Ga in de kroeg zitten bier zuipen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dit is m'n eerste dag van m'n vakantie..
Maar als je weken regen en 15 graden gewend bent, is 40 wel ff slikken. Zeker in een stad met auto's en een hoop hoge gebouwen. Dus vandaar dat ik even zit te genieten van de airco.
Maar wat ik doe in mijn vakantie heeft echt helemaal niets met Ajax te maken......
Heb je antwoord op de rest van m'n post misschien?
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Griekse goden daar ja
AFC AJAX
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een tijdsverschil met hier en griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
Al dat offtopic gelul, kan het niet weer gewoon over Ajax gaan hier? Voor SC ga je maar naar Hools.
Mathijssen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!
Stam moeten ze klonenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maar ik denk toch wel zeker dat we verdedigers nodig hebben. Stam is volgend jaar ook weg, dan heb je alleen maar broekies.. We hebben toch nog zeker een verdediger nodig die kan tippen aan Stam!
quote:
Dan maar hopen volgend jaar dat Sevilla het niet in hem ziet zitten, kan hij naar Ajax komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:12 schreef BonJovi het volgende:
hij word verhuurd aan Sevilla.
Donk gaat een heel duur grapje worden vrees ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
![]()
Zie het wel zitten in Donk, die slippertjes krijgen we er wel uit...
AZ wordt dit jaar vierde, Ajax eerste en iedere AZ'er wil dan graag naar Ajax.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Donk gaat een heel duur grapje worden vrees ik.
Niet klaar maar is idd wel een goeie optie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Volgend jaar is Gregory van der Wiel er klaar voor
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AZ wordt dit jaar vierde, Ajax eerste en iedere AZ'er wil dan graag naar Ajax.
Louis van Gaal presteerde overigens in het verleden (seizoen 1994/95) ook al eens alleraardigst met een hele jonge selectie, verschil is alleen dat zijn club zich toen wél voor de CL geplaatst had.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.
Nou ja, hij had toen wel een Blind en een Rijkaard tot z'n beschikking.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Louis van Gaal presteerde overigens in het verleden (seizoen 1994/95) ook al eens alleraardigst met een hele jonge selectie, verschil is alleen dat zijn club zich toen wél voor de CL geplaatst had.
Dat is wel heel erg laag. De selectie is net zo jong als vorig jaar volgens mij, en wie deed er tot de laatste speeldag mee aan de titel?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
AZ mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen, m.i. Zelfs hier in het Ajax topic ligt de gemiddelde leeftijd nog hoger dan bij AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |