Die gozer is toch ook al begin 40?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Urzaiz komt jullie kant op volgens Marca
Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax,quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Wie is dat nou weer?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Ken jij hem? Is ie goed?quote:
Marca is betrouwbaar?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Enig idee wat er ongeveer verteld wordt verder? Volgens wiki speelt hij zelfs al bij Ajax,.
Hm nou ja met zijn ervaring misschien leuk voor de CL Vriendje van Gabri soms?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Vorig seizoen was eigenlijk zijn laaste seizoen betaald voetbal
Waarom niet gelijk van Hooijdonk gevraagd?
Die kent de Nederlandse taal tenminste.
Hij heeft 1 jaar in de CL mogen spelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hm nou ja met zijn ervaring misschien leuk voor de CL Vriendje van Gabri soms?
Bron Trouw, toch wel betrouwbaar...quote:Spits Urzaiz (35) naar Ajax
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.
Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
Hij heeft ook interlands gespeeld toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft 1 jaar in de CL mogen spelen![]()
Ja 25 stuks. De laatste in het jaar 1875quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij heeft ook interlands gespeeld toch?
Hij zegt zelf dat hij al medisch is gekeurd en naar Ajax gaat..quote:
Hij was al gestopt, dus ik denk niet dat FC UWV een transfersom vraagt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef Vale17 het volgende:
transfervrij hoop ik
Die vergeet je niet lijkt me...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja 25 stuks. De laatste in het jaar 1875
1. Van Hooijdonk is een lulquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef sjimz het volgende:
Vorig seizoen was eigenlijk zijn laaste seizoen betaald voetbal
Waarom niet gelijk van Hooijdonk gevraagd?
Die kent de Nederlandse taal tenminste.
Jammer dat Roger er niet meer is, had je toch zomaar een groepje van 4 voor klaverjassen kunnen hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef BigFire het volgende:
ok.. laten we hopen dat dit een extratje is en niet 1 van de 2 aankopen die we verwachten
misschien wel gehaald als zetje in de rug voor Prieto om toch te komen
1.88quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef TheJanitor het volgende:
Het is ook niet de transfer waar ik op hoopte maar Jaap is ook 35 dus ga nou niet doen alsof hij bejaard is. Weet niet hoe groot hij is maar hij lijkt me gehaald als pinchhitter/bankzitter. Weet iemand hoe groot deze man is?
Hij is Europees kampioen onder de 17 in 1988quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oeh, een talentjequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hij is Europees kampioen onder de 17 in 1988![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI&mode=related&search=quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:51 schreef BobbyHill het volgende:
Kent iemand hem? Is hij de grote kopsterke spits die Ten Cate bedoelde?
quote:Spits Urzaiz (35) naar Ajax
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.
Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
,,We hebben onze pinchhitter binnen'', vervolgde hij. ,,Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar. Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol.''
Urzaiz debuteerde zestien jaar geleden in de Spaanse profliga bij Albacete. Daarna speelde hij voor Celta Vigo, Rayo Vallecano, Salamanca en Espanyol. Vanaf 1996 kwam hij uit voor Athletic Bilbao. Voor die club maakte hij 115 treffers in 366 wedstrijden. Urzaiz mocht bij Bilbao transfervrij vertrekken.
trouw.nl
Nou ja, hij kan (kon) wel een potje voetballenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KaREYQHM6lI&mode=related&search=
Zo te zien wel.
Vond ik ook jaquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef BobbyHill het volgende:
Filmpje ziet er goed uit, voor wat het waard is
Idd. Ziet er trouwens uit als een typische speler die Ajax in de laatste minuut de das omdoetquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
En van Geel weet echt wel wat hij doetLijkt me een prima (transfervrije) aankoop.
Is het ook, kan nog best een aardig potje voetballen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
En van Geel weet echt wel wat hij doetLijkt me een prima (transfervrije) aankoop.
Ben benieuwd wat hij aan salaris zal opstrijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef BobbyHill het volgende:
Vorig seizoen 3 doelpunten in 26 wedstrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:02 schreef Pritt het volgende:
Aardig scoringsgemiddelde dus ik heb er vertrouwen in!
Dat zeg ik: Niet verkeerd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3 doelpunten in 26 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |