quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
19:01 - Handjes thuis?
De Miljonairs verkennen hun persoonlijke grenzen. Een groepsdiscussie is losgebarsten over 'aanraken'. Vooral Lieke heeft daar een handje van. “Aanraken mag, maar het is heel agressief als iemand het niet wil”, verduidelijkt Anita. “Aanraken mag!”, verdedigt Lieke zich. “Dat is uitlokken, je maakt mij zo agressief ermee”, roept Natasia. Lieke belooft erover na te denken. Dus handjes thuis voortaan?
BRON 10
Laten we vooral niks meer doen, anders wordt Natasja agressiefquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:54 schreef kybe het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet normaal meer deze stukjes,het is te gek voor woorden.
Febo, maak een uitzondering, laat Delley met haar handen eten, dan smaakt 't haar beter.quote:
De timing van achter laat ook wat dat betreft weer eens zien dat er onprofessionele kneuzen zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sterker nog die 2 praten er nog over na, de rest heeft het over de geweldige video
jGoed luisteren, hij zegt net ik ga het randje niet meer opzoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:54 schreef neehe het volgende:
Als het binnen de regels is, moet je het doen, dat doet huub ook, tot op de rand zoals hij zelf ook zegt.
Echt de omgekeerde wereld. Natasia kan nog wel wat lesjes gebruiken maar wie moet zich aanpassen? De rest want stel je voor. Ze is gelukkig ook niet zo heel snel agressief..quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Laten we vooral niks meer doen, anders wordt Natasja agressief![]()
Wat vertel je me nou???quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
99% van de 100% vind ik het een vervelend ventje![]()
Ja ja, wedden dat hij erover gaat ? ( aanraken )quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
[..]
jGoed luisteren, hij zegt net ik ga het randje niet meer opzoeken.
Huub zegt dat hij de grens van fysiek geweld helemaal niet meer gaat opzoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:54 schreef neehe het volgende:
Als het binnen de regels is, moet je het doen, dat doet huub ook, tot op de rand zoals hij zelf ook zegt.
Arme Brian!! Of zou het aan zijn beroerde keus aan neukertjes liggen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:57 schreef ScofieldM het volgende:
Ah die gladjanus Mitch the b.tch is er ook weer, achter Brian's rug Amanda inpalmen maar als hij er bij is slijmen en huichelen rot toch op butler
Eens.Natasia moet eens wat leren,op deze manier krijgt Natasia het idee dat het goed is als zij Huub bijt omdat hij haar een kus geeft en het is ook niet erg om te krabben als iemand je een aai over je hoofd geeft.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
Ergens vind ik het ook wel de omgekeerde wereld, een onschuldige aanraking mag niet omdat 'bepaalde personen' daar te agressief van worden.
Oh, is de bewaking er weer?quote:
Anita zei dat ze niet wist of het nog wel zou blijven mogen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:57 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat er nog wel een regel komt dat je de ander niet mag aanraken met een ruzie omdat het provocerend is/kan zijn.
Ze hebben achter ook meegekeken.
Voor de rest gaat het goed met je ??? Jezus wat ben jij gefrustreerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:57 schreef ScofieldM het volgende:
Ah die gladjanus Mitch the b.tch is er ook weer, achter Brian's rug Amanda inpalmen maar als hij er bij is slijmen en huichelen rot toch op butler en hij heeft ook nog een vriendin in de 'buitenwereld'![]()
Natasja loopt op straat, iemand kijkt haar aan...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Eens.Natasia moet eens wat leren,op deze manier krijgt Natasia het idee dat het goed is als zij Huub bijt omdat hij haar een kus geeft en het is ook niet erg om te krabben als iemand je een aai over je hoofd geeft.
Dat is dus maar wat ik bedoel.....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jawel, want huub en lieke worden op dit forum bijna heilig verklaard, en moeten als zodanig ook behandeld worden, aldus de lieke en huub-aanbidders
Grappig he? Dat zijn dus de mensen die het over Huubfanaten hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor de rest gaat het goed met je ??? Jezus wat ben jij gefrustreerd.![]()
Jaaahquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:57 schreef blomst het volgende:
Het etentje gaat dus niet door, en ze weten nog niet dat het discofeestje doorgaat.
Misschien mogen ze wel ergens anders heen. Jaap en Natasja.
Zoals jullie zeker?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Grappig he? Dat zijn dus de mensen die het over Huubfanaten hebben![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:02 schreef milk-shake het volgende:
gaat het discofeestje niet door? want......? heeft het iets met de mails van div mensen te maken of zo![]()
Hoe vaak hebben ze al niet gezegd dat uitlokking niet mag? 100 keer in 9 maanden tijd? De redaktie kan je gewoon niet serieus meer nemen als ze weer eens met een heftige nieuwe regel komt...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Als uilokking niet mag dan krijgt BANND het nog moeilijk en Palma ook
of je staat achter haar bij de supermarkt met 1 artikel en vraagt of je ff voor mag.....ieuwwwww geen tanden meerquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja loopt op straat, iemand kijkt haar aan...
Vuile bloedhoer, wat kijk je me aan! Ik lust je rauw, vieze slet! Ik ram alle tanden uit je bek!!!
Zoiets....
en hoe vaak hebben ze wel mogen uitlokken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze al niet gezegd dat uitlokking niet mag? 100 keer in 9 maanden tijd? De redaktie kan je gewoon niet serieus meer nemen als ze weer eens met een heftige nieuwe regel komt...
Jij bent dan vast wel weer fan van Palma en Melissa.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef ScofieldM het volgende:
Zie je wel Mitch de huichelaar, I rest my case![]()
![]()
Laten we hopen dat die toneelhaak snel komt voor die stopnaaldquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef wolferl het volgende:
Volgens mij praat die Anita ook het straatje van Natasia schoon.
Laten we erover praten, en laten we Lieke een complex aanpraten dat ze onder geen voorwaarde mag uitlokken want daar kan een persoon flink agressief van worden, en terecht.
Anita en Natasia hebben echt heel wat zitten bekokstoven achter.
En ik denk ook dat Lieke binnenkort een toneelhaak kan verwachten, omdat zij een potentiele winnaar kan zijn. Ze laat zich niet verleiden tot agressie. Dat ze door Natasia vanmorgen is uitgescholden en zij Natasia een aai over de bol gaf wordt nu gezien als een uitlokking en volgens de nieuwe FEBO regels een exit. Maar aangezien Natasia daarop weer een reactie in de zin van een non-verbale reactie, kan FEBO Lieke niet een exit geven omdat Natasia hoe dan ook moet blijven, want Natasia is onschendbaar. Toch verwacht ik voor Lieke een toneelhaak, want hoe krijg je iemand kapot? Nou Lieke blijkbaar niet, en Lieke is niet populairder dan Huub onder DGK kijkers.
Dus toneelhaak voor Lieke, en een nieuw kameraadje voor Huub? ik verwacht wel zoiets.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja loopt op straat, iemand kijkt haar aan...
Vuile bloedhoer, wat kijk je me aan! Ik lust je rauw, vieze slet! Ik ram alle tanden uit je bek!!!
Zoiets....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |