Ik woon naast het Spinnewiel ... ik zie je zo wel pissenquote:
Mijn digicam is stuk, dus wees niet bang. Ik zal als je klaar bent een biertje uit het raam gooien, heb je wat voor onderweg terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:50 schreef Tennessee het volgende:
k, maar niet stiekem foto's maken en op Fok! zetten he!!!
Laan van NOI .. maar je moet wel opschieten, mijn pokertournement begint zo. Moet even 500 eetjes winnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:55 schreef Tennessee het volgende:
k, maar ik ben eerst nog even mijn pizza aan het eten en dan moet ik ook eerst nog even wat drinken want ik was net naar de wc geweest...
Spinnewiel, spinnewiel, waar is dat?
oww.. ja maar zo snel lukt dat me niet... ben net geweest... en LvNOI is best wel ver eigenlijk... Gaat niet echt lukken ben ik bang... Wat voor pokertournement?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Laan van NOI .. maar je moet wel opschieten, mijn pokertournement begint zo. Moet even 500 eetjes winnen.
Das inderdaad naast het Chinese restaurant. Dan zijn wij elkaar vast wel een keer op de Theresiastraat tegengekomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:55 schreef Charisma het volgende:
Spinnewiel,met dat peking restaurant toch ? woon daar ook om de hoek , twee straten verder op , sta ik nu eigenlijk op de kaart ?![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef Tennessee het volgende:
hee RATMEN, ik bedoelde er vannacht niets vervelends mee hoor, dat van tegen je gevel plassen... Was moe en melig en ongeïnspireerd... Dat je het niet verkeerd opvat of zo... Nogmaals bedankt voor het biertje trouwens!
Euhm, nee hoor. Ik vat het niet verkeerd opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef Tennessee het volgende:
hee RATMEN, ik bedoelde er vannacht niets vervelends mee hoor, dat van tegen je gevel plassen... Was moe en melig en ongeïnspireerd... Dat je het niet verkeerd opvat of zo... Nogmaals bedankt voor het biertje trouwens!
coolquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Euhm, nee hoor. Ik vat het niet verkeerd op.
daar sta ik elke ochtend te wachten bijj dat kut stoplichtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:21 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das inderdaad naast het Chinese restaurant. Dan zijn wij elkaar vast wel een keer op de Theresiastraat tegengekomen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar sta ik elke ochtend te wachten bijj dat kut stoplicht
dat kan ook niet anders daarquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:43 schreef Addict89 het volgende:
Ik fietste er ook 6 jaar lang langs, met al die auto's die te dicht langs de stoeprand staan daar. Altijd.![]()
ja die staan dan perfect op de rijbaan voor links afquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:47 schreef Addict89 het volgende:
Sommigen staan anders prima op voldoende afstand van de stoep.
Ik doe altijd me best om er juist wel één te rakenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die staan dan perfect op de rijbaan voor links af
die fietsers zijn kut.
als je vooraan bij het stoplicht staat komen ze links rechts en voor je staan met de fiets. Bij het wegfietsen lekker slingeren en dan is het een hele klus om er niet 1 aan te raken.
Nee, die staan gewoon niet straks langs de stoeprandquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die staan dan perfect op de rijbaan voor links af
die fietsers zijn kut.
als je vooraan bij het stoplicht staat komen ze links rechts en voor je staan met de fiets. Bij het wegfietsen lekker slingeren en dan is het een hele klus om er niet 1 aan te raken.
ik ben blij dat mijn auto geen schade meer heeft na dat ik die fietser geschept hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik doe altijd me best om er juist wel één te raken
Whahaha, ja psies! Daar heb ik me ook menigmaal aan geergerdquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:43 schreef Addict89 het volgende:
Ik fietste er ook 6 jaar lang langs, met al die auto's die te dicht langs de stoeprand staan daar. Altijd.![]()
die zullen wel nat zijnquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Weer terug vanuit het plakkerige Rotterdam, wat een kutstad is dat toch. Maar wel leuk:
[afbeelding]
Ik heb mn oren ook duidelijk geen plezier gedaan vandaag, damn wat maken die dingen een herrie. Volgend seizoen echt zo naar een echte race!
Mooie foto'squote:Op zondag 19 augustus 2007 20:28 schreef 4-elements het volgende:
Lol, ik was ook weer autootjes aan het kijken in R'dam. Ik stond op het Hofplein, jij op de Coolsingel zo te zien?![]()
[afbeelding]
Een echte race is helaas zo duur. Wel al twee keer geweest (Nurburgring en Hongarije), super om het eens te beleven. De laatste jaren hou ik het echter bij DTM, WTCC of F3 op Zandvoort. Veel goedkoper en de races zijn leuker.![]()
Sorry maar ik ga met me schoonvaderquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Neem mij mee, Neem mij mee
Uiteindelijk idd op de Coolsingel belandt. Eerst helemaal het parcours langsgelopen en hier en daar ff gekeken als er iets voorbij kwam, daarna onszelf op de coolsingel er tussen gewurmd en de demo's van Sutil, Classic F1 en Piquet gekeken. Heb ook nog 3 filmpjes, maar das zeg maar in 3 seconden een Renault flits voorbij zien komen...niet echt denderend.
Zeker een kutstad! Maar helaas geen F1 auto's in Den Haag ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Weer terug vanuit het plakkerige Rotterdam, wat een kutstad is dat toch. Maar wel leuk:
[afbeelding]
Ik heb mn oren ook duidelijk geen plezier gedaan vandaag, damn wat maken die dingen een herrie. Volgend seizoen echt zo naar een echte race!
Door jou liep ik laatst in een boekenwinkel, zag ik een boek staan getiteld 'De Admiraal' en was het eerste waar ik aan dacht 'anaal'quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
F1 is nog een stapje te duur maar heb wel me kaarten binnen voor de A1GPop zandvoort
Dat doet me erg veelquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Door jou liep ik laatst in een boekenwinkel, zag ik een boek staan getiteld 'De Admiraal' en was het eerste waar ik aan dacht 'anaal'![]()
Eau Rougequote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga met me schoonvader![]()
En ik heb tickets in de bekendste bocht uit de F, dus dan weet je wel waar ik zit
Ik zal ook een camera meenemenquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Eau Rouge![]()
Ik ben dit jaar tijdens de F1 tests voor het eerst op Spa geweest en als je onderaan die bocht staat is het best wel indrukwekkend. Alsof ze een muur oprijden.
Ik voel me vereerdquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat doet me erg veeldat je zelfs buiten Fok! om aan me denkt
daarom spendeer ik me 9999e post aan jou
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:11 schreef ook_gek het volgende:
ik had er vanmorgen weer bijna 1 te pakken bij laan van noi![]()
Ja daarzo in die buurt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:33 schreef ook_gek het volgende:
wat dacht je van vanmorgen
En koploperkopper, jij had het over de smurf van de week
WAAR woon jij dan![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:00 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ja daarzo in die buurt.(5 minuten loopafstand van De Smurf)
En vanmorgen was het ook ernstig ja, de auto zal nu wel lekker schoontjes zijn.Scheelt weer een tientje bij de ANWB-wasstraat.
Nee ik woon thuisquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]ben jij een hotello
( hoge hotelschool student )
En waar woon jij dan. Ik woon er ook 5min vandaan. Of nou ja woonde, mijn ouders wonen daar.
Maar ik kom bijna elke woensdag in de smurf![]()
Lekker dronken met ze alle in hun TNT post kledingquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee ik woon thuiswel vlakbij de Hoge Hotelschool.
(ik heb niet veel behoefte om m'n adres op Fok te posten
)
Lachen man bij de smurf, moet je eens rond 17.00/18.00 uur gaan, moet je je een weg banen door alle postbodes.
Kom je wel heel warm ja.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker dronken met ze alle in hun TNT post kleding
Over hoeren praten. En elkaar vertellen waar de beste hoer zit![]()
Woon je dan richting het plein zeg maar. Zeg maar om de hoe bij die gast van kane?
Zwarte mercedes SL laatste model en hij heeft een dacht groene BMW Z1quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:18 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Kom je wel heel warm ja.
Als ik naar huis fiets kom ik wel langs z'n huis, hij rijdt in een zwarte cabrio (ben het merk en model even kwijt.Dacht dat het een Z4 was, maar ik kan me vergissen). Z'n zus woont hier ook ergens in de buurt schijnt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |