welk filmpje?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn er ook nog heel druk mee bezig!
Oh wacht... die zitten hitsig te zijn van hun filmpje.![]()
Yep, en die is ook te triest voor woorden....quote:
Gitaarleraar Brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
speciaal voor mokum even samenvatten:
-De kok Marc
-De golfleraar
-Juf Judith
-Dreams of Beauty
-Discofeest in De Arena
-Tilly (al dan niet tijdelijk)
- Yvette, eigenaar van dat andere paard
- zangleraar van Brian
- garagebedrijf Touareg
- vlieglessen Brian
- Albert Heijn
-Hizihair
-pokertafel+lessen
Talpa zuigt iddquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, en die is ook te triest voor woorden....
En dan te bedenken dat daar waarschijnlijk stagiairs op de internet-redactie zitten die een journalistieke opleiding doen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
-De kok Marc
-De golfleraar
-Juf Judith
-Dreams of Beauty
-Discofeest in De Arena
-Tilly (al dan niet tijdelijk)
- Yvette, eigenaar van dat andere paard
- zangleraar van Brian
- garagebedrijf Touareg
- vlieglessen Brian
- Albert Heijn
- HiZi Hair
- Gitaarleraar Brian
- Cursus Porugees
- Rijlessen Huub
- Pokerles (?)
-Talpa
Ernstig wel...!![]()
wellicht dat een groot bedrijf het zich kan permitteren om een Neerlandicus in dienst te hebben, maar ik verwacht het niet van een klein bedrijfje dat aan kappen en schminken doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Ik ben de laaste die hier een user ooit op een spelfout wijst. Wat dat betreft sta ik helemaal achter je, maar als je als bedrijf iets naar buiten brengt moet je dat er op zijn minst goed uit laten zien om in ieder geval niet de indruk te wekken dat de afdeling PR de lagere school niet heeft afgemaakt.
Heb ik eerder in de COS al gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:57 schreef Marrije het volgende:
Kan iemand de TT verklaren?
Direkt na de anger management sessie kregen ze een zeer sleazy filmpje op de plasma te zien waarin Brian en Amanda kandidaten vragen voor de Miss Bikini Contest 2007. Als die wedstrijd doorgaat, nou berg je dan maar... daar zullen de groupies bij in het niet vallen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
welk filmpje?
ik kon ik de OP geen linkje vinden![]()
Brian begon er mee, en Amanda maakte het ergerquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoorde je Amanda net? Het lag allemaal aan Lieke, want zij is een kleptomaan, voor zij in huis kwam werd er nooit aan persoonlijke spullen gezeten. Amanda vindt het heel positief dat de regels zijn aangescherpt, de regels betreffende persoonlijke spullen...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |