Je wilt het weten voor de series waar het een zooitje is bedoel je? Want over het algemeen blijft de inzet de hele dag hetzelfde namelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef Niec het volgende:
Ik heb het meer over welke treinnummersniet per se de series
Waarom niet? Wat is er gebeurd dan en/ of waarom is het weg? (Ik heb het compleet niet gevolgd.)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik denk zelfs dat dat nooit meer terugkomt.
De liefhebbers houden de wiki wel bijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Materieelvoorspelling is makkelijk uit je hoofd te leren, zie wikipedia voor de standaardinzet van het materieel. Daar hebben alleen kindertjes van 12 nog somda voor nodig
Ligt eraan of dat enkelspoor weer een beetje op orde is. De spits-sneltreinen Leiden-Utrecht werden vorig jaar opgeheven vanwege de bedroevende staat van dat spoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Zolang het enkelspoor is zie ik daar niet zo snel een frequentieverhoging plaatsvinden...
Dat is vaak zo, Plan V in de 5600 's avondsquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef Willy84 het volgende:
Vanavond 2x Plan V in de stoptrein Utrecht-Zwolle
Trein 5675 vertrek 21.12
De 445 V
De 818 A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |