Nou ja zeg, Ik ben de laaste die hier een user ooit op een spelfout wijst. Wat dat betreft sta ik helemaal achter je, maar als je als bedrijf iets naar buiten brengt moet je dat er op zijn minst goed uit laten zien om in ieder geval niet de indruk te wekken dat de afdeling PR de lagere school niet heeft afgemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet jij alleen, maar aan iedereen die klaagt over spelfouten:
Ik vind het arrogant om te klagen over spelfouten.
De bedoeling van schrijven is communicatie. Zolang de tekst begrijpelijk is, is er niets aan de hand.
Het doel van lezen is om de inhoud te begrijpen, niet om het op uiterlijk af te kraken.
Een foutje hier of daar doet niets af aan de leesbaarheid, of de inhoud van het bericht.
Ik vind het asociaal om mensen daar op af te rekenen.
De tien site is toch ook zakelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit gaat niet over de spelfouten van een user of van iemand die aan het chatten is, dit is zakelijke mail van een bedrijf... als ik zo'n mail namens mijn baas de deur uit zou doen dan kan ik er gelijk een inschrijving bij het CWI achteraan doen...
Lijkt me toch een klein verschil
die zijn weer begonnen. vorige week.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef getl0st het volgende:
Rijlessen Huub
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben niet tevreden. Iemand een aaitje geven of je gezicht dichtbij brengen is uitlokking maar scanderen, al handenklappend scheldliedjes zingen als iemand alleen maar voorbij komt lopen is dat niet...
Er wordt teveel op het bordje van Lieke gelegd...helaas gebeurd het wel vaker dat hulpverleners vinden dat de slachtoffers van agressie hun gedrag moeten veranderen en de dader niet tot weinig want die reageert op iets wat het slachtoffer doet, zegt of uitdraagt...simpelweg omdat het makkelijker lijkt het slachtoffer zijn/haar gedrag te laten veranderen dan die van de dader..helemaal in groepen die je niet uit elkaar kan halen...![]()
Simpel voorbeeld: kind draagt bril...wordt uitgescholden voor brillenjood..en krijgt de tip om lensen te nemen..![]()
Bah! Ik ben helemaal niet tevreden hier over...![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
die zijn weer begonnen. vorige week.
Hoorde je Amanda net? Het lag allemaal aan Lieke, want zij is een kleptomaan, voor zij in huis kwam werd er nooit aan persoonlijke spullen gezeten. Amanda vindt het heel positief dat de regels zijn aangescherpt, de regels betreffende persoonlijke spullen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Katewalker het volgende:
Ik ben niet tevreden. Iemand een aaitje geven of je gezicht dichtbij brengen is uitlokking maar scanderen, al handenklappend scheldliedjes zingen als iemand alleen maar voorbij komt lopen is dat niet...
Er wordt teveel op het bordje van Lieke gelegd...helaas gebeurd het wel vaker dat hulpverleners vinden dat de slachtoffers van agressie hun gedrag moeten veranderen en de dader niet tot weinig want die reageert op iets wat het slachtoffer doet, zegt of uitdraagt...simpelweg omdat het makkelijker lijkt het slachtoffer zijn/haar gedrag te laten veranderen dan die van de dader..helemaal in groepen die je niet uit elkaar kan halen...![]()
Simpel voorbeeld: kind draagt bril...wordt uitgescholden voor brillenjood..en krijgt de tip om lensen te nemen..![]()
Bah! Ik ben helemaal niet tevreden hier over...![]()
welk filmpje?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn er ook nog heel druk mee bezig!
Oh wacht... die zitten hitsig te zijn van hun filmpje.![]()
Yep, en die is ook te triest voor woorden....quote:
Gitaarleraar Brianquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
speciaal voor mokum even samenvatten:
-De kok Marc
-De golfleraar
-Juf Judith
-Dreams of Beauty
-Discofeest in De Arena
-Tilly (al dan niet tijdelijk)
- Yvette, eigenaar van dat andere paard
- zangleraar van Brian
- garagebedrijf Touareg
- vlieglessen Brian
- Albert Heijn
-Hizihair
-pokertafel+lessen
Talpa zuigt iddquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, en die is ook te triest voor woorden....
En dan te bedenken dat daar waarschijnlijk stagiairs op de internet-redactie zitten die een journalistieke opleiding doen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
-De kok Marc
-De golfleraar
-Juf Judith
-Dreams of Beauty
-Discofeest in De Arena
-Tilly (al dan niet tijdelijk)
- Yvette, eigenaar van dat andere paard
- zangleraar van Brian
- garagebedrijf Touareg
- vlieglessen Brian
- Albert Heijn
- HiZi Hair
- Gitaarleraar Brian
- Cursus Porugees
- Rijlessen Huub
- Pokerles (?)
-Talpa
Ernstig wel...!![]()
wellicht dat een groot bedrijf het zich kan permitteren om een Neerlandicus in dienst te hebben, maar ik verwacht het niet van een klein bedrijfje dat aan kappen en schminken doet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Ik ben de laaste die hier een user ooit op een spelfout wijst. Wat dat betreft sta ik helemaal achter je, maar als je als bedrijf iets naar buiten brengt moet je dat er op zijn minst goed uit laten zien om in ieder geval niet de indruk te wekken dat de afdeling PR de lagere school niet heeft afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |