |