Natasja loopt op straat, iemand kijkt haar aan...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Eens.Natasia moet eens wat leren,op deze manier krijgt Natasia het idee dat het goed is als zij Huub bijt omdat hij haar een kus geeft en het is ook niet erg om te krabben als iemand je een aai over je hoofd geeft.
Dat is dus maar wat ik bedoel.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel, want huub en lieke worden op dit forum bijna heilig verklaard, en moeten als zodanig ook behandeld worden, aldus de lieke en huub-aanbidders
Grappig he? Dat zijn dus de mensen die het over Huubfanaten hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het goed met je ??? Jezus wat ben jij gefrustreerd.![]()
Jaaahquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
Het etentje gaat dus niet door, en ze weten nog niet dat het discofeestje doorgaat.
Misschien mogen ze wel ergens anders heen. Jaap en Natasja.
Zoals jullie zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Grappig he? Dat zijn dus de mensen die het over Huubfanaten hebben![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:02 schreef milk-shake het volgende:
gaat het discofeestje niet door? want......? heeft het iets met de mails van div mensen te maken of zo![]()
Hoe vaak hebben ze al niet gezegd dat uitlokking niet mag? 100 keer in 9 maanden tijd? De redaktie kan je gewoon niet serieus meer nemen als ze weer eens met een heftige nieuwe regel komt...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Als uilokking niet mag dan krijgt BANND het nog moeilijk en Palma ook
of je staat achter haar bij de supermarkt met 1 artikel en vraagt of je ff voor mag.....ieuwwwww geen tanden meerquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja loopt op straat, iemand kijkt haar aan...
Vuile bloedhoer, wat kijk je me aan! Ik lust je rauw, vieze slet! Ik ram alle tanden uit je bek!!!
Zoiets....
en hoe vaak hebben ze wel mogen uitlokken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze al niet gezegd dat uitlokking niet mag? 100 keer in 9 maanden tijd? De redaktie kan je gewoon niet serieus meer nemen als ze weer eens met een heftige nieuwe regel komt...
Jij bent dan vast wel weer fan van Palma en Melissa.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef ScofieldM het volgende:
Zie je wel Mitch de huichelaar, I rest my case![]()
![]()
Laten we hopen dat die toneelhaak snel komt voor die stopnaaldquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef wolferl het volgende:
Volgens mij praat die Anita ook het straatje van Natasia schoon.
Laten we erover praten, en laten we Lieke een complex aanpraten dat ze onder geen voorwaarde mag uitlokken want daar kan een persoon flink agressief van worden, en terecht.
Anita en Natasia hebben echt heel wat zitten bekokstoven achter.
En ik denk ook dat Lieke binnenkort een toneelhaak kan verwachten, omdat zij een potentiele winnaar kan zijn. Ze laat zich niet verleiden tot agressie. Dat ze door Natasia vanmorgen is uitgescholden en zij Natasia een aai over de bol gaf wordt nu gezien als een uitlokking en volgens de nieuwe FEBO regels een exit. Maar aangezien Natasia daarop weer een reactie in de zin van een non-verbale reactie, kan FEBO Lieke niet een exit geven omdat Natasia hoe dan ook moet blijven, want Natasia is onschendbaar. Toch verwacht ik voor Lieke een toneelhaak, want hoe krijg je iemand kapot? Nou Lieke blijkbaar niet, en Lieke is niet populairder dan Huub onder DGK kijkers.
Dus toneelhaak voor Lieke, en een nieuw kameraadje voor Huub? ik verwacht wel zoiets.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja loopt op straat, iemand kijkt haar aan...
Vuile bloedhoer, wat kijk je me aan! Ik lust je rauw, vieze slet! Ik ram alle tanden uit je bek!!!
Zoiets....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |