Lieke werkt er al maanden aan die dwergmarmot op te voeden, maar het is een gebed zonder einde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:45 schreef neehe het volgende:
Moet je Huub nou horen, hij doet niet anders dan anderen aanraken.
Huub je raaskalt, slijmert !!!!!!!
Huub en Lieke zitten nu beiden in een slijm modus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:45 schreef neehe het volgende:
Huub : ik ik ik ikquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:46 schreef itsme het volgende:
Ja Huub is nu niet de beste persoon om dit te zeggen.![]()
Zeker weten, ze heeft dat al eerder gezegd dat ze dat expres doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Lieke raakt mensen met wie ze woorden heeft wel degelijk aan om te provoceren; ze doet het alleen niet om klappen uit te lokken. Van achter heeft ze gehoord dat het mag en dat het geen uitlokken is.
Ik vind het wel uitlokking.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Lieke raakt mensen met wie ze woorden heeft wel degelijk aan om te provoceren; ze doet het alleen niet om klappen uit te lokken. Van achter heeft ze gehoord dat het mag en dat het geen uitlokken is.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke werkt er al maanden aan die dwergmarmot op te voeden, maar het is een gebed zonder einde.![]()
Natuurlijk is het dat. Het is treiteren, jennen, provoceren, de ander tot agressie aanzetten.quote:
Kom op, pers je eerste on topic post er eens uit, je kan het!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef robert2006 het volgende:
Dank U, o Heer
ja, mijn fans gaan me missen op dit forum, ik denk dat ik toch blijf posten, blijft toch leuk!
waar is mama erica-hysterica?
Oh cool! Rappen en over Amanda haar tepels wrijven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
Brian gaat rappen tijdens de contest....
MG we worden ook echt helemaal nergens voor bespaardquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
Brian gaat rappen tijdens de contest....
Hij geeft haar geen standje, hij zegt gewoon dat het beter is iemand niet meer aan te raken! Omdat jezelf het risico loopt de villa uitgezet te worden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
Huub moet dus z'n mond houden omdat hij nu roomser dan de paus is en hij Lieke een standje geeft dat ze niet mag uitlokken.
Hou toch op!
Ze zijn de enige twee die over genoeg zelfinzicht beschikken. Vandaar dat je dit van ze ziet; als de overige populatie wat intelligenter of fatsoenlijker was geweest, had je van hen hetzelfde gezien.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef wolferl het volgende:
Dit is even teveel voor mij.
Na dagen lang van aanranding tegen Huub en Lieke.
Moet ik vandaag aanhoren hoe Huub en Lieke alle schuld bij zichzelf leggen.
Ik kots hier van.
ik kan het wel, maar ik vind dit veel leukerquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op, pers je eerste on topic post er eens uit, je kan het!
Hij zegt ook, het is allemaal wel leuk, maar even kijken hoelang we het volhouden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:50 schreef neehe het volgende:
Ha, kijken of Huub niemand meer aanraakt, daar geloof ik dus niets van.
Brian en Amanda zijn er ook nog heel druk mee bezig!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn de enige twee die over genoeg zelfinzicht beschikken. Vandaar dat je dit van ze ziet; als de overige populatie wat intelligenter of fatsoenlijker was geweest, had je van hen hetzelfde gezien.
Je moet wel luisteren.... Huub zegt dat hij na de nieuwe regelgeving zijn eigen heeft opgelegd om niemand meer aan te raken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:45 schreef neehe het volgende:
yeah rightquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn de enige twee die over genoeg zelfinzicht beschikken. Vandaar dat je dit van ze ziet; als de overige populatie wat intelligenter of fatsoenlijker was geweest, had je van hen hetzelfde gezien.
Dat is nou siegologie!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:49 schreef wolferl het volgende:
Dit is even teveel voor mij.
Na dagen lang van aanranding tegen Huub en Lieke.
Moet ik vandaag aanhoren hoe Huub en Lieke alle schuld bij zichzelf leggen.
Ik kots hier van.
Sterker nog die 2 praten er nog over na, de rest heeft het over de geweldige videoquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
lieke wil het gewoon niet toegeven een beetje star. Vaak is lieke de verstandigste maar in dit geval nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Je moet wel luisteren.... Huub zegt dat hij na de nieuwe regelgeving zijn eigen heeft opgelegd om niemand meer aan te raken.
Lieke moet hier nog eens over na gaan denken.... dat vind ik raar.
Ze wil niemand uitlokken tot fysiek geweld, maar gaat wel mensen aanraken tegen hun zin.
99% van de 100% vind ik het een vervelend ventjequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef demins het volgende:
Huub, hou nou GVD je bek eens!![]()
Op zo'n momenten vind ik het zo'n vervelend ventje! Bah!![]()
Ik heb wel weer voor Huub (en voor Lieke) ge-sms't...
Inderdaad, Disana heeft 100% gelijk, blij dat je eindelijk ook eens inziet wat er echt gaande isquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef Desii het volgende:
[..]
Je moet wel luisteren.... Huub zegt dat hij na de nieuwe regelgeving zijn eigen heeft opgelegd om niemand meer aan te raken.
Lieke moet hier nog eens over na gaan denken.... dat vind ik raar.
Ze wil niemand uitlokken tot fysiek geweld, maar gaat wel mensen aanraken tegen hun zin.
Beslist. Maar de anderen kunnen zichzelf geen spiegel voorhouden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Hoe grappig ook. Net alsof Natasia geen enkele verantwoordelijkheid heeft voor haar handelen. Lieke roept het op dus...
Het is altijd een keuze hoe je ermee omgaat. Ik vind Natasia ook veel erger qua uitlokken. Dat geschreeuw, gescheld en die nagel voor je ogen. Als we het dan toch over uitlokken hebben dan lust ik er nog wel een paar.
NIks mis met die videoquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Sterker nog die 2 praten er nog over na, de rest heeft het over de geweldige video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |