Ik denk als je 3 meter van een druk spoor woont praat je wel anders.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef Niec het volgende:
Het geluid van een trein in NOOIT overlast, prachtig geluid
Maar meestal was dat spoor daar al toen jij er kwam wonenquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik denk als je 3 meter van een druk spoor woont praat je wel anders.
Ik zou er zo voor tekenen, voor mn ouwe dag, langs een drukke hoofdlijn. Ideaalquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:35 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ik denk als je 3 meter van een druk spoor woont praat je wel anders.
Vooral het vertrekken van ICMquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef Niec het volgende:
Het geluid van een trein in NOOIT overlast, prachtig geluid
True, was me ook opgevallen recentelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:43 schreef Wadloper het volgende:
Had het niet iets met het materiaal te maken wat bij de remmen hoort?
ICM stinkt inderdaad heel erg als het remt momenteel.
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:21 schreef Hr-Flip het volgende:
De remblokjes worden zowat elk half jaar vervangen en de Remschijven als de wielen versleten zijn.
Als je denkt dat de remmen pas na de eerste revisie vervangen worden (dus na 20 jaar) hoop ik niet dat je ook zo met je auto omgaat.
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:13 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik zou er zo voor tekenen, voor mn ouwe dag, langs een drukke hoofdlijn. Ideaal
ICM is heerlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:01 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Vooral het vertrekken van ICM![]()
Maar dan wel vanaf stel 4050, daaronder hebben het weer niet![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zo, weer terug van een verschrikkelijk toffe interrail vakantie
Morgen maar eens hier een zooi foto's neerplempen van treintjes uit Duitsland, Oostenrijk, Hongarije, Slovenie en Italie
Dat de 4023 de laatste jaren er nog steeds zo uitzag is eigenlijk ook een extraatje geweest, oorspronkelijk werd gezegd dat het maar tot ergens in zo 2005 zou zijn, omdat dan het contract met het Groninger Museum afliep.quote:
Donderdag 26 juli 2007 - 21:46:26quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:49 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat zijn die somda lui een stel losers zeg. Ze kunnen niet eens tegen negatieve feedback...
Ik schreef dit:
Een doorkomststaat is toch een compleet overzicht van alle doorkomsten van alle treinen. Nog even daar gelaten dat goederen er (nog) niet instaan, wat een bijzaak is. Wat er nu online staat is een regelrechte kopie uit het spoorboekje. De enige informatie die echt interessant is, zijn doorkomsten van treinen die ergens niet stoppen. Het woord doorkomst zegt het ook eigenlijk al. En dat mist er nu dus. Een pijnlijke misser.
Bericht verwijderd met blabla hoop gelul over dat het te negatief is undsoweiter. Kansloze paupers daar. Face it, somda is DEAUD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |