Weten waar je heen wilt, en dan zie je wel hoelaat een trein gaatquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoe plan je onderweg dan, als je geen spoorboekje hebt...
Was ook niet echt volle bakquote:De tien reizigers uit de passagierstrein zijn met bussen naar Breda gebracht
Uniek plaatje van de 238, want de kop mist namelijk nog de Arriva stickerquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Wadloper het volgende:
[..]
[[url=http://img170.imagevenue.com/loc140/th_38179_IMG_2_007_122_140lo.jpg]afbeelding][/URL]
Hier een foto van de 238![]()
Volgens het artikel zijn de passagiers naar Breda gebracht, dus dan zou het niet de stopper naar West moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Neuh stoppertje Tilburg -> Tilburg West is vaak behoorlijk leeg
Ik vind hem zo veel mooier, heeft wel iets stoers namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uniek plaatje van de 238, want de kop mist namelijk nog de Arriva sticker![]()
Ik speel(de) het ook, alleen doen sommige treinen het niet... consist bestanden zijn spontaan verdwenen enzo, terwijl ik niets gewijzigd hebquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:34 schreef Niec het volgende:
Zijn er mensen hier die MSTS spelen? Ikku wel:P
Ga nu ff spelen![]()
Want daar was iets bijzonders aan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat ik toen bij de werkzaamheden in Leeuwarden niet geplaat heb dat de trein naar Hlgh van perron 4 vertrok en die naar Sneek/Stavoren van perron 5a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |