Omdat je het expres negeert, maar even een herhalinkje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Gelukkig is ze haar verschrikkelijke accent niet kwijt.
Elseetje, jij klonk toch hetzelfde als Halsema?
Vertel 'ns appeltje, hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat je het expres negeert, maar even een herhalinkje.
Omdat je dat mij zelf verteld hebt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:43 schreef Elseetje het volgende:
Vertel 'ns appeltje, hoe kom je daarbij?
Hier?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Omdat je dat mij zelf verteld hebt?
Zie je wel, je kunt het wel, die agenda's inpassen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
Hier?
gezien, jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Melkert verknalt het ook in de VS. Uitgekotst en wel.
PJO, je hebt een milde obsessiequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zie je wel, je kunt het wel, die agenda's inpassen!
Nee, anders had ik het wel gequote.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:48 schreef Elseetje het volgende:
Hier?
Noem het maar een grote. Geen homorloze, linkse vegawijven voor mij meer.quote:
Agema is toch single?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:00 schreef PJORourke het volgende:
Me for Eva Braun.
En gehandicapt (althans ze kreeg een wajong uitkering ofzo meen ik). Past dus prima.quote:
Ze heeft nog nooit een baan gehad die niet betaald werd uit overheidsgeld ... als ik mij dat goed weet te herinneren.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:07 schreef du_ke het volgende:
En gehandicapt (althans ze kreeg een wajong uitkering ofzo meen ik). Past dus prima.
Daar had die Eerdmans toch ook last vanquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit een baan gehad die niet betaald werd uit overheidsgeld ... als ik mij dat goed weet te herinneren.
With friends like that ... etc.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:11 schreef du_ke het volgende:
maar ook goed aan ons land men betaalt de eigen tegenstanders.
eerder what doesn´t kill you makes you stronger.quote:
Hmmm. Te mild voor mij, vrees ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Agema is toch single?
Tijdens het sexen gewoon heel hard subsidie roepen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:23 schreef PJORourke het volgende:
Hmmm. Te mild voor mij, vrees ik.
Krijgt ze te maken met Mr Floppy. Vooral rond 1 april.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijdens het sexen gewoon heel hard subsidie roepen.![]()
http://www.trouw.nl/laats(...)ard_uit_naar_Melkertquote:
(Novum) - Ad Melkert, tweede man van de ontwikkelingsorganisatie UNDP van de Verenigde Naties, moet opstappen of anders ontslagen worden. Dat zei de oud-ambassadeur van de VS bij de VN John Bolton vanavond in actualiteitenrubriek Nova.
Bolton hekelt de opstelling van Melkert in het onderzoek naar de besteding van UNDP-gelden in Noord-Korea. Melkert zou dit onderzoek frustreren en ontkennen dat er een probleem is. Volgens Bolton, die tegenwoordig werkt voor de conservatieve denktank American Enterprise Institute, zijn gelden voor humanitaire doeleinden in de handen beland van het dictatoriale regime, dat het geld voor eigen doeleinden zou hebben gebruikt.
Bolton noemt het gedrag van Melkert 'onbegrijpelijk' en 'ondiplomatiek'. De Nederlander zou niet de juiste mentaliteit hebben om als bestuurder voor een internationale organisatie als het UNDP te werken. De Amerikaan waarschuwde dat zijn gedrag consequenties kan hebben voor de bijdrage van de VS aan het UNDP. Hij zei er geen bezwaar tegen te hebben als er een andere Nederlander wordt benoemd in de plaats van Melkert.
Volgens sommigen komt de kritiek op Melkert voor uit de kwestie-Wolfowitz. De Amerikaan Paul Wolfowitz moest aftreden als topman van de Wereldbank omdat hij zijn toenmalige vriendin aan een baan en salarisverhoging had geholpen. De aanvallen op Melkert zouden sindsdien zijn toegenomen vanwege Melkerts opstelling in de zaak. Melkert wilde nog niet reageren in Nova.
Revenge is sweet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bolton haalt hard uit naar Melkert
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)ard_uit_naar_Melkert
Melkert ontmaskerd als communistenvriendje.
Bolton. Wat heeft die nog ergens over te zeggen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
Bolton haalt hard uit naar Melkert
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)ard_uit_naar_Melkert
Melkert ontmaskerd als communistenvriendje.
Goed zo. Ga van de weg.quote:Het aantal 55-plussers dat na een fietstochtje in het ziekenhuis, of erger nog, op de begraafplaats beland, is de afgelopen jaren dramatisch gestegen. Dat meldt de Stichting Consument en Veiligheid.
Fietsen is een favoriete bezigheid onder senioren. Vooral met mooi weer zijn ze massaal op de wegen en fietspaden te vinden. De keerzijde hiervan is het hoge aantal ongelukken. Ieder jaar komen ongeveer 3.400 mensen van 55 jaar of ouder in het ziekenhuis terecht vanwege een fietsongeval. Tussen 2001 en 2005 is het aantal ziekenhuisopnamen met 21 procent gestegen. Ieder jaar overlijden 110 ouderen aan de gevolgen van een fietsongeval. De helft is 75 jaar of ouder.
Niets, volgensmij is hij nu ambteloos burger.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bolton. Wat heeft die nog ergens over te zeggen?
Vrije markt, je wacht toch welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:59 schreef Fastmatti het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom leveranciers nooit komen op het tijdstip dat je afspreekt![]()
Hmm. Speciale regeling als je religieus bent....quote:Geestelijken makkelijker naar Nederland
Het wordt makkelijker voor buitenlandse geestelijken om in Nederland te komen werken.
SGP
Dat heeft minister Donner van Sociale Zaken besloten, meldt de Volkskrant. Aanleiding voor de wetsverandering is een vraag van de SGP over een Zuid- Afrikaanse dominee die geen vergunning kreeg. Door de wijziging kunnen ook zo'n 40 moskeeën die zonder imam zitten, op zoek naar een nieuwe imam.
Verheugd
De maatregel is opmerkelijk, omdat het vorige kabinet-Balkenende er alles aan deed om imams in Nederland op te leiden en niet uit het buitenland te halen. Moslimorganisaties reageren verheugd op de versoepeling van de regels.
Welk idee?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef Fastmatti het volgende:
Vind het een belachelijk idee. Komt uiteraard weer van zo'n subsidiespons.
Als het aan mij had gelegen hadden de onderdelen die er al zijn al een tijdje geleden door de winkelruit gelegenquote:
Nu was ik net een beetje cynisch, maar waarom mag je niet aan oudjes voorstellen dat ze misschien zijwieltjes moeten kopen als ze vallen?quote:
Nederland kan ook wel een ACLU gebruiken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm. Speciale regeling als je religieus bent....
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:05 schreef Fastmatti het volgende:
Zijjwieltjes voor bejaarden.
Omdat het ongetwijfeld gesubsidieerd moet worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nu was ik net een beetje cynisch, maar waarom mag je niet aan oudjes voorstellen dat ze misschien zijwieltjes moeten kopen als ze vallen?
Dan zul je eerst iets moeten hebben zoals een first amendment dat zoiets gewoon illegaal maakt. De ACLU haalt zijn macht natuurlijk uit de Amerikaanse grondwet waarop getoetst kan worden - iets dat wij niet hebben.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nederland kan ook wel een ACLU gebruiken.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat het ongetwijfeld gesubsidieerd moet worden.
Uiteraard. Je wil toch niet op je geweten hebben dat jouw gestolen geld voor wat anders gebruikt wordt en dat een oudje op z'n bek gaat!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:09 schreef Fastmatti het volgende:
Omdat het ongetwijfeld gesubsidieerd moet worden.
Het bisdom Groningen heeft priesters uit Colombia gehaald en geplaatst in oorden als Zwartemeer (bij Emmen achteruit en dan ergens het veen in, eind van de wereld ongeveer)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:03 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm. Speciale regeling als je religieus bent....
Omdat het voorstel van een subsidiespons komt. Je weet wel zo'n organisatie die opkomt voor de belangen van het milieu fietsers.quote:
quote:Overheden pakken files op A10 rond Amsterdam aan
Uitgegeven: 20 juli 2007 10:58
Laatst gewijzigd: 20 juli 2007 11:09
AMSTERDAM - De filedruk op de ringweg A10 rond Amsterdam moet de komende jaren minder worden door een aantal maatregelen.
De gemeente Amsterdam, de provincie Noord-Holland, de Stadsregio Amsterdam en Rijkswaterstaat hebben hierover afspraken gemaakt, zo is vrijdag bekendgemaakt.
Informatiepanelen in Amsterdam zelf en op de toevoerwegen naar de A10 gaan reizigers informeren over de verkeerssituatie op de snelweg. Ook komen er meer zogeheten doseerinstallaties: verkeerslichten die de stroom auto's die de snelweg op rijden, reguleren. Verscheidene in- en uitvoegstroken worden aangepast, zodat ze meer verkeer kunnen verwerken.
Dit alles moet er toe leiden dat de doorstroming op de ringweg verbetert, waardoor er minder vaak en minder lange files staan. Uit berekeningen blijkt dat automobilisten dan 5 procent tot 10 procent minder tijd in de file staan.
Provinciale wegen
De betrokken partijen hebben afgesproken dat het verkeer op de provinciale en gemeentelijke wegen rond de hoofdstad niet drukker mag worden door de maatregelen.
De gemeente Amsterdam, de provincie Noord-Holland, de Stadsregio Amsterdam en Rijkswaterstaat besloten in oktober vorig jaar gezamenlijk de files op de A10 aan te pakken. Ze gaan de plannen tussen komend najaar en eind 2008 uitvoeren.
Is artikel 1 uit onze grondwet eigenlijk niet bruikbaar in dit opzicht?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan zul je eerst iets moeten hebben zoals een first amendment dat zoiets gewoon illegaal maakt. De ACLU haalt zijn macht natuurlijk uit de Amerikaanse grondwet waarop getoetst kan worden - iets dat wij niet hebben.
Religieuzen aan de macht en ze kunnen het gewoon niet laten om hun religieuze club boven de anderen te verheffen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het bisdom Groningen heeft priesters uit Colombia gehaald en geplaatst in oorden als Zwartemeer (bij Emmen achteruit en dan ergens het veen in, eind van de wereld ongeveer)
Je kunt in Nederland niet toetsen aan de grondwet dus je kunt het gewoon niet aanvechten. Al lijkt het mij inderdaad in strijd met het principe:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is artikel 1 uit onze grondwet eigenlijk niet bruikbaar in dit opzicht?
quote:Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Heb ik in dat nieuwsberichtje iets over het hoofd gezien? Heb alleen maar wat feiten opgesomd gezien maar geen voorstel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat het voorstel van een subsidiespons komt. Je weet wel zo'n organisatie die opkomt voor de belangen van het milieu fietsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |