Maar een keer zuipen met je maten is ook leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:48 schreef Kikker_kermit het volgende:_!
HET WAS EEN TEST MAN
je had nee moeten zeggen, en ondertussen ja doen, dan was het je gelukt![]()
Pas nog gedaan met haar. Ik wil nu gewoon zuipen met mijn maten, maar dat snappen vrouwen niet altijd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
pff, dat je sowieso niet begrijpt dat ze al uit was op sex toen ze vroeg of je langs wou komen
Nee, want dan ging ik wel naar haar toe.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef Platina het volgende:
verkapt kijk mij sex hebben met een of andere hoer topic
en bier gaat altijd voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verkapt he ik weet niks te melden reactie...quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:18 schreef Platina het volgende:
verkapt kijk mij sex hebben met een of andere hoer topic
en bier gaat altijd voor!
Echt mijn heldquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:45 schreef Arockalypse het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53e572ce/index.html
Eigenlijk Nooit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:50 schreef valek het volgende:
[..]
Je doet het niet snel goed bij vrouwen hoor.
Da's een 'hype'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:17 schreef nsfw het volgende:
Even een vraagje...
Sommige mensen posten demet een _! er achter...
_! Dus..
Waarom staat die _! er achter?
On Topic.. wat een slet!!!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef FootballPlayer het volgende:
Liever willen zuipen met je maten dan sex hebben met je vriendin.
Gisteren niet, ben wezen zuipen met mijn maten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef MouzurX het volgende:
@TS maare heb je nou seks met haar gehad of niet?
jij snapt hetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef afcajos het volgende:
Lol dat gezeik heb ik ook wel eens. Zij: Heb je zin om langs te komen film kijken? Ik: nee er komen hier 6 vrienden en we gaan ons kapot zuipen. Zij: Nou laat mij maar weer lekker alleen ik vermaak me wel![]()
vrouwen die je proberen een schuld gevoel aan te praten![]()
ze moest je gewoon pijpen tijdens het zuipen, kuthoer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:33 schreef afcajos het volgende:
Lol dat gezeik heb ik ook wel eens. Zij: Heb je zin om langs te komen film kijken? Ik: nee er komen hier 6 vrienden en we gaan ons kapot zuipen. Zij: Nou laat mij maar weer lekker alleen ik vermaak me wel![]()
vrouwen die je proberen een schuld gevoel aan te praten![]()
Dat kan natuurlijk iets zeggen over de kwaliteiten van de vriendinquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef FootballPlayer het volgende:
Liever willen zuipen met je maten dan sex hebben met je vriendin.
Hij deed dat kansloze _! ook ..quote:
gvdquote:
dat is pas dieptriestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |