quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent dan vast wel weer fan van Palma en Melissa.![]()
haar zus ...ik zweer t jequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:05 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag zo'n type in de supermarkt tegen,zij duwde me opzij en zei,zie je niet dat ik er langs moet.
Was een forse Surinaamse dame a la Natasia,ik moest ook meteen aan haar denken.
Dat vind ik dus echt een eng randverschijnsel van DGK. Want ik had pas precies hetzelfde, een surinaamse dame die me boos aankeek in de supermarkt. En ik meteen de link met Natasja leggen en snel een ander gangpad kiezen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:05 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag zo'n type in de supermarkt tegen,zij duwde me opzij en zei,zie je niet dat ik er langs moet.
Was een forse Surinaamse dame a la Natasia,ik moest ook meteen aan haar denken.
fan van Brian.................quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:06 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
dus, Melissa is een vreselijke bemoeizuchtige griet zoals met dat kettinkje voor Amanda en Tamara.
Palma bemoeit zich teveel met het spel maar ze is wel anti huub en lieke dus dat spreekt wel voor haar maar fan nee.
na dgk moeten we alle in therapiequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een eng randverschijnsel van DGK. Want ik had pas precies hetzelfde, een surinaamse dame die me boos aankeek in de supermarkt. En ik meteen de link met Natasja leggen en snel een ander gangpad kiezen.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:02 schreef milk-shake het volgende:
gaat het discofeestje niet door? want......? heeft het iets met de mails van div mensen te maken of zo![]()
doen ze t weer..................oleeequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:08 schreef ScofieldM het volgende:
Maar voor mij is het goeie nieuws vandaag dat ik de streams weer kan volgen via HiDiHo![]()
![]()
Zeker weten vanaf dag 1, is ook niet zo gek want ik ken hem persoonlijkquote:
Vooralsnog welquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb de vorige COS geen antwoord gehad, maar is het al zeker dat Nasty mag blijven?
Dat had ik ook, schaamde me om mijn eigen gedachten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een eng randverschijnsel van DGK. Want ik had pas precies hetzelfde, een surinaamse dame die me boos aankeek in de supermarkt. En ik meteen de link met Natasja leggen en snel een ander gangpad kiezen.![]()
Nee hoor iedereen zijn eigen keus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Zeker weten vanaf dag 1, is ook niet zo gek want ik ken hem persoonlijk![]()
En als je er problemen mee hebt jammer![]()
Vertelquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Same herequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat had ik ook, schaamde me om mijn eigen gedachten.
ik zal de laatste zijn.....................................................................quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:09 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja ik ben gek en dan lekker gebasht worden en gedisst, ik loop er verder niet mee te koopquote:
vaak is het toch de toon die de muziek maaktquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:13 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja ik ben gek en dan lekker gebasht worden en gedisst, ik loop er verder niet mee te koop![]()
Een en al huublovers hier, moet toch al voorzichtig zijn met wat je zegt en vooral bij Nowlive, 1 verkeerd iets over huubje en je wordt geband en dan sly zeggen dat hij niet partijdig is net als de rest daar hahaha dat vind ik humor![]()
hier ? of bij dgk?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
Is iedereen hier zoveel met zijn haar bezig ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |